نوشته شده توسط : mali

جشن فانوس

جشن فانوس، یکی از جشن های سنتی چین است که در روز پانزدهم نخستین ماه سال قمری در گاهشماری چینی جشن گرفته می‌شود؛ این جشن نمایانگر پایان سال نوی چینی است، و آماده‌سازی آن از روز دهم سال نو آغاز می‌شود.

در این روز در بین چینی‌ ها مرسوم است که ردیف‌ هایی از شمع را در جلوی خانه‌ هایشان روشن می‌کنند و هنگام شب، فانوس در دست، مسیر می‌ پیمایند. در گذشته، فانوس‌ ها ساده بودند و تنها امپراتوران و اشراف، فانوس‌های آراسته و بزرگ داشتند؛ در حالی که در سال‌ های اخیر، فانوس‌ ها با طرح‌ های جدید و متنوع تزیین می‌شوند؛ مثلاً فانوس‌ هایی به شکل جانوران مرسوم است که امکان استفاده از این فانوس ها برای عموم در چین وجود دارد و هر شخصی به راحتی می تواند در این جشن با هر شکلی از فانوس که می خواهد شرکت نماید.

ریشه این جشن به امپراتوری هان و بیش از ۲۰۰۰ سال پیش بازمیگردد.

اگر شما مشتاق دیدن این جشن بسیار زیبا و سنتی چینی ها هستید می توانید به راحتی با تور چین از این فستیوال لذت ببرید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 

جشن فانوس

جشن فانوس

 

جشن فانوس

جشن فانوس

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین تعطیلات تابستان 95 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا



:: برچسب‌ها: دیدنی های چین,مناطق گردشگری چین,جاذبه های چین,مکان های دیدنی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران نور

یکی دیکر از رستوران های شهر بانکوک کشور تور تايلند رستوران نور می باشد. ایرانیانی که دوست دارند در خارج از ایران در کشور تایلند هم غذای ایرانی میل کنند این رسنوران انتخاب بسیار مناسبی است. بهتر است نرخ تور تایلند حتما رستوران نور را در اولویت و در اول لیست رستوران ها قرار بدهند. رستوران ایرانی نور با توجه به موقعیت مناسب آن و قرار گرفتن در پتونام  و ارائه غذا های ایرانی توانسته جایگاهی مناسب را در لیست رستوران های بانکوک به خود اختصاص دهد.

در سفر خود به تایلند باتور تایلند لحظه آخری حتما از غذا های ایرانی این رستوران استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران نور

 

رستوران پرسپولیس

رستوران پرسپولیس یکی تور تايلند از رستوران های ارزان شهر بانکوک است. با توجه به قیمت منو ها این رستوران محبوبیت خوبی را بین توریست های ایرانی پیدا کرده است. نرخ تور تایلند هر رستورانی در هر کجای جهان خصوصیات مختص خودش را دارد که خصوصیت این رستوران با کیفیت و لذیذ بودن غذا هایش نسبت به قیمت کمش است به همین دلیل این رستوران بیش تر مورد توجه شرکت های مسافرتی تور تایلند لحظه آخری است که به ایرانیان سرویس می دهند.

توصیه می شود برای یک بار هم که شده در سفرتان به تایلند حتما غذا های این رستوران را میل نمایید.تور تايلند

رستوران پرسپولیس بانکوک



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب تایلند,رستوران پرسپولیس,رستوران نور,بهترین رستوران های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آیبیس پاتونگ تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پوکت تایلند در موقعیتی مطلوب و در بخش ساحلی شهر پاتونگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و تا ساحل 5 دقیقه پیاده روی دارد. هتل ایبیس پاتونگ پوکت تایلند در فاصله ۴۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی می باشد.

امکانات هتل آیبیس پاتونگ تایلند

امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه و کرایه اتومبیل می باشد. اتاقهای هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان تور تایلند تابستان 95 می باشند.

