نوشته شده توسط : mali

هتل جواد مشهد

هتل جواد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل بسیار زیبا در سال 1391 در خیابان امام رضا واقع گردیده است.امکانات هتل شامل :رستوران،کافیشاپ،لابی و ... از دیگر امکاناتی است که این هتل به مسافران تور مشهد خود ارئه می دهد.همچنین این هتل علاوه بر اینکه به حرم مطهر نزدیک اسن به مسجد گوهرشاد و بازار رضا نیز نزدیک می باشد.رستوران هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان با سرو هرگونه غذای ایرانی می باشد.برای اطلاع بیشتر و رزروبلیط مشهد می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل جواد مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از مجلل و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و بیست طبقه بسیار عالی و باامکانات  و خدمات رفاهی ویژه مورد توجه مهمانان تور مشهد قرار گرفته است.این هتل دارای 3 رستوران(دریایی و ایرانی و سنتی)می باشد.امکانات هتل:استخر ،سونا،سالن ورزشی،لابی،کافیشاپ و سرویس حرم و ... می باشد.لازم به ذکراست که این هتل سرویس استقبال فرودگاهی را نیز دارا می باشد.مسافران عزیز می توانند برای رزروبلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر الضیافة مشهد

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل از پذیرفتن مهمان ایرانی معذور می باشد و این هتل مختص مهمانان عرب می باشد.امکانات هتل شامل:رستوران ،اتاق های بسیار با تجهیزات و تهویه مطبوع،صندوق امانات و لابی، اینترنت بیسیم خدماتی است که این هتل به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی می باشد.فاصله این هتل تا راه آهن 9 دقیقه می باشد.شما عزیزان می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل قصر الضیافة مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از نزدیکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام هشتم می باشد.این هتل اولین هتل در شرق کشور می باشد که دارای فضای باز بسیار زیادی می باشد.رستورران روف گاردن،رستوران ارغوان ،چایخانه سنتی برکه،رستورران فیروزه ،رستورران آتریوم  از رستوران های بسیار معروف این هتل است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور مشهد می باشد.امکانات هتل شامل:ستخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، دوش های اختصاصی ماساژ، سالن بدنسازی، انواع خدمات اسپا و یخچال به همراه مينی بار، چای ساز ،مبل راحتی،سشوار در حمام، تلفن ، سيستم سرمايشی و گرمايشی، امكان دسترسی به اينترنت ، شبكه تلويزيونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.فاصله هتل تافرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه  و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های شهر مقدس مشهد و در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) واقع می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل سالن چند منظوره،کافی شاپ، روف گاردن، صبحانه خوری، سالن آرایش و زیبایی، سالن ماساژ، مجموعه آبی(کودک و بزرگسال)، مرکز خرید، بانک، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس، لاندری، صرافی، ترانسفر و خدمات گردشگری، توریسم سلامت، بیزنس سنتر و ... اشاره کرد.مسافرانتور مشهد می توانند انواع غذاهای لذیذ و لحظات رویایی را در رستوران هتل نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه می باشد.این هتل از نظر قیمت بسیار گران می باشد. طراحی و دیزاین این هتل بسیار شگفت انگیز می باشد و تحت تاثیر بسیاری از گردشگران تور مشهد قرار گرفته است.شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل الماس 2 مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینة الرضا یکی از بهترین و معروفترین هتل های نزدیک به حرم شهر مقدس مشهد می باشد که تنها 150 متر فاصله دارد.معماری اصیل و مدرن هتل آنرا نسبت به هتل های دیگر متمایز ساخته است.امکانات هتل مدینة الرضا مشهد: اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین، کافی شاپ دنج و آرام با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک و ... همچنین مسافران تور مشهد می توانند در هرکدام از 4 رستوران انواع غداهای ایرانی ،فرنگی و سنتی را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه 22 دقیقه می باشد.شما مسافران عزیز برای رزرو بلیط مشهد می توانید از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

هتل مدینة الرضا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 2 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.فاصله هتل تا حرم مطهر 7 دقیقه می باشد.این هتل امکانات ویژه ایی  را به زائران ارائه می دهد رستوران هتل انواع غذهای ایرانی را سرو می کند.برای رزرو بلیط مشهد می توانید با شماره تماس های داخل سایت تماس بگیرید.

هتل اولیا مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در فلکه اول جنب بازار رضا واقع می باشد.امکانات هتل شامل:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی می باشد.همچنین فاصله هتل تا باب الرضا 1 دقیقه می باشد.برای رزرو بلیط مشهد و اطلاع بیشتر از هتل های مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

هتل رضویه مشهد

هتل ارگ  مشهد

هتل ارگ  مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های تک ستاره شه مقدس مشهد می باشد.ظرفیت این هتل 250 نفر می باشد.امکانات هتل شامل: تلوزیون، اینترنت، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، خشکشویی و ترانسفر می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذای ایرانی و فرنگی و بین المللی می باشد شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل شوید.

هتل ارگ  مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در قلب شهر زیارتی مشهد و در خیابان شیرازی واقع می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذای ایرانی و بین المللی می باشد.این هتل مقرون به صرفه به دلیل نزدیکی به حرم و مراکز خرید مورد توجه بسیار از گردشگران قرار گرفته است.امکانات هتل:تهویه مناسب،پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین و ... می باشد.مسافران عزیز می توانند برای رزرو بلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرند.

هتل توس مشهد

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در سال 1354 در خیابان امام رضا افتتاح گردیده است.رستوران ،کافیشاپ،نت ،روم سرویس و ... امکاناتی  است که این هتل به مهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذاهی ایرانی و با کیفیت می باشد.لازم به ذکر است بدانید فاصله هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه ، تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه و تا فر.ودگاه بین المللی 18 دقیقه می باشد.برای رزرو بلیط مشهد می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل مشهد مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سفیتل دی پالم ریزورت و اسپا دبی

هتل 5 ستاره سفیتل با ارائه بهترین خدمات و امکانات از مسافران تور دبی پذیرایی میکند.هتل سفیتل دارای 136 اتاق میباشد که تمام اتاق ها بهترین امکانات را دارند و همچنین پاک و تمیز میباشند.کارکنان حرفه ای این هتل 24 ساعته شبانه روز در حال خدمت به مسافران تور دبی هستند.رستوران هتل نیز غذا های با کیفیت بالا و خوشمزه را برای مسافران سرو میکند که آنها میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.کارکنان این هتل مسلط به زبان های آلمانی،انگلیسی،اسپانیایی،ایتالیایی ،پرتقالی ،روسی ،عربی ،فرانسوی و فیلیپینی هستند تا مسافران تور دبی که از هر جای دنیا به این هتل می آیند راحت ارتباط برقرار کنند.در تمام اتاق های این هتل نیز اینترنت با سرعت بالا وجود دارد.

امکانات هتل سفیتل دی پالم:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان،محل مخصوص کشیدن سیگار،اتاقهای ضد صدا،بالکن،رستوران،فروشگاه در هتل،کرایه اتومبیل،آرایشگاه،امکانات اتاق VIP،خانه داری،خشکشویی،سرویس مستخدم،چشمه آب گرم،دستگاه خودپردا،فکس و کپی،سرویس ایاب و ذهاب،لباسشویی،امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل،ساحل اختصاصی،سونا،حمام ترکی،استخر سر پوشیده،استخر سرباز،مرکز سلامت و آبگرم،ماساژ،موج سواری،ماهیگیری،پینگ پنگ،ماهیگیری،کانو،تنیس،سرویس نگهداری کودکان،زمین بازی کودکان،کلوپ کودکان و... میباشد مسافران تور دبی میتوانند استفاده کنند و اقامت رویایی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از هتل های 4 ستاره میباشد.پرسنل این هتل حرفه ای و متعهد میباشند تا از مسافران تور دبی به خوبی پذیرایی و خدمت رسانی کنند.اتاق های پاک و تمیز هتل اقامت راحت را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.شیشه های دوجداره پنجره ها هم از ورود هرگونه سرو صدا جلوگیری میکند تا مسافران تور دبی در ارامش اقامت داشته باشند.

امکانات هتل سابا دبی:سیستم تهویه،مینی بار،آی پد،مرکز بدنسازی،اتاق های ضد صدا،خشکشویی،اتوکشی،لباسشویی،استخر،سونا،ماساژ،ابگرم،اتاق های خانوادگی،بوفه،بالکن،رستوران،کرایه اتومبیل،روم سرویس،پذیرش شبانه روزی،خانه داری میباشد تا مسافران تور دبی در این هتل 4 ستاره اقامت خوب و رویایی را داشته باشند.

هتل راو داون تاون دبی

از هتل های سه ستاره دبی هتل راو داون تاون یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های منطقه دانتون می باشد و در روبروی برج خلیفه و دبی مال واقع شده است. مسافران تور دبی می توانند برای خرید  از مرکز شهر دبی و فروشگاه های معروف دیدن نمایند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی می توانند از فضای بیرون هتل که بسیار آرام و دلنشین می باشد برای صرف صبحانه استفاده نمایند و همچنین در رستوران داخل هتل انواع غذاهای بین المللی را نوش جان نمایند. 

امکاناتی نظیر باشگاه، حمام و استخر، اقامت، ویزا، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سرویس رایگان به مرکز را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل راو داون تاون دبی

مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید ویلیج در دبی قرار دارد تا مسافران تور دبی هر خریدی که دارند را بتوانند به راحتی از این مرکز خرید خریداری کنند.مرکز خرید ویلیج در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد. در این مرکز خرید مسافران تور دبی میتوانند از انواع پوشاک،جواهرات و طلا،انواع مواد غذایی،لباس های بچگانه،انواع بوتیک های شیک و لباس های مارکدار را از این مرکز خرید خریداری کنند و لذت بک خرید خوب را داشته باشند.در این مرکز خرید حتی رستوران نیز وجود دارد تا در هر زمان که احساس گرسنگی کردند در رستوران این مرکز خرید غذا های خوشمزه ای را میل کنند.

خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و ساز این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذت را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی



:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد. این هتل در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است. هتل دارای 387 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که تمامی اتاق ها دارای چشم اندازی بسیار عالی و با منظره های دلنشین می باشد. هتل المروج دارای 5 رستوران می باشد که هرکدام آماده پذیرایی با انواع غذاهای بین المللی و اروپایی از شما مهمانان عزیز تور دبی می باشد. اگر به دنبال رستورانی هستید که می خواهید غذاهای خاورمیانه را برای یکبار هم که شده تجربه کنید به رستوران ماوال سری بزنید. باشگاه ورزشی, سونا و جکوزی, سالن زیبایی, زمین تنیس, میز کار, صندوق امانات, مینی بار, چای یا قهوه ساز, حمام ‏اختصاصی, سشوار و لوازم بهداشتی از دیگر امکاناتی است که این هتل به مهمانان تور دبی خود ارائه می دهد. این هتل تا دبی مال تنها 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل رودا المروج دبی

هتل ویندام مارینا دبی

هتل ویندام مارینا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی می باشد. این هتل مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. این هتل دارای 486 اتاق بسیار عالی و امکانات بسیار ویژه می باشد. این هتل دارای 2 رستوران بسیار عالی می باشد که مسافران تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی مورد علاقه خود را نوش جان نمایند. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 30 دقیقه می باشد. رستوران، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاهی و ... از امکاناتی است که در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل ویندام مارینا دبی

هتل سوچی دبی

یکی از بهترین هتل های تک ستاره دبی هتل سوچی می باشد که در منطقه دیره واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی با ماشین 20 دقیقه می باشد. امکانات و خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد شامل: تلویزیون، وسیله حمام، تهویه مناسب، صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ می باشد. همچنین می توانید از مرکز تجاری دیره که یکی از بهترین مراکز است دیدن نمایید و لذت خرید را تجربه نمایید.

هتل سوچی دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از بهترین و معروف ترین آثارهای باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه های قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

مرکز خرید میردیف سیتی دبی

مرکز خرید میردیف سیتی دبی یکی از بهترین و معروفترین مراکز خرید در محدوده امارات و جاده طرابلس می باشد.در این مرکز خرید حدود 430 فروشگاه موجود است که شما گردشگران تور دبی می توانید برای خرید بهترین سوغاتی از این مرکز خرید دیدن نمایید.شما مسافران تور دبی می توانید به مغازه های مورد علاقه خود رفته و تجربه ایی بی نظیر از خرید در دبی را برای خود رقم بزنید.شما مسافران عزیز می توانیید برای اطلاعات بیشتر از هتل های دبی با شماره تماس هایی که در داخل پکیج ها درج شده تماس بگیرید.

مرکز خرید میردیف سیتی دبی



:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از بهترین, شیک ترین و مدرن ترین رستوران های کیش می باشد که در بلوار صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 با 110 نفر ظرفیت, با انواع غذاهای ایرانی, سنتی, فرنگی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. در سفرتان به کیش به این رستوران بسیار زیبا سر بزنید و به همراه عزیزانتان یک روز پر از خاطره را در جزیره زیبای کیش و رستوران رویال استار کیش سپری کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران بسیار شیک و مدرن جزیره کیش می باشد که علاوه بر ظاهرش غذاهایش هم نیز به محبوبیت این رستوران اضافه کرده است و مورد توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش قرار گرفته ایت. رستوران قصر سفید در انتهای بلوار اندیشه با بهره برداری آقای حسین خدایی پذیرای گردشگران جزیره کیش می باشد. ظرفیت رستوران 100 نفر است. رستوران قصر سفید دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, رزرو میز, امکان سفارش غذا, اینترنت, ممنوع بودن سیگار و ... می باشد در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و یک روز خوش را برای خود و عزیزانتان بسازید و از سفرتان لذت ببرید.

رستوران قصر سفید کیش

فود کورت دامون کیش

به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین فود کورت و رستوران های کیش می توان به فود کورت دامون اشاره کرد. این فود کورت پر طرفدار در مرکز خرید دامون واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی, چینی, هندی, بین المللی را طبخ و سرو می کند. در این رستوران می توانی هنگام طبخ غذا ها حضور داشته باشید و از پشت شیشه تماشاگر آن باشید. توصیه می شود حتما برای نهار به این فود کورت بروید زیرا شب ها هیچی جایی برای صرف غذا نخواهید یافت, یک پیشنهاد دیگر اینکه حتما پاستای آلفردو, ماهی و غذای هندی این رستوران را تست کنید. در سفرتان با تور کیش امکان این را دارید تا به مرکز خرید دامون بروید و پس از اتمام خریدتان به این فود کورت محبوب بروید و از صرف غذا های خوش طعمش لذت ببرید.

فود کورت دامون کیش

رستوران توتی فروتی کیش

یکی دیگر از رستوران های معروف کیش که مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش قرار گرفته است رستوران توتی فروتی می باشد, غذاهای خوش طعم, فضایی آرام, دلنشین و دنج, برخورد محترمانه کارکنان, قیمت مناسب و کیفیت بالا و ... باعث محبوبیت این رستوران شده است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این رستوران محبوب سر بزنید و از طعم غذاهای لذیذش لذت ببرید و سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران توتی فروتی کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج در استان هرمزگان, جزیره کیش, ابتدای جاده جهان, بین میدان جاسک و کلبه هور در دو فاز مجزا و بسیار دیدنی پذیرای مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. یک فاز هتل ترنج بر روی آب های نیلگون خلیج فارس به صورت یک ترنج (بته جقه) با سوئیت های مجزا و بخش دیگر هتل در قسمت ساحلی خلیج فارس در طبقات مجزا پذیرای مسافران جزیره زیبای کیش می باشند. معماری و طراحی هتل به خودی خود یک هنر مثال زدنی می باشد که باعث جلب توجه تمامی ساکنان و مسافران کیش شده است و در ایران بی سابقه است. هتل دارای امکاناتی نظیر: رستوران, استخر, سونا, جکوزی, حمام بخار, اتاق ماساژ, کافی شاپ, اتاق های کف شیشه ای و ... می باشد. در سفرتان به کیش با انتخاب این هتل برای اقامت یک سفر بی نظیر را تجربه خواهید نمود و سفری پر از خاطره را پشت سر می گذارید.

هتل ترنج کیش

هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم یکی از بهترین و معروف ترین هتل های جزیره کیش می باشد که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS استفاده می کند. هتل سورینت مریم یک هتل 4 ستاره تاپ با 56 اتاق در 4 طبقه می باشد که پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. سبک معماری هتل سورینت مریم به صورت معماری اروپایی می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر در نزدیکی اسکله تفریحی, ساحل, مراکز خرید خوب کیش و ... می باشد. هتل مریم در سال 1383 بنا و در سال 1393 بازسازی شد. از امکانات هتل می توان به رستوران, کافی شاپ, لابی, پارکینگ, اینترنت, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته, ترنسفر فرودگاه, شاتل, خشکشویی, اتوشویی, لاندری, روزنامه, اتاق ویژه معلولین و افراد سیگاری و ... اشاره کرد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا با عزیزانتان در این هتل 4 ستاره تاپ اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل سورینت مریم کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره جزیره کیش می باشد که در جزیره کیش, میدان داریوش آماده پذیرایی از گردشگران و مسافران تور کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت 121330 با سرمایه گذاری حسین ثابت و با الهام از تخت جمشید, فرهنگ و تمدن ایران باستان,در شمال شرقی کیش نزدیک ساحل شرقی ساخته شد. هتل در 3 طبقه, با 190 اتاق, 500 تخت, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, ترانسفر فرودگاهی, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, اینترنت رایگان, باشگاه بدنسازی و ورزشی, پارکینگ, دو چشم انداز زیبا از باغ و دریا و ... پذیرایی مسافران عزیز کیش می باشد. با انتخاب این هتل برای اقامت سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.



:: برچسب‌ها: دانستنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی یکی از نماد های جزیره کیش می باشد که نیازی به معرفی ندارد, اما لازم به ذکر است که این کشتی در سال 1345 راهی یونان بوده است که به گل نشسته و 80 روز تلاش پیاپی برای در آوردن این کشنی بی نتیجه ماند و این کشتی برای همیشه به گل نشست و امروزه به یکی از نماد های گردشگری و جاذبه های توریستی ایران تبدیل شده است. انگیزه بیشتر مسافران تور کیش برای سفر به این جزیره بازدید از این کشتی غول پیکر به گل نشسته می باشد. در سفرتان به جزیره زیبایکیش امکان این را دارید تا به بازدید از این کشتی بروید, دوربین خود را برای ثبت لحظات زیبا از یاد نبرید.