 

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند


تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

تصویری از هتل 3 ستاره آیبیس پاتونگ پوکت تایلند

هتل آماری آتریم تایلند

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند در خیابان Petchburi  و در چند قدمی ايستگاه مترو واقع شده است. مرکز ملي گردهمايي بانکوک، ده دقيقه با هتل فاصله داشته و دسترسي راحت مسافران تور تایلند تابستان 95 به مراکز عمده تجاري و خريد را امکان پذير مي سازد.

امکانات هتل آماری آتریم تایلند

امکانات این هتل شامل مرکز تناسب اندام  ، خدمات ماساژ درماني ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و ... می باشد. رستوران Cascade با صبحانه بصورت بوفه و دارای غذاهای بین المللی معروف میباشد . همچنین رستوران Vivaldi غذاهای ایتالیایی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند تابستان 95 ارائه می کند . رستوران Mingles Pub دارای موزیک زنده می باشد.

 

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره آماری آتریم بانکوک تایلند


هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

هتل آماری آتریم بانکوک تایلند


تصویری از هتل آماری آتریم بانکوک تایلند

 

هتل د پاترا تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک یکی از بهترین هتل های بانکوک تایلند است که شامل خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی و استخر روباز می باشد.

امکانات هتل دی پاترا بانکوک تایلند :

هتل دی پاترا بانکوک تایلند دارای صرافي ، اتاق جلسه ، ترانسفر فرودگاه ، دسترسی به اینترنت وایرلس ، رستوران با غذاهای محلی و مخصوص تایلند و همچنین غذاهای بین المللی ، خدمات زيبايی آرايشگاه و ... که میهمانان تور تایلند تابستان 95 می توانند از آنها بهره مند گردند.

 

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند

هتل 4 ستاره د پاترا بانکوک تایلند


هتل د پاترا بانکوک تایلند

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف تایلند,هتل آیبیس پاتونگ تایلند,هتل آماری آتریم تایلند,هتل د پاترا تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

ایالت ساحلی کرالا هند

کشور هفتاد و دو ملت یعنی هندوستان ، بسیار پهناور است و دارای شهرهای مختلف است . کِرالا ایالتی در جنوب کشور هند است که خط ساحلی طولانی و زیبایی با دریای عرب دارد.مرکز آن شهر تریواندروم است.کوچی و کوزیکود از دیگر شهرهای بزرگ این ایالت هستند. زبان رایج کرالا زبان مالایالم از تبار دراویدی است.قیمت های تور هند
از مراکز تفریحی هند ، آبشار سوچیپورا ست ،  آبشار سوچیپورا هند آبشاری است که در کرالا واقع شده و ارتفاع کلی ریزشگاه آن ۲۰۰ متر (۶۶۰ فوت) است . این جاذبه دیدنی یکی از ده جاذبه برتر هند میباشد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا استفاده نمایید. 

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

 

ایالت ساحلی کرالا هند

ایالت ساحلی کرالا هند

دریاچه اوتی هند

دریاچه اوتی در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید.این دریاچه یکی از بهترین مناطق گردشگری هند میباشدقیمت های تور هند که در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد. در تورهند تابستان 95 میتوانید از این مکان زیبا دیدین فرمائید.

 دریاچه اوتی هند

 

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند یکی از جاذبه های توریستی هند میباشد. ساخت این معبد در شهر همپی به عنوان یک معبد کوچک آغاز شده و سپس به یک مجتمع بزرگ تحت حاکمان ویجایانگارا گسترش یافت.قیمت های تور هند اعتقاد بر این است که این معبد بدون وقفه از زمانی که حرم کوچکی بود و در قرن هفتم پس از میلاد ساخته شد در حال کار است و آن را یکی از قدیمی ترین معابد هندو در هند کرده است. در تورهند تابستان 95 میتوانید ازاین مکان زیبا دیدن فرمایید. 

 معبد ویروپاکشا هند

 معبد ویروپاکشا هند

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری هند,دریاچه اوتی هند,معبد ویروپاکشا هند,ایالت ساحلی کرالا هند ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کلارکس آمر جیپور هند

هتل کلارکس آمر جیپور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جیپور یا همان  شهر صورتی  هند میباشد این هتل با داشتن معماری زیبا و ارائه خدمات  بسیار عالی از نخستین گزینه های گردشگران و توریستان تورهند تابستان 95 میباشد . باتوجه به قیمت هتل های جیپور هند  قیمت این هتل بسیار مناسب است ..امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال تور هند خرداد 95 اشاره کرد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.ميهمانان تور هند 95 ميتوانند در فعاليت هايي نظير ميني گلف شرکت کنند.امکانات جلسه و ضیافت - خانه داری- لباسشویی - خشکشویی - صبحانه در اتاق - اتو کشی - صرافی - کرایه ماشین - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت از جمله خدمات هتل میباشد.

 

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل کلارکس آمر جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور را میتوان از هتل های ارزان هند دانست که خدمات خوبی را به مهمانان ارائه میدهد هتل یوماید بهاوان جیپور داراي 40 اتاق میباشد که همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع میباشند و مهمانان میتوانند در اتاق به استراحت بپردازند . اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. درتورهند تابستان 95 هتل یوماید بهاوان جیپور میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.

در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. در تور هند خرداد 95 میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

خدمات هتل: خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل

سایر امکانات هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - باغ - گرمایش - منطقه بدون سیگار

 هتل یوماید بهاوان جیپور

 هتل یوماید بهاوان جیپور

هتل یوماید بهاوان جیپور

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب هند,هتل کلارکس آمر جیپور هند,هتل یوماید بهاوان جیپور ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

ژئو پارک جهانی قشم

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.تور قشم خرداد 95

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم تابستان 95امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

 

ژئو پارک

ژئو پارک

نیایشگاه ناهید قشم

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد.تور قشم خرداد 95نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگرانتور قشم تابستان 95 اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 

 

اسکله با سعیدو قشم

اسکله با سعیدو قشم در 144 کیلومتری شهر قرار دارد که برای دوران ساسانیان می باشد این اسکله از سنگ های بزرگ رودخانه ای و ملات گچ زنده ساخته شده است.تور قشم خرداد 95از این اسکله که دارای موقعیت مکانی خاصی است انگلیسی ها برای استقرار کشتی های جنگی خود استفاده می کردند. بسیاری از گردشگران در سفر تور قشم تابستان 95 خود از این اسکله تاریخی بازدید می کنند. اسکله با سعیدو قشم در حال حاضر به عنوان بندرگاه صیادی وابسته به اداره شیلات قشم استفاده می شود.


مسجد شیخ برخ قشم

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشدتور قشم خرداد 95 که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم تابستان 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم,ژئو پارک جهانی قشم,نیایشگاه ناهید قشم,مسجد شیخ برخ قشم,اسکله با سعیدو قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم,هتل سورینت قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل کاوان قشم,هتل مجید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گراند مرکیور زیدان بیجینگ پکن چین

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به میهمانان خود ارائه میکند.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، سونا ، استخر سر پوشیده می باشد.اين هتل داراي 290 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

 

  • ماساژ - سونا - استخر سر پوشیده
  • مرکز بدنسازی - کرایه دوچرخه
  • خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم
  • رستوران - پذیرش شبانه روزی - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - فروشگاه در هتل - تهویه - بار - منطقه بدون سیگار

 

هتل فلاورینگ هاوس هاستل پکن چین

اين مسافرخانه اقامتي مقرون به صرفه را به ميهمانان ارائه ميدهد.اين مسافرخانه داراي 14 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.هتل داراي کتابخانه مي باشد.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. تور چین خرداد 95

  • کرایه دوچرخه
  • خانه داری - لباسشویی - خشکشویی - فروشگاه هدایا و سوغات - خدمات تورها - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل
  • پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - پذیرش و تحویل سریع - انبار بار و چمدان - تهویه - بار - باغ - گرمایش - امکانات باربیکیو - کتابخانه - بار مخصوص تنقلات

هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین تابستان 95 می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین خرداد 95 و... اشاره نمود.