کشتی یونانی کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد که حدودا 10 سال پیش با سرمایه گذاری حسین ثابت مالک هتل داریوش کیش در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 100 هکتار به عنوان اولین دلفیناریوم در ایران ساخته شد. در این مجموعه انواع گونه های گیاهی, انواع پستانداران آبزی, گونه های مختلف پرندگان و ... به نمایش گذاشته شده است. از امکانات این مجموعه می توان به اتوبوس های قطاری برای حمل گردشگران تور کیش در جای جای این مجموعه, رستوران, کافی شاپ و ... اشاره نمود. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مجموعه تفریحی بسیار دیدنی بروید و سفر خوشی را در کنار خانواده و عزیزانتان سپری کنید.

پارک دلفین کیش

آکواریوم جزیره کیش

یکی از جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی جزیره کیش آکواریوم  کیش می باشد که انواع گونه های آبزی, گونه های گیاهی, گونه های متفاوتی از پرندگان و خزندگان و پستانداران و ... را به نمایش گذاشته است. این جاذبه مهم در خیابان فردوسی جزیره کیش واقع شده است. آکواریوم کیش این امکان را برای آن دسته از مسافران تور کیش که امکان غواصی و دیدن آبزیان کم یاب را ندارند فراهم آورده تا به راحتی و از فاصله ی بسیار نزدیک شاهد نعمت های زیبای خداوند متعال باشند. حجم این آکواریوم 20 لیتر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به دیدن این جاذبه گردشگری بروید و لحظات خوشی را پشت سر بگذارید و سفر پر خاطره ای برای خود و عزیزانتان بسازید.

آکواریوم جزیره کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 یکی از بزرگترین, مجلل ترین, مدرن ترین, معروف ترین و ... مراکز خرید کیش می باشد که در اراضی شرقی جزیره کیش, بلوار ارم, روبروی هتل ارم  و داریوش پذیرایی مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید عظیم در زمینی به مساحت 5292 متر مربع در 10 طبقه, به صورت 1 طبقه پارکینگ, 2 طبقه تجاری و 7 طبقه اداری بنا شده است. چشم انداز این مرکز خرید منظره ای رو به دریا می باشد. در سفرتان به کیش به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا 2 یکی دیگر از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در زمینی به مساحت 21000 متر مربع و زیر بنای 150000 متر مربع در میدان امیر کبیر پذیرای گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در موقعیت بسیار خوبی واقع شده است و دارای چهار بر می باشد و زمین های اطراف آن نیز برای مراکز خرید های دیگر می باشند که به زودی در این جزیره افتتاح خواهند شد. نمای ساختمان بسیار دیدنی و تلفیقی از معماری ایرانی می باشد که نظر هر بینده ای را جلب می کند. این مرکز خرید 8 طبقه می باشد که 3 طبقه آن پارکینگ و انبار و ... و 5 طبقه آن مغازه ها و بوتیک های مختلفی می باشد. این مرکز خرید دارای: سینما, رستوران, کافی شاپ, تئاتر, سینما 4, 5, 6 بعدی, سالن ماساژ, سالن بولینگ, سالن بیلیارد, شهربازی مدرن و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف روید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سوغاتی های بسیار زیبایی بخرید.

مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون از مراکز خرید معروف کیش می باشد که در زمینی با زیر بنای 13300 متر مربع, مساحت 4300 متر مربع, 100 غرفه مختلف یکی از بهترین مراکز خرید کیش می باشد و به عنوان سه مرکز خرید برتر کیش نیز جای گرفته است. مرکز خرید دامون از ساعت 9:00 تا 13:30 و 17:00 تا 23:00 پذیرای مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این مرکز خرید در دهه فجر 1391 در کیش بنا شد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: دانستنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آئوریس پلازا دبی

هتل آئوریس پلازا روبروی مرکز خرید امارات, در منطقه البرشا دبی, در 14 طبقه, با 337 اتاق, 2 رستوران, 2 کافی شاپ آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. مرکز اسکی در 300 متری, بازار امارات در 500 متری, پارک البرشا در 2 کیلومتری, برج العرب در 5 کیلومتری, مرکز شهر دبی در 16 کیلومتری, فرودگاه بین المللی در 30 کیلومتری این هتل واقع شده اند. در سفرتان به دبی امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره برج های هم شکلی هستند که در 16 آوریل 1998 در شرق دبی، در منطقه دیره ساخته شده اند. هر یک از ساختمان ها 102 متر ارتفاع و 22 طبقه دارند که شامل مراکز خرید، خانه های مسکونی و بخش های اداری است، هر برج دارای پارکینگ هایی در مقابل ساختمان ها و زیر زمین می باشد. در مرکز خرید این برج ها مغازه های جواهر فروشی ، لباس فروشی، رستوران، کافی شاپ و ... برای گردشگران تور دبی موجود می باشد. با همراه شدن با تور دبی به راحتی به این مراکز خرید سر بزنید.

این برج ها در نزدیکی میدان بنی یاس واقع شده اند و با نمای تمام شیشه ای خود زیبایی و جلوه خاصی را به منطقه داده اند که مسافران تور دبی می توانند از آن دیدن کنند. 

برج های دوقلوی دیره دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از آثار های باستانی و جاذبه های گردشگری تور دبی به حساب می آید, که دارای 7 نمایشگاه بزرگ می باشد و هر کدام از این نمایشگاه ها به صورت مجزا آماده معرفی آثار قرآنی, تمدن اسلامی, خوشنویسی و ... می باشند. این موزه توسط شیخ سلطان بن محمد القاسمی فرماندار شارجه در این منطقه افتتاح شد. در سفرتان به دبی امکان این را دارید تا به بازدید از این موزه دیدنی و زیبا بروید و آثار های دیدنی را نظاره گر باشید.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد یکی از بهترین رستوران های زنجیره ای جهان می باشد که شعبه های زیادی نیز در دبی دارد که یکی از رستوران های محبوب در مدیا سنتر دبی واقع شده است. این رستوران دارای 35000 شعبه در کشور های مختلف می باشد که طرفداران بسیاری را دارد. رستوران مک دونالد دبی این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کند تا از غذاها و فست فود های معروف این رستوران پر طرفدار تست کنند و از سفرشان به دبی لذت ببرند.

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران تیترو دبی

 رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی می باشد.

 



:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری مهم و جذاب و یکی از مناطق تفریحی و سرگرم کننده تور آنتالیا می باشد که در منطقه کنیالتی آنتالیا در کنار ساحل واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی گردشگر و توریست می باشد. پارک دارای تعداد زیادی سرسره های آبی, برنامه های زنده سرگرم کننده, حرکات نمایشی دلفین ها و ... می باشد, با رفتن به این پارک لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفر خود به آنتالیا لذت ببرید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

آبشار دودن آنتالیا

آبشار دودن یکی از جاذبه های دیدنی بسیار جذاب تور آنتالیا می باشد که در 28 کیلومتری جاده قدیم آنتالیا-بوردور واقع شده است, سرچشمه این آبشار دو چشمه جوشان به نام پینار باشی است که در منطقه کیرک گوزلر در فاصله 40 کیلومتری آن واقع شده است. آب این آبشار پس از طی مسافتی حدود 9 کیلومتر به دریای مدیترانه می ریزد. در سفرتان به آنتالیا به این آبشار بسیار دیدنی سر بزنید و عکس های بسیار قشنگی را در کنار عزیزانتان به یادگار بیندازید.

آبشار دودن آنتالیا

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا

مرکز خرید ازدیک یکی از بهترین و معروف آنتالیا می باشد و طرفداران بسیاری در داخل و خارج آنتالیا دارد. این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10:00 تا 23:00 پذیرای مسافران تور آنتالیا می باشد. مرکز خرید اوزدیک دارای 100 فروشگاه, 20 رستوران, 7 سالن سینما و تئاتر, پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت 1100 ماشین و پارکینگ رو باز با ظرفیت 300 ماشین, سالن بولینگ, سالن بازی برای کودکان, امکانات تفریحی, کافه, هایگر مارکت و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف سر بزنید و انواع برند های مختلف را در این مرکز خرید پیدا کنید و روز خوشی را در کنار عزیزانتان سپری نمایید.

مرکز خرید اوزدیک آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید مارک یکی از مراکز خرید معروف و مدرن آنتالیا می باشد که در منطقه کنیالتی واقع شده است. این مرکز خرید با 51000 مساحت با 155 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 3000 در سال 2013 برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا افتتاح شد. در این مرکز خرید تمامی برند های روز دنیا را به راحتی می توانید پیدا کنید. در سفرتان به آنتالیا امکاناین را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و در کنار عزیزانتان یک خرید لذت بخش را تجربه کنید و سفر خود را به یاد ماندنی تر نمایید.

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

یکی دیگر از مراکز خرید معروف آنتالیا که می توان تمامی وسایل مورد نیاز را در آن با بهترین برند ها یافت مرکز خرید آکاپارک آنتالیا می باشد. این مرکز خرید یکی از محبوب ترین ها در بین گردشگران تور آنتالیا و مردم بومی آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در دسترس تمامی افراد می باشد و به راحتی می توانند در آکا پارک به خرید بپردازند و لذت یک خرید خوب را در آن در کنار عزیزانشان سپری کنند. در سفرتان به آنتالیا فرصت این را دارید تا به این مرکز خرید معروف نیز سر بزنی و یک روز کامل را در آن سپری کنید و شاید وقت هم کم بیاورید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا



:: برچسب‌ها: دانستنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان و از بهترین دیدنیهای آنتالیا شناخته شده است که در سال 2012 در مرکز شهرآنتالیا در نزدیکی دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی, در زمینی به مساحت 3 هکتار, 131 متر تونل و 3 متر عمق برای گردشگران و مسافرانی که عاشق هیجان می باشند ساخته شد. بندتی یک مجسمه ساز ایتالیایی می باشد که مخزن اصلی آکواریوم را با لاشه هواپیما و کشتی طراحی کرده و محیطی نزدیک به واقعیت را پدید آورده است تا گردشگران تور آنتالیا که به آنتالیا می روند به این آکواریو رفته و لذت کافی را از سفر خود ببرند و سفر خوشی را تجربه کنند.

آکواریوم آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک واقع شده است. این هتل با طراحی بسیار زیبایی که دارد مورد تائید تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است و بیشتر گردشگران این هتل بسیار مدرن و شیک را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل دارای 600 اتاق بسیار مجهز و 18 ویلا با امکانات کامل می باشد. امکانات هتل شامل: رستوران, کافی شاپ, اینترنت, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, ترنسفر فرودگاهی, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, اتاق ماساژ, حمام ترکی, مرکز SPA, سالن سلامت, سالن بدنسازی, خدمات بیدار باش 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, پارکینگ و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا

پارک کارالیولو آنتالیا

پارک کارالیولو آنتالیا یکی از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا می باشد. این پارک یکی بزرگترین پارک های آنتالیا می باشد که در قسمت جنوبی آنتالیا واقع شده است. تئاتر شهر, قلعه باستانی هیدرلیک, بند روم و خلیج آنتالیا از مناطق تاریخی آنتالیا می باشد که در نزدیکی این پارک واقع شده اند. یکی از جاذبه های که این پارک را معروف کرده است وجود مجسمه و پیکر های سنگی در پارک می بلشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این پارک بروید و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

پارک کارالیولو آنتالیا

آبشار کورشونلو آنتالیا

آبشار کورشونلو آنتالیا در سال 1986 به شکل یک پارک جنگلی زیبا در آورده شد تا مسافران تور آنتالیا از سفر به این منطقه لذت کافی را ببرند. مساحت این پارک نزدیک به  33هزار متر مربع می باشد. آبشار کورشونلو با ارتفاع 17 متر در 24 کیلومتری آنتالیا پذیرای گردشگران آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید با عزیزانتان به این آبشار بسیار زیبا بروید و سفر خوشی را تجربه کنید.

 آبشار کورشونلو آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا یکی از تفریحات هیجانی آنتالیا می باشد که از کوهستانی به ارتفاع 14 کیلومتر بالا میروید در آنجا قایق سوار می شوید, در رودخانه ای پر پیچ و خم با موج های رودخانه پایین می آیید, همه ی این آموزش ها توسط مربی به شما آموزش داده می شود. این ورزش یکی از جاذبه های تفریحی تور آنتالیا به حساب می آید. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا این تفریح پر از هیجان را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

تور رافتینگ آنتالیا

تور رافتینگ آنتالیا



:: برچسب‌ها: دانستی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سانفلاوری گوانجو چین

هتل سانفلاوری از هتل های گوانجو چین میباشد.این هتل 3 ستاره بهترین امکانات و خدمات را برای مسافران تور چین فراهم میکند.هتل سانفلاوری دارای 110 اتاق میباشد که خیلی پاک و تمیز میباشند.رستوران هتل نیز با بهترین غذا ها از مسافران تور چین پذیرایی میکند.امکاناتی که هتل سانفلاوری برای مسافران تور چین درنظر گرفته شامل: آسانسور،تهویه،کرایه اتومبیل،خانه داری،خشکشویی،مرکز تجارت،فکس و کپی،سرویس ایاب و ذهاب رایگان،روزنامه میباشد که مسافران تور چین میتوانند استفاده کنند تا اقامت خوبی داشته باشند.

پل لاکی نات چین

پل لاکی نات یکی از پل های بسیار زیبای جهان و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تور چین می باشد که در منطقه نیولیک چانگشای چین بر روی رودخانه ی دراگون کینگ در سال 2013  با طول 185 متر و ارتفاع 24 متر افتتاح شد. معنی لغوی این پل گره خوشبختی می باشد که در ساخت ظاهر پل نیز حفظ شده است. طراحی ظاهری پل از نوار موبیلوس که در فرهگ کهن و معماری و طراحی سنتی چین استفاده می شده الهام گرفته شده است. در سفرتان به چین امکان این را دارید که به این پل بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

پل لاکی نات چین

پل لاکی نات چین

رستوران زی گوان یوان پکن چین

رستوران زی گوان یوان در پکن, ناحیه چانو, بی لی هون مینو, ساختمان 85 پذیرای مهمانان و مسافران تور چین می باشد. این رستوران یکی از رستوران های معروف و اسلامی چین و یکی از رستوران های زنجیره ای می باشد که تا کنون 5 شعبه از آن تاسیس شده است. رستوران دارای کارکنانی مهمان نواز و بسار مهربان می باشد و منوی رستوران کاملا با ذائقه ایرانی ها سازگار می باشد. در سفرتان به چین امکان این را دارید تا به این رستوران بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران رستوران زی گوان یوان پکن چین

رستوران شیراز پکن چین

رستوران شیراز یکی از بهترین رستوران های ایرانی در چین می باشد که تمام غذاهای ایرانی را در منوی خود دارد. مسافران عزیزتور چین که تمایلی به خوردن غذا های چینی ندارند در سفرشان به چین می توانند به این رستوران ایرانی بروند و غذاهای مورد علاقشان را میل کنند.

رستوران شیراز پکن چین

مرکز خرید تی مال گوانجو چین

چین کشوری است با کلی توریست که هر ساله و هر روزه تعداد زیادی از توریست ها و مسافران تور چین به این کشور سفر میکنند و علاوه بر دیدن جاذبه های گردشگری و تفریحی از بازار های این کشور نیز بسیار دیدن و خرید میکنند. روزانه تعداد زیادی از مسافران تور چین در بازار ها و مراکز خرید چین ازدحام میکنند تا تمام وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند این بازار ها بسیار بزرگ و تمام وسایل ها و اجناس ها با کیفیت هستند تا مسافران و توریست های تور چین راضی از این مراکز خرید بیرون بروند.مرکز خرید تی مال مهمترین و مشهور ترین مراکز خرید چین شناخته شده است که تمام اجناس این بازار برند و مارک هستنددر این مرکز خرید داروخانه،رستوران،کافی شاپ،خدمات و تفریحی و... وجود دارد تا مسافران تور چین بتوانند با خیال راحت تمام کار های خود را انجام دهند در زمان بسیار کم.



:: برچسب‌ها: درباره چین ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک زمین شناسی چین

پارک زمین شناسی چین یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی تور چین می باشد که در منطقه گانسو چین واقع شده است. پارک زمین شناسی چین تشکیل شده از کوه های رنگی و بسیار زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر قصد سفر به چین را دارید حتما یک سری به محله گانسو بزنید و بازدید از این جاذبه بسیار دیدنی را از دست ندهید.

پارک زمین شناسی چین

رستوران هزار و یک شب چین

رستوران هزار و یک شب یک رستوران کاملا عربی و یکی از بهترین رستوران های چین می باشد که طراحی داخل رستوران کاملا نمایانگر هنر عرب می باشد و انواع غذا های عربی نیز در این رستوران سرو می شود. رستوران هزار و یک شب علاوه بر سرو غذا های عربی انواع غذا های بین المللی را نیز سرو می کند. این رستوران در ساختمان سوم, خیابان شمال ورزشگاه کارمندان, ناحیه چانو یان, در منطقه پکن چین پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور چین می باشد. در سفرتان به چین امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این رستوران معروف سر بزنید و غذای مورد علاقتان را میل نمایید و لذت ببرید.