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل تیانان رگا پکن

 

هتل دی پرزیدنشال پکن

هتل دی پرزیدنشال یکی از هتل های 5 ستاره چین است که در شهر پکن واقع شده است. این هتل در مجموع از 486 اتاق برای پذیرایی از میهمانان  تور چین خرداد 95 تشکیل شده است. در این هتل امکانات ورزشی ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به اتاق بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف برای میهمانان تور چین تابستان 95اشاره نمود.

هتل دی پرزیدنشال پکن

همچنین از امکانات رفاهی هتل برای میهمانان تور چین تابستان 95 می توان از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سالن ورزشی، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، گرمایش، بار، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه دوچرخه، آرایشگاه، اتاق بازی های رایانه ای، کاریوکی ویژه میهمانان  تور چین خرداد 95 و... نام برد.

هتل دی پرزیدنشال پکن



:: برچسب‌ها: هتل های معروف پکن چین,هتل فلاورینگ هاوس هاستل پکن چین,هتل گراند مرکیور زیدان بیجینگ پکن چین,هتل دی پرزیدنشال پکن ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. تور دبی خرداد 95این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور لحظه آخری دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. 

بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه دبی واقع گردیده است .

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید.تور دبی خرداد 95 بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت.این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.تور لحظه آخری دبی

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از شهر هایی که بسیاری از فروشندگان و مسافران تور دبی خرداد 95 و یا توریست ها از آن ها خرید می کنند جایی نیست جز، فروشگاه مارینای دبی، این فروشگاه چند منظوره که در ابوظبی قرار دارد محل پر رونقی است که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در اینجا پاتوق دارند.

می توان گفت مارینا با فواره هایی که دارد یکی از جاذبه های گردشگری هم محسوب شود و شب های رنگارنگ خوبی با این فواره های زیبا و موزیکال برای شما رقم بزند.مسافران تور لحظه آخری دبی میتوانند هر نوع جنسی را که بخواهید از این مرکز خرید تهیه کنید. چه لباس، چه پوشیدنی هایی نظیر ساعت و کیف و کفش و حتی لوازم زینتی و برقی و طلا و جواهرات و … همه و همه در این مرکز بزرگ برای شما وجود دارد.

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

مرکز خرید مارینا

 

 مرکز خرید اربیان دبی

این مرکز خرید یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید دبی است و از امکانات تفریحی خوبی برای مسافران قیمت تور دبی برخوردار است.این مرکزخرید دارای 200 فروشگاه است که گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوانند از اجناس با کیفیت آنها خرید نمایند.رستوران های این مرکز خرید از انواع غذا ها به مشتریانقیمت تور دبیسرو میکند این مرکز خرید سینما نیز دارد که کلی فیلم به اجرا میگذارد.حتی مسافران تور دبی خرداد 95 میتوانند کارهای بانکی خود را در این فروشگاه انجام دهند و لحظات خوبی را در این مکان داشته باشند.

مرکز خرید وافی سیتی دبی

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شيشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زيبا رنگ آميزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بيرونی مرکز خرید بر  شکوه و زيبايی مرکز خرید افزوده شده است.قیمت تور دبی در نزدیکی بوتيک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و يک مرکز تفريحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفريحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.تور لحظه آخری دبی

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات   

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب



:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,مرکز خرید وافی سیتی دبی, مرکز خرید اربیان دبی,مرکز خرید مارینا دبی,مرکز خرید ال بوستان دبی,بازار کرامه دبی,مرکز خرید الغزل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم از 1600 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک تور لحظه آخری دبی آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. باشگاه گلف  Emirates در3  کیلومتری هتل و بازار دبی در فاصله 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد فاصله هتل آتلانتیس تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم است.تور دبی تابستان 95

 امکانات هتل آتلانتیس دبی

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ،تور دبی تابستان 95 زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...


هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی 

در ساحل جمیرا بنا شده است. این هتل در مجموع از 301 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 کيلومتر با مرکز شهر دبي و 30 کيلومتر با فرودگاه بين المللي شهر فاصله دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که داخل  تنورهای هیزمی پخته میشود برای میهمانا سرو می شود. همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه، سوشی و استیک نیز ارایه می شود. رستوران کنار محوطه آفتاب هتل نيز غذاهاي سبک و نوشابه هاي متنوع را سرو ميکند.بهترین تور دبی

 امکانات هتل امواج روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، آرایشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، سرویس نگهداری از کودکان، سونا، ماساژ، جکوزی، استخر روباز و...تور دبی تابستان 95


هتل هایت ریجنسی دبی

 هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی تابستان 95 قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را تور دبی خرداد 95 در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .


هتل سامایا دیره دبی

هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبیبازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.تور دبی خرداد 95


هتل کرون پلازا دبی

Crowne Plaza Hotel

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه تور دبی خرداد 95شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza،تور دبی خرداد 95 اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.تور دبی تابستان 95

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,هتل کرون پلازا دبی,هتل سامایا دیره دبی,هتل هایت ریجنسی دبی,هتل 5 ستاره امواج روتانا دبی,هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار جنت-بازار های مشهد

بازار جنت در گذشته قسمتی از یک محله بزرگ بوده که با گذشت زمان و به دلیل تغییر وضعیت اقتصادی، به یک راسته بازار تبدیل شد. این محله که سابقا در قسمت مرتفع یا ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قیمت های تور مشهد قرار داشت، هم اکنون به قطب تهیه پوشاک در شهر بزرگ مشهد مبدل گشته است. بازار جنت از بازار های قدیمی شهر مشهد است و در حال حاظر در حال عرضه ی پوشاک می باشد. در سفر خود به مشهد با تور مشهد تابستان95 از این بازار قدیمی مشهد دیدن کنید.

بازار جنت-بازار های مشهد

 


برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

برج تجاری آلتون یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین مراکز تجاری و توریستی شهر مشهد می باشد که در خیابان امیر کبیر واقع گردیده و با استقبال مردم مشهد و گردشگران تور مشهد تابستان95 و سایر شهرها و کشور ها مواجه شده است . کالاهای ارائه شده در این بازار از معروف ترین برندهای معتبر دنیا و کالاهای با کیفیت داخلی تامین شده و شامل : کیف و کفش، پوشاک، صوتی و تصویری، لوزم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم ورزشی و . . . می باشد.قیمت های تور مشهد

با انتخاب تور مشهد برایسفر به این شهر مقدس حتما سری به این مرکز خرید با مدرن بزنید.

برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافرانتور مشهد تابستان95 از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران قیمت های تور مشهد می باشد.


مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته است و در مجاورت الماس شرق و در بلوار خیام واقع شده است . در این مرکز خرید انواع مختلفی از طلا و جواهرات و ملزومات عروسی ارائه می شود . مساحت این مجتمع 16000 متر مربع بوده و در 6 طبقه احداث شده که شامل 400 واحد تجاری می باشد .

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید دارای 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه مطبوع ، سیستم های حرارتی و برودتی ، دوربین های مدار بسته ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رسوران ، کافی شاپ و مارکتینگ می باشد . بسیاری از مسافران تور مشهد تابستان95 از این مرکز خرید دیدن می کنند .


بازار هنر خراسان مشهد

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است . هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . قیمت های تور مشهداین بازار در سال 84 افتتاح شده و دلیل برپایی آن ارائه خلاقیت ها و هنر افراد بومی و محلی مشهد می باشد .

بازار هنر خراسان مشهد

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد تابستان95 از این بازار بازدید می کنند .

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,خرید دز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد یک از هتل های چهار ستاره با گرید تاپ و از جمله هتلهای نوساز مشهد می باشد . مالکیت این هتل در اختیار بانک صادرات ایران و آماده ارائه خدمات به زائرینتور مشهد تابستان95 بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع ) می باشد . این هتل در مجاورت باغ موزه نادری و بازار الغدیر واقع شده است .هتل آزادی مشهد با فاصله خیلی نزدیک به حرم رضوی و نزدیکترین صحن به بارگاه امام رضا در خیابان شیرازی دارای اتاق های بزرگ و شیک و آپارتمان های دوخوابه و یک خوابه VIP با دو رستوران مجزا و تریا جهت قرار های ملاقات و منوی غذایی خوب برای مسافرانتور مشهد لحظه آخری می باشد.

این هتل دارای امکاناتی نظیر :لابی ،اینترنت در واحد ،آسانسور ،گشت درون و برون شهری ،کافی شاپ ، نماز خانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،فروشگاه و غرفه ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

 

هتل آزادی مشهد

 


هتل توریست توس مشهد

هتل توریست توس هتل 4 ستاره که حدود 30 سال پیش در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در یکی از بهترین مناطق مشهد ساخته شد. چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.مسافران قیمت های تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به بیمارستان رضوی، آرامگاه فردوسی و شهرک صنعتی می باشد و جزو نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز است و از حرم مطهر امام رضا (ع) حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. ساختار هتل پارسیان توریست توس با کلیه هتل های مشهد متفاوت است و به صورت ویلا است که میهمانان تور مشهد لحظه آخریمی توانند اتومبیلشان را در کنار ویلا خود پارک نمایند. در قسمت ورودی هتل ساختمان اصلی واقع شده است که شامل لابی، پذیرش، سالن های کنفرانس و رستوران و سالن صبحانه است، بعد از ساختمان مرکزی فضای سبز، مسیر پیاده روی و مجموعه ورزشی (زمین تنیس، زمین پینت بال) وجود دارد. این هتل دارای 44 باب ویلا است که به 6 بلوک A,B,C و E,F,G تقسیم شده که هر بلوک شامل 8 ویلا است و آخرین ویلاها واقع در بلوک C و G است که بیش ترین فاصله را تا ساختمان اصلی دارند(حدود صد متر). هتل توریست توس دارای چندین سالن کنفرانس و جلسه است که مهندسین و میهمانانتور مشهد تابستان95 می توانند جلسات خو د را در هتل برگزار نمایند. هتل توریست توس عضو گروه هتل های پارسیان می باشد.

امکانات هتل  :یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، کافی شاپ

هتل توریست توس مشهد

 


هتل سلام مشهد 4 ستاره

 هتل سلام مشهد 4 ستاره

هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران تور مشهد تابستان95 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 


هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا تور مشهد تابستان95 با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران تور مشهد لحظه آخریقرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد .

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد لحظه آخری یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد تابستان95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.تور مشهد تابستان95

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,هتل زیتون مشهد,هتل خیام مشهد,هتل آسیا مشهد 4 ستاره,هتل توریست توس مشهد,هتل آزادی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی تور کیش تابستان 95 و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش ارزان با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافران قیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.


 

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید تور کیش 95 که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. تور کیش تابستان 95این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور لحظه آخری کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.تور کیش تابستان 95و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافران تور لحظه آخری کیش است که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.


رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور لحظه آخری کیشبا انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور کیش تابستان 95


 



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,رستوران جمیل کیش,رستوران حافظیه کیش,رستوران آب و برق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . قیمت تور کیشاما بخاطر لذت بردن مسافران تور لحظه آخری کیش و گردشگران تور کیش تابستان 95 داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

قیمت تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل آنا از ساری با هواپیمایی قشم هجده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از مشهد با پرواز قشم هفده خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره از اصفهان شانزده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره از رشت پانزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 2 شب و 3 روز هتل 4 ستاره از کرمانشاه چهارده خرداد 95 بهار 1395


 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.قیمت تور کیش در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد قیمت تور کیش گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.قیمت تور کیش
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