رستوران هزار و یک شب چین

مرکز خرید سیلک پکن چین

مرکز خرید سیلک یکی از محبوب ترین مراکز خرید چین به حساب می آید که در منطقه پکن چین واقع شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع مایهتاجتان اعم از: کیف و کفش, پوشاک و ... را پیدا کنید اما مهم ترین چیزی که این مرکز خرید را محبوب و معروف کرده است پارچه های ابریشمی و ابریشم هایی می باشد که در این مرکز خرید به فروش می رسد زیرا که هم قیمتش خوب است و هم جنسش. در سفرتان با تور چین امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید سیلک پکن چین

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال یکی از بهترین مراکز خرید شانگهای چین می باشد و در 6 طبقه مجزا با بهترین و به روز ترین برند های دنیا, پارکینگ, سرویس بهداشتی, محیطی برای استراحت, رستوران کافی شاپ و ... آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور چین می باشد. شما در این مرکز خرید به راحتی, بدون هیچ محدودیتی و با قیمتی مناسب می توانید به خرید بپردازید و از لحظات خود لذت ببرید. در سفرتان به چین به این مرکز خرید معروف در شانگهای سر بزنید و لحظات زیبایی را بگذرانید و سفر خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

مرکز خرید آی اف سی مال شانگهای چین

هتل حیات ریجنسی هانگزو چین

هتل حیات ریجنسی هانگزو یکی از هتل های 5 ستاره چین می باشد که در منطقه هوبین واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور چین می باشد. از امکانات هتل می توان به رستوران گردان, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اینترنت و ... اشاره کرد. در رستوران هتل قسمتی برای آشپزی زنده فراهم شده است تا مهمانان هتل بتوانند طبخ غذاها را ببینند و لذت ببرند. اگز قصد سفر به چین را دارید ما به شما این هتل 5 ستاره لوکس را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتا لذت ببرید و خاطره هایی به یاد ماندنی بسازید.

هتل حیات ریجنسی هانگزو چین

هتل حیات ریجنسی هانگزو چین



:: برچسب‌ها: درباره چین ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

تله کابین صفه اصفهان

تله کابین صفه یکی از تفریحات مفرح در اصفهان می باشد که طرفداران بسیاری هم دارد. این تله کابین در بزرگراه شهدای صفه, کوه صفه آماده پذیرایی از مهمانان تور اصفهان می باشد. تله کابین دارای دو خط می باشد, که اولین خط آن از بزرگراه شهدای صفه به طول 1850 متر با 50 کابین 4 نفره تا گردنه باد و دومین خط آن از گردنه باد به طول 650 متر با 6 پایه میانی تا قله شاهدژ می باشد. از تله کابین امکان دیدن بسیاری از آثار تاریخی و دیدنی اصفهان را دارید. از امکانات تله کابین می توان به رستوران, کافی شاپ, سینما, مرکز بولینگ, شهربازی و ... اشاره کرد. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید تا به این تفریح بپردازید و در کنارش چند آثار دیدنی دیگر را هم نظاره گر باشید.

تله کابین صفه اصفهان

هتل ساحلی توریستی پردیس مبارکه اصفهان

هتل ساحلی پردیس مبارکه یکی از هتل های 3 ستاره اصفهان می باشد که در منطقه مبارکه اصفهان واقع شده است, که در حال حاضر هم اولین و تنها ترین هتل این منطقه می باشد. ساخت این هتل در سال 1388 به اتمام رسید پذیرای مسافران و گردشگران تور اصفهان می باشد. از امکانات هتل می توان به اینترنت, رستوران, کافی شاپ, کلوپ, سالن های چند منظوره و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید ما این هتل 3 تاره را به شما و عزیزانتان پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل ساحلی توریستی پردیس مبارکه اصفهان

رستوران زاگرس اصفهان

رستوران زاگرس یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های اصفهان می باشد که در ضلع غربی پارک کوهستانی صفه با کادری مجرب آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور اصفهان می باشد. این رستوران در سال 8/8/1388 افتتاح شد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی, فرنگی, سنتی با طعم های بسیار خوشمزه سرو می شود. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران زاگرس اصفهان

رستوران زاگرس اصفهان

مجتمع تجاری مریم اصفهان

مجتمع تجاری تفریحی مریم در اصفهان, شاهین شهر, بلوار امام خمینی پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور اصفهانمی باشد. این مجتمع دارای 130 فروشگاه, رستوران, کافی شاپ, مرکز تفریحی, شهر بازی و ... می باشد که به صورت مدرن و تاریخی به تازگی در اصفهان افتتاح شده است. این مجتمع با اینکه تازه می باشد اما به مرکز خرید معروف و محبوبی تبدیل شده است و طرفداران زیادی هم دارد. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این مجتمع بروید و یک روز خوش را در کنار هم سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

مجتمع تجاری مریم اصفهان

مرکز خرید کوثر اصفهان

مرکز خرید کوثر یکی از مراکز خرید خوب اصفهان می باشد که بیشتر به بازار طلا و جواهر و کیف و کفش و لباس شهرت دارد. این مرکز خرید دارای 450 فروشگاه, بوتیک, طلا فروشی و ... می باشد که در آن انواع برند های کیف و کفش و لباس و انواع مختلفی از طلا و جواهر را می توانید به راحتی پیدا کنید. مرکز خرید دارای پارکینگ طبقاتی می باشد. مرکز خرید کوثر در کنار سی و سه پل, ابتدای خیابان چهارباغ بالا واقع شده است. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و لوازم موزد نیازتان را به راحتی تهیه نمایید.

مرکز خرید کوثر اصفهان



:: برچسب‌ها: دانستی های اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک آبی آبسار اصفهان

پارک آبی آبسار یکی از پارک های بزرگ و معروف اصفهان می باشد که در سپاهان شهر اصفهان واقع شده است. این پارک آبی با مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع سالن استخر, 500 متر مربع فضای رختکن, 950 متر مربع فضای آبشار, سالن ماساژ, سونا خشک, سونا بخار, 3 جکوزی و ... استاندارد جدیدی از پارک آبی را به ارمغان آورده است. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید تا به این پارک آبی بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

پارک آبی آبسار اصفهان

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو یکی از هتل های 4 ستاره تازه تاسیس اصفهان می باشد که در بهار سال 1396 در نزدیکی پل خواجو و برای پذیرایی از گردشگران تور اصفهان تاسیس شد. این هتل دارای 114 اتاق, رستوران بام, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, سالن همایش, مینی بار, اسپیلت, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. طراحی هتل فوق العاده زیبا, لوکس و مدرن می باشد. اگر قصد سفر به اصفهان را دارید پیشنهاد ما به شما این هتل تازه تاسیس مدرن می باشد تا از سفر خود لذت ببرید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو اصفهان

رستوران ملل زینو اصفهان

رستوران ملل زینو یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های اصفهان می باشد که در اصفهان, خیابان حکیم نظامی, بالاتر از چهار راه شریعتی, روبروی کارواش پذیرای مهمانان و مسافران تور اصفهان از ملل های مختلف می باشد. این رستوران محبوب غذاهای 12 ملل مختلف را با طعمی بی نظیر طبخ می کند. از این رستوران از هر ملل و فرهنگی که باشید بی شک راضی بیرون می روید و مشتری رستوران ملل زینو می شوید. در سفرتان با تور اصفهان می توانید به همراه عزیزانتان برای امتحان یک طعم متفاوت و منحصر بفرد به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

رستوران ملل زینو اصفهان

بازار قیصریه اصفهان

بازار قیصریه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین بنا های موجود, یک بازار قدیمی و پر طرفدار و همچنین یکی از جاذبه های گردشگری در اصفهان می باشد. این بازار در 21 آبان 1317 به عنوان یک جاذبه و همچنین یکی از بازار های مهم اصفهان به ثبت ملی رسید. این بازار در سال 1029 هجری قمری (دوران صفویه) در قسمت شمالی میدان امام به عنوان بزرگترین و مجلل ترین مرکز خرید و فروش کالا ساخته شد و تا به امروز نیز به عنوان بزرگترین مرکز خرید اصفهان از آن یاد می شود. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

بازار قیصریه اصفهان

رستوران باستانی اصفهان

رستوران باستانی اصفهان یکی از رستوران های سرشناس اصفهان می باشد که فضایی زیبا دارد اما قیمت غذاهایش نسبتا گران می باشد. این رستوران در اصفهان, میدان امام, جنب مسجد امام, ابتدای چهارسوق مقصود آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرانتور اصفهان می باشد. یکی از مزیت هایی که رستوران باستانی دارد و نظر مشتریانش را جلب کرده این است که می توانند غذاهایی که در منو وجود ندارند را نیز سفارش دهند. رستوران دارای امکاناتی مانند: میز و صندلی, تخت, پذیرش سفارش, پارکسنگ و ... می باشد. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید تا به این رستوران رفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران باستانی اصفهان

رستوران باستانی اصفهان



:: برچسب‌ها: دانستی های اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید معروف و محبوب کیش می باشد که در شرق جزیره, در خیابان فردوسی کیش واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از مرکز خرید های قدیمی کیش به حساب می آید که در سال 1378 در 2 طبقه با 183 فروشگاه افتتاح شد. در این مرکز خرید می توانید تمام وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و در رستوران و کافی شاپ مرکز خرید به استراحت بپردازید و در ساعت 22 هر شب به مراسم قرعه کشی دیدنی این مرکز خرید بروید و از اجرای زنده موزیک و برنامه هایش لذت ببرید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و از لحظاتتان لذت ببرید.

مرکز خرید پانیذ کیش

رستوران باران کیش

رستوران باران یکی از رستوران های خوب جزیره کیش می باشد که در پشت بازار زیتون کیش واقع شده است و دارای 55 نفر ظرفیت می باشد. رستوران باران دارای امکاناتی نظیر: تحویل رایگان در محل, دستگاه پوز, محل پارک مناسب, رزرو تلفنی و ... می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. در سفرتان با تور کیش امکان این را دارید تا به این رستوران رفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران باران کیش

رستوران باران کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور کیش می باشد که با 23 کیلومتر مربع مساحت, ارتفاع 29 متر در بلند ترین نقطه, قطر 7.5 کیلومتر در بزرگترین قسمت, در 28 کیلومتری جزیره کیش پذیرای گزدشگران و مسافران کیش می باشد. این جزیره خالی از سکنه می باشد اما در نزیدکی جزیره روستایی به نام هندرابی وجود دارد که در قرن 15 میلادی به عنوان پایگاه نظامی و تجاری در اختیار پرتغالی ها قرار داشته است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این جزیره دیدنی بروید و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

جزیره هندورابی کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور کیش می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل ارم 2 با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

هتل اسپادانا کیش

برج دنا کیش

برج دنا در 16 طبقه, 12000 متر مربع مساحت زیر بنای مفید, 7500 متر مربع فضا و محوطه سازی, با 100 واحد تجاری در روبروی مرکز خرید مروارید آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل دنا دارای واحد های 75 تا 335 متری با تراس و فول امکانات می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج مسکونی مدرن فراهم می شود تا از سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان لذت کافی را ببرید.



:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

برج ساحلی پرشین کیش

برج طلایی کیش یکی از برج های لوکس و مدرن جزیره کیش می باشد که دارای 457 واحد می باشد که همه واحد های برج منظره ای رو به دریا دارند تا اقامتی آرام را برای شما مسافران تور کیش فراهم آورد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج برای شما عزیزان فراهم می شود تا سفری خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفری پر خاطره را پشت سر بگذارید.

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش در سال ۱۳۷۷ به عنوان یک هتل ۳ ستاره برای پذیرایی از مهمانان تور کیش به بهره برداری رسید، در سال ۱۳۹۱ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث می‌شود مسافرین محترم تور کیش تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز تور کیش در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است. هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات و سفر خوبی را در آن بگذرانید. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و حدود ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره زیبا امکان اقامت در این هتل سه ستاره برای شمار گردشگران تور کیش فراهم می شود.

هتل تماشا کیش

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

جایروکوپتر یکی از تفریحات هوایی تور کیش می باشد که با وسیله ای الهام گرفته از هواپیما و هلیکوپتر در باند گلایدر فرودگاه کیش به طول 1500 متر انجام می شود. این وسیله هیجان انگیز توسط یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 اختراع شد که امروزه به راحتی قابل دسترس می باشد و  تجربه ای بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است. استفاده از این تفریح برای افراد بالای 7 سال و به همراه خلبان امکان پذیر می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا این تفریح مفرح را با عزیزانتان انجام دهید و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

اتاق هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش می باشد که طرفداران زیادی را از گردشگران تور کیش جذب خود کرده است. علاوه بر اینکه این رستوران به دلیل شکل ظاهریش مشتری جذب کرده, غذا های آن نیز بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد. این رستوران در بلوار قیام جزیره کیش آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران جزیره کیش می باشد. رستوران داریا امکاناتی مانند: موسیقی زنده, پارکینگ, رزرو تلفنی, اینترنت رایگان و ... می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران کشتی ایرانی کیش

رستوران کشتی ایرانی کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از مراکز خرید معروف کیش می باشد. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بزرگ کیش به حساب می آید که کمی دور تر از دیگر مراکز خرید قرار گرفته است. مساحت بازار مروارید چیزی بالغ بر 28,880 متر مربع می باشد که در سال 1373 در 1 طبقه با 208 فروشگاه برای خرید و تفریح مسافران تور کیش بنا شد. این مرکز خرید دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه که هر کدام دارای نام های ایرانی می باشند. معماری ساختمان اصلی بازار مروارید الهام گرفته از ساختمان های تخت جمشید می باشد. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این بازار بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

بازار مروارید کیش



:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور استانبول می باشد که به دلیل معماری و آینه کاری های بسیار زیبا در داخل کاخ این اسم را برایش انتخاب کرده اند. در های این کاخ بسیار زیبا هر روزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها بر روی عم.م باز است. این کاخ که زیباییش زبانزد بوده و است متعلق به قرن 18 می باشد که طی سال های پیاپی چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این کاخ تاریخی معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال یکی از مهم ترین, معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد که در منطقه ایکیتلی پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه, فودکورت, مرکز آثار نمایشی, شهربازی سرپوشیده به وسعت 12 هزار متر مربع, 16 سینما با ظرفیت 3050 نفر که بزرگترین سینما ترکیه به حساب می آید, تئاتر, رستوران 3 طبقه با مساحت 1000 متر مربع با سرمایه گذاری آدلر (گروه سرمایه گذاری اماراتی), 5 دهلیز, 83 پله برقی, 42 آسانسور و ... می باشد که همین باعث شده است این مرکز خرید به عنوان بزرگترین, مدرن ترین و بهترین مرکز خرید استانبول و یا حتی ترکیه شناخته شود. مرکز خرید استانبول مال در سال 2011 برنده جایزه "پروژه بهترین توسعه مرکز خرید" و "بهترین پروژه کاربرد مختلط" شد. در سفرتان به استانبول برای خرید, گردش, تفریح, استراحت و چشیدن طعمی متفاوت از غذا و ... به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات پر از خاطره ای را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید.

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

هتل اترنو استانبول

هتل اترنو استانبول یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم در نزدیکی میدان تقسیم, خیابان استقلال, عثمان بی, نشان تاشی می باشد. هتل دارای 60 اتاق, 2 رستوران, 1 کافه می باشد. هتل در 24 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 43 کیلومتری فرودگاه سابیها می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 در منطقه فاتح, در محله شهرزاد باشی استانبول برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول بنا شد. هتل موزاییک در مجموع دارای 115 اتاق می باشد که شامل: 101 اتاق استاندارد دو تخته, 4 اتاق سوپریور, 7 جونیور سوئیت و 2 سوئیت گوشه می باشد که مام اتاق ها دارای امکانات کامل با بهترین دیزاین می باشند. هتل دارای 1 رستوران, 2 کافه, سونا, جکوزی, استخر سرپوشیده, اتاق بخار, حمام ترکی و ... می باشد. میدان تقسیم در 6, فرودگاه آتاتورک در 19 و فرودگاه سابیها در 52 کیلومتری هتل موزاییک قرار دارند. در سفرتان بهاستانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه عثمان بی مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 128 اتاق, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل لاسوس پالاس تا فرودگاه آتاتورک 20 و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول



:: برچسب‌ها: دانستی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد و دارای 2 ساختمان اصلی و فرعی با 315 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... است. این هتل در اصل یکی از جاذبه های استانبول به حساب می آید زیرا که در قرن 19 میلادی یعنی سال 1990 به عنوان کاخ سلطنتی ساخته شده بود و در سال 1999 به بازسازی این هتل پرداختند و آن را به این هتل پر طرفدار در بین مناطق بشیکتاش و اورتاکوی تبدیل کردند. امروزه این هتل مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول قرار گرفته است. زیرا هم موقعیت مکانی خوبی دارد و هم مدرن و شیک است. از امکانات هتل هم می توان به رستوران, کافی شاپ, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات بیدار باش, مرکز SPA, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... اشاره کرد. هتل چراغان از سال 2010 تا 2013 جایزه بهترین هتل جهان و در سال 2014 جایزه بهترین هتل اروپا را از آن خود کرد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل بسیار شیک و لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2009 در منطقه آکسارای با 116 اتاق پذیرایی خود را از مسافران تور استانبول آغاز کرد. سرویس دهی هتل د سیتی به صورت BB می باشد و دارای امکاناتی مانند: حمام ترکی, سونا, مرکز تناسب اندام, سالن ورزش, حمام بخار, سالن ماساژ و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز تجاری جواهر 11, تا میدان تقسیم 6, تا فرودگاه آتاتورک 18, تا فرودگاه سابیها 53 کیلومتر و تا منطقه آکسارای 750 متر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل د سیتی استانبول

هتل د سیتی استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم واقع شده و دارای 2 اتاق با امکانات کامی و سرویس دهی  به صورت BB می باشد. فاصله هتل تا مرکز خرید معروف نشان تاشی و میدان تقسیم 600 متر می باشد و به مراکز تجاری و مراکز خرید, خیابان استقلال, نشان تاشی, عثمان بی, مراکز تفریحی, مناطق تاریخی و ایستگاه مترو نیز نزدیک می باشد و رفت و آمد را برای مهمانان تور استانبول راحت می کند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 و تا فرودگاه سابیها 48 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل هرا مونتاگنا استانبول

هتل هرا مونتاگنا استانبول

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

مرکز خرید واتر گاردن یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد شاید بزرگترین نباشد اما یکی از زیباترین مراکز خرید به شمار می رود و بیش تر به عنوان یک مرکز شو آتش و اکولایزر به محبوبیت رسیده است. مرکز خرید دارای فروشگاه های کم ولی همه فروشگاه دارای برند های معروف دنیا می باشد. رستوران ها و کافی شاپ ها محبوبیت این مرکز خرید را چندین برابر کرده است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید واتر گاردن استانبول

موزه شرق باستان استانبول

موزه شرق باستان قسمتی از موزه باستان شناسی استانبول می باشد که همه روزه به غیر از یکشنبه های از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مهمانان تور استانبول می باشد که با تهیه بلیط موزه باستان شناسی به راحتی می توانید از این موزه دیدن نمایید. موزه شرق باستان به دست عثمان حمدی بی نقاش عثمانی در سال 1917 به عنوان اولین دانشگاه هنر های زیبایی طراحی شد که از سال 1963 تا 1973 در موزه بسته شد تا آثار و داخل موزه ترمیم و بازسازی شوند. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید که در یک روز به سه موزه باستانی و تاریخ استانبول سر بزنید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان به ثبت برسانید.

موزه شرق باستان استانبول



:: برچسب‌ها: دانستی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در 4 طبقه مجزا, با امکاناتی شامل: رستوران, کافی شاپ, اتاق بازی کودکان, فروشگاه های مدرن با برند های مختلف و معروف روز دنیا, موسیقی زنده و ... پذیرای مهمانان تور آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا به این مرکز خرید معروف بروید و لذت یک خرید عالی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف یک دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه بلک پذیراس مسافران و گردشگران تور آنتالیا می باشد. هتل کایا پلازا در سال 2013 افتتاح شد, مساحتی بالغ بر 210 هزار متر مربع را داراست, دارای 650 اتاق, سوئیت, جونیور سوئیت و ... در 5 طبقه می باشد. هتل دارای 4 رستوران, 6 کافی شاپ, اینترنت, ترنسفر فرودگاهی, خدمات 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, مرکز تناسب اندام, حمام ترکی, استخر, سونا, جکوزی, پارک آبی, مرکز زیبایی, مرکز SPA, اتاق ماساژ, ایروبیک, زومبا, تنیس, والیبال, گلف, فوتبال, آسانسور و ... می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. فاصله هتل کایا تا فرودگاه 27 و تا مرکز شهر 17 کیلومتر می باشد. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید این هتل 5 ستاره مدرن را نیز مد نظر داشته باشید, بی شک انتخاب خوبی برای اقامت می باشد.

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

هتل کایا پلازا گلف آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که با 465 اتاق در سال 1995 در منطقه بلک آنتالیا تاسیس شد و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت. سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. امکانات هتل شامل: 5 استخر روباز, بیلیارد, بولینگ, آمفی تئاتر, باشگاه بدنسازی, سونا, جکوزی, حمام ترکی ماساژ, مرکز SPA, ساحل و ... می باشد. فاصله هتل لیماک آرکادیا تا هتل 35 و تا مرکز آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. در سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید تا به این هتل 5 ستاره بروید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در بلک واقع شده است. این هتل دارای 503 اتاق, 5 رستوران, 7 کافه, ساحل اختصاصی و ... می باشد که در 3 ساختمان 5 طبقه در زمینی به مساحت 101 متر مربع برای پذیرایی از مهمانان تور آنتالیا در سال 1993 افتتاح و در سال 2012 بازسازی شد. هتل دارای 300 متر مربع ساحل اختصاصی می باشد و سرویس دهی هتل به صورت UALL می باشد. فاصله هتل کریستال تا مرکز شهر 35 و تا فرودگاه 45 کیلومتر می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

هتل کریستال تات بیچ آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک یکی از برترین مراکز خرید آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف معروف و به روز دنیا به راحتی یافت می شود. به راحتی می توانید این به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید و لذت ببرید. این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا بسیار مناسب می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و در کنار عزیزانتان از خرید و گذراندن یک روز پر خاطره لذت ببرید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

هتل رویال سیگنوس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل دارای امکاناتی مانند: استخر, سونا, جکوزی, حمام آفتاب, حمام ترکی, اتاق ماساژ, مرکز SPA, رستوران, کافی شاپ, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, پارک آبی, اینترنت, پارکینگ, کرایه اتومبیل, آسانسور و ... می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 17 و تا فرودگاه 15 کلیومتر می باشد. هتل رویال سیگنوس در ماه می سال 2017 با 498 اتاق بازگشایی شد و در حال حاضر از هتل های جدید آنتالیا می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا در این هتل لوکس اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

هتل رویال سیگنوس آنتالیا

کسیک مناره آنتالیا

کسیک مناره در قرن پنجم میلادی بنام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد. این اثر بیانگر تاریخ کهن در زمان رومی ها, بیزانس, سلجوقیان و عثمانی ها می باشد. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی 1896 به مسجد و قسمت های چوبی بالای مناره وارد شد این مسجد به مسجد منراه شکسته کسیک معروف شد و امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا تبدیل شده است. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به این مسجد تاریخی سر بزنید و از سفر خود لذت ببرید.

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران آسمانی یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و توانسته طرفداران بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند. این رستوران انواع غذا های مدیترانه ای, بین المللی و ... را به بهترین صورت ممکن اما با قیمتی نسبتا بالا ارائه می دهد که در برابر قیمتی که دریافت می کند کیفیت بی نظیری ارائه می دهد. رستوران آسمانی در آنتالیا, لارا, مراد پاشا آماده پذیرایی می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی یکی از رستوران مدرن, شیک, معروف و بسیار محبوب در آنتالیا می باشد که توانسته طرفداراین زیادی چه داخل و چه خارج از آنتالیا را جذب خود کند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی, سوشی های مختلف و ... سرو می کند و طرفدارای زسادی از گردشگران تور آنتالیا را داراست. رستوران دارای امکاناتی مانند: صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان, صندلی کودک, اینترنت, پذیرش سفارش و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران مدرن سپری کنید.

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا



:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند یکی از معروف ترین و بهترین پارک های روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این پارک بزرگترین پارک آبی روسیه می باشد که دارای استخر بزرگ, استخر کودکان, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, رستوران, کافه و ... می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این پارک معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید و سفرتان را پر خاطره کنید.

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

پارک پیترلند سنت پترزبورگ روسیه

هتل دومینا پرستیژ سنت پترزبورگ روسیه

هتل دومینا پرستیژ یکی از هتل های 5 ستاره روسیه می باشد که در منطقه ادمیراتیسکی سنت پترزبورگ واقع شده و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات هتل می توان به: آسانسور, لژ خانوادگی, سالن بدنسازی, حمام آفتاب, سونا, صندوق امانات, روم سرویس 24 ساعته, فروشگاه, ترنسفر فرودگاهی, روزنامه, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, امکانات ویژه معلولین, کرایه اتومبیل, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و ... اشاره کرد. در سفرتان به روسیه با انتخاب هتل دومینا پرستیژ اقامتی توام با آرامش را تجربه کنید و لذت ببرید.

هتل دومینا پرستیژ سنت پترزبورگ روسیه

هتل دومینا پرستیژ سنت پترزبورگ روسیه

رستوران تزار سنت پترزبورگ روسیه

رستوران تزار با طراحی بسیار زیبا و چشم گیر به سبک سنتی روسی و با نقاشی های رنگ روغن از اشراف روسی در مرکز شهر سنت پترزبورگ آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی روسی: سوپ گوشت, استراگانوف, دسر ناپلئون و... می باشد که در ظروف مسی سرو می شوند. محیط رستوران بسیار آرام و دلنشین و کارکنان رستوران بسیار گرم و صمیمی هستند. در سفرتان با تور روسیه به این رستوران سنتی روسی سر بزنید و در محیطی آرام سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

 

 

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

گالری یلو کورنر یکی از مراکز خرید و گالری های معروف روسیه می باشد که در سنت پترزبورگ واقع شده است. این گالری به دستور الکساندر دمتزوپل آنتوان در سال 2006 در یکی از قصر های معروف و معتبر بولشوی احداث شد. در این گالری انواع نقاشی ها, عکس ها, تابلو ها, کتاب های نویسندگان معروف و ... به فروش می رسد. علاقه مندان سفر با تور روسیه امکان این را دارند تا به این مرکز خرید رفته و از بودن در آن لذت ببرند و اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.

گالری یلو کورنر سنت پترزبورگ روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید روسیه می باشد که در یک ساختمان تاریخی در 6 طبقه پذیرای مهمانان و گردشگران تور روسیه می باشد. در این مرکز خرید تمامی برند های معروف دنیا و تمامی وسایل مورد نیازتان را می توانید به راحتی تهیه کنید. برا گشتن این مرکز خرید یک روز کامل را باید صرف کنید و وسایل مورد نیازتان را پیدا کنید. مرکز خرید تی اس یو ام در خیابان پتروفکا واقع شده است. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه

مرکز خرید تی اس یو ام مسکو روسیه



:: برچسب‌ها: دانستی های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

یکی از جشن های معروف و پرطرفدار روسیه جشن نارودنایه گولیانیه می باشد که در تاریخ های مختلف مانند: روز پیروزی (پایان جنگ جهانی دوم), ماسلنستا (جشن آغاز بهار), سال نوی میلادی و ... برگزار می شود, به صورتی که مردم به سطح شهر می آیند و به پیاده روی, شادی, رقص های گروهی و خیابانی, پایکوبی و ... می پردازند. شهرداری شهر های بزرگ روسیه در این جشن مناطق مختلفی را برای برگزاری جشن برای مردم در سطح شهر های مختلف روسیه آماده می کند تا در امنیت و اطمینان خاطر کامل به برگزاری جشن بپردازند و شادی کنند. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این جشن معروف و محبوب و بسیار قدیمی روسیه شرکت کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید و از سفرتان لذت ببرید.

جشن نارودنایه گولیانیه روسیه

هتل آزیموت سوچی روسیه

هتل آزیموت یکی از هتل های 3 ستاره روسیه می باشد که در منطقه سوچی واقع شده است. این هتل تشکیل شده از 12 ساختمان مجزا می باشد و دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, پارک آبی, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, روم سرویس 24 ساعته, زمین بازی کودکان, اینترنت, پارکینگ, رستوران, کافی شاپ, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, دستگاه خودپرداز, ترنسفر فرودگاهی, شاتل و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل این است که فاصله تا پارک المپیک 10 کیلومتر و تا ایستگاه قطار 10 دقیقه می باشد. هتل در مجموع دارای 2880 اتاق می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا در این هتل 3 ستاره تاپ اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل آزیموت سوچی روسیه

هتل آزیموت سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی یکی از رستوران های معروف روسیه می باشد که در منطقه سوچی واقع شده است که بهترین کینکالی (یک غذای محلی) را ارائه می دهد. غذاهای این رستوران بسیار خوش طعم و لذیذ است که نسبت به قیمتی که دارد از کیفیتی عالی برخوردار است. رستوران دارای چند میز و صندلی در فضای باز می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و دیدنی می باشد. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این رستوران معروف در سوچی سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

رستوران بلی نوچی سوچی روسیه

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

فروشگاه های رامستور یکی از مراکز خرید و فروشگاه های معروف روسیه می باشد که در مسکو واقع شده است. شرکت رام انکور تاسیس کننده این فروشگاه در مسکو می باشد که در سال 1997 این فروشگاه بزرگ را در مسکو راه اندازی کرد. سهام اصلی فروشگاه رامستور متعلق به کوچ یک تبعه ترکیه ای می باشد. در سال 1999 فروشگاه رامستور رتبه اول را در بین فروشگاه های دیگر در مسکو و روسیه به دست آورد اما در سال های اخیر به دلیل فعالیت های زیاد دیگر فروشگاه ها سهام رامستور رو به کاهش است, اما هنوز به عنوان یک فروشگاه محبوب در روسیه شناخته می شود. در سفرتان با تور روسیه امکان این را دارید تا به این فروشگاه معروف سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

فروشگاه های رامستور مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه

مرکز خرید ناتیلوس مسکو یکی از بهترین و معروف ترین مراکر خرید روسیه می باشد که در قلب روسیه واقع شده است. این مرکز خرید در سال 1998 در زمینی به مساحت 6000 متر مربع با بیش از 50 بوتیک و فروشگاه درب های خود را به روی گردشگران و مسافران تور روسیه گشود. مرکز خرید دارای دو رستوران ژاپنی و مدیترانه ای, کافی شاپ, سینما, تئاتر و ... می باشد. ساعت کاری مرکز خرید از 11:00 صبح تا 10:00 شب می باشد. در سفرتان به روسیه امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را سپری کنید.

مرکز خرید ناتیلوس مسکو روسیه



:: برچسب‌ها: دانستی های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو یکی از هتل های 5 ستاره هند می باشد که در شهر آگرا یکی از شهر های پرطرفدار گردشگری تور هند واقع شده است. این هتل یکی از هتل های 5 ستاره تاپ هند می باشد که مورد انتخاب بیشتر مسافران و گردشگران هند می باشد و دارای 142 اتاق, سوئیت و جونیور سوئیت مدرن و شیک می باشد.فاصله هتل تا فرودگاه 35 و تا راه آهن 15 دقیقه می باشد. از امکانات هتل می توان به: مینی بار, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, مرکز SPA, پذیرش 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, صندوق امانات, آسانسور, اتاق ماساژ, سالن زیبایی, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, روزنامه, اینترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به هند را دارید ما به شما این هتل را پیشنهاد می کنیم تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل رادیسون بلو آگرا هند

هتل رادیسون بلو آگرا هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو یکی از مدرن ترین و معروف ترین مرکز خرید هند می باشد که در سال 2013 در سوچی افتتاح شد. این مرکز خرید 5 طبقه می باشد که دارای 3 رستوران با ظرفیت 4500 نفر, 9 سینما پیشرفته, 365 فروشگاه, سالن های تفریحی مختلف و ... است. این مرکز خرید با اینکه سال های زیادی نیست که ساخته شده است اما توانسته است رتبه اول را در 10 مرکز خرید برتر هند به خود اختصاص دهد. در سفرتان با تور هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید بین المللی لولو سوچی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت یکی از مراکز خرید معروف هند به حساب می آید که در منطقه بمبئی واقع شده است. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 98100 متر مربع با فروشگاه ها, بوتیک ها, رستوران ها, کافی شاپ ها و ... متعدد پذیرای مهمانان و مسافرانتور هند می باشد. در این مرکز خرید یک مهد کودک برای کودکان, فروشگاه شیوه زندگی و ... وجود دارد که در بین طرفدارانش محبوبش کرده است. مرکز خرید نپتون مگنت در سال 2015 بسته شد و دوباره مورد بازسازی قرار گرفت و در سال 2016 به عنوان یکی از 10 مرکز خرید معروف هند بازگشایی شد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا به این مرکز خرید معروف هند سر بزنید و در کنار عزیزانتان به خرید و تفریح بپردازید و از سفر خود لذت ببرید.

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

مرکز خرید نپتون مگنت بمبئی هند

رستوران ویلا مایا هند

رستوران ویلا مایا یک رستوران ییلاقی با غذاخوری های لوکس و شیک در تریواندروم هند آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. غذایی با طعمی عالی در یک محیطی نوستالژیک و معاصر را در رستوران ویلا مایا در کنار عزیزانتان ر سفر با تور هند تجربه خواهید کرد و سفری پر از خاطره را خواهید ساخت. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران لوکس سر بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد.

قلعه مهرانگهر هند

قلعه مهرانگهر هند در قرن پانزدهم, در ارتفاع 400 متری بر قله کوه, در استان راجستان هند ساخته شد. قسمتی از این قلعه به موزه تبدیل شده است و قسمتی دیگر نیز به صورت باغ و گلخانه و ... می باشد که بازدید از این قلعه برای عموم و گردشگران تور هند آزاد می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید که به این قلعه سر بزنید و یک روز خوش را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

قلعه مهرانگهر هند



:: برچسب‌ها: درباره هند ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا یکی از هتل های 4 ستاره هند می باشد که در منطقه آگرا واقع شده است و دارای 86 اتاق مجهز و فول امکانات می باشد. هتل دارای امکاناتی نظیر: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, ترنسفر فرودگاهی, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, باشگاه تناسب اندام, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, اینترنت و ... می باشد. یکی از مزیت های این هتل فاصله کم آن با جاذبه های گردشگری تور هندمی باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی نیز 10 کیلومتر می باشد. در سفرتان به هند امکان این را دارید تا این هتل را برای اقامت انتخاب کرده و از سفرتان در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

هتل هوارد پلازا آگرا هند

هتل هوارد پلازا آگرا هند

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

مرکز خرید فونیکس مارکت یکی دیگر از مراکز خرید معروف هند می باشد که در منطقه پونا واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید بزرگ و برتر هند در رده سوم قرار دارد و ارای طرفداران بسیاری از تور هند می باشد. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف و برتر روز دنیا را به راحتی می توانید یافت کنید و از خرید در این مرکز خرید معروف لذت ببرید. در سفرتان به هندامکان این را دارید تا به همراه خانواده و عزیزانتان به این مرکز خرید بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

مرکز خرید فونیکس مارکت پونا هند

رستوران کریم هند

رستوران کریم یکی از بهترین رستوران های هند می باشد که در دهلی واقع شده و تاندوری های خیلی معروفی دارد و طرفداران بسیاری از گردشگران تور هند به خود جذب کرده است. منوی رستوران کریم شامل انواع غذاهای بین المللی و هندی حلال می باشد و در فضایی بسیار تمیز و توام با آرامش آماده پذیرایی از مهمانان تور هند می باشد. در مجله تایم این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های هند نام برده شده است. در سفرتان با تور هند حتما به این رستوران سر بزنید و سفر خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

مرکز خرید الانته هند

مرکز خرید الانته یکی از مراکز خرید معروف و محبوب هند می باشد که در منطقه چندیگار هند واقع شده است. این مرکز خرید در لیست 10 مرکز خرید برتر هند رتبه 4 را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوم منطقه ای هم قرار دارد. در مرکز خرید الانته تمامی برند های روز دنیا را می توانید پیدا کنید. مرکز خرید دارای رستوران, کافی شاپ, مکان بازی برای کودکان و ... می باشد. در سفرتان با تور هند اگر قصد خرید داشتید حتما به این مرکز خرید معروف سر بزنید و در کنار عزیزانتان لحظات خوشی را تجربه کنید.

مرکز خرید الانته هند

آبشار پانداوکادا هند

آبشار پانداوکادا هند یکی از آبشار های طولانی هند و یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار دیدنی تور هند نیز می باشد. ارتفاع بلند ترین قسمت این آبشاز 107 متر است و سرچشمه اصلی این آبشار رود پانداوکادا هند می باشد. در سفرتان بههند امکان این را دارید که به این آبشار بسیار دیدنی و زیبا بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آبشار پانداوکادا هند



:: برچسب‌ها: درباره هند ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()