نرخ ویژه تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره ده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش سه شب و چهار روز هتل آرامیس نه خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره از شیراز سیزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 3 شب و 4 روز هتل گراند هشت خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش سه شب و چهار روز هتل صدف حرکت از شیراز با زاگرس برای خرداد 95 بهار 13


قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند تور کیش تابستان 95 از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش تابستان 95 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.تور کیش تابستان 95

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارندقیمت تور کیشتا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش تابستان 95 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافرانتور لحظه آخری کیشعزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای


ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است.تور کیش تابستان 95 این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است.تور لحظه آخری کیشاین ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز قیمت تور کیشاز تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,قایق های کف شیشه ای کیش,پارک دلفینهای کیش,پارک هنر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش لحظه آخری میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل ترنج شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل ترنج است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل ترنج : پاركينگ ،کافی شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

قیمت تور کیش 2 شب و 3 روز هتل پارسیان از کرمانشاه 13 خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب برای 2 شب و سه روز هتل آنا از شیراز 12 خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از ساری 11 خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل ستاره طلایی از مشهد 10 خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل سورینت صدف با زاگرس 1 خرداد 95 بهار 1395


هتل شایگان کیش

هتل شایگانکیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیجتور لحظه آخری کیشزیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  

هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل شایگان به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

تور کیش قیمت مناسب سه شب و چهار روز هتل آفتاب شرق از کرمانشاه دوم خرداد 95 بهار 1395

قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز یکم خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات خرداد 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای خرداد 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 7 خرداد 95 بهار 1395


هتل سیمرغ کیش

 هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.تور لحظه آخری کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل داریوش دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است.تور کیش تابستان 95


 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,رزرو هتل در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار زیتون کیش


این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد نرخ تور کیش که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده .  نرخ تور کیشاین بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.تور کیش خرداد 95

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشدنرخ تور کیش و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار عربها کیش


این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است نرخ تور کیش که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش خرداد 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است نرخ تور کیش که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری استتور کیش خرداد 95

 



:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,پاساژه های کیش,کی بریم کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رویال آدم و حوا

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در آنتالیا تابستان 95,قیمت هتل در آنتالیا,آنتالیا ارزان,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، دولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس , فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران های زنجیره ای حاجی ساموری

یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مالایی ها، ساته یا ساتِی است (Sate) این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است تور مالزی خرداد 95(گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.تور مالزی خرداد 95اگر می خواهید به یکی از رستوران های محلی بروید و این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید، معروف ترین رستورانی که ساته های آن بسیار مشهور است، حاجی ساموری (Hj Samuri sate) است که شعب متعددی در مالزی دارد و یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است (کنار استادیوم کجنگ). این رستوران دو طبقه، بسیار بزرگ است و غذا را خیلی سریع سرو می کند و البته غذاهای مالایی دیگری هم دارد.

رستوران های زنجیره ای چیلیز مالزی

اگر می خواهید یک غذای هیجان انگیز با طعم غذاهای غربی و نه مالایی نوش جان کنید،تور مالزی خرداد 95 به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای چیلیز بروید، در اینجا شما می توانید غذاهای خوشمزه ای با دورچین های بسیار خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و تقریبا برای هر دو نفر، یک غذا کافی است. برای مثال برای 3 نفر، دو غذا حتما کافیست (اگر یکی از افراد خانم باشد غذا زیاذ هم می آید!!) راستی! نوشیدنی های این رستوران "ریفیل" است و شما می توانید تا جا دارید، آبمیوه بخورید که شامل آب پرتقال و آب سیب، آب گواوا، انبه و گوجه فرنگی می باشد.سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. در مورد اینکه در این مکان باید از قبل جا رزرو کنید شک نکنید!روند جا رزرو کردن در شعبه میدولی مثلا به این شکل است که گردشگران تور مالزی خرداد 95 باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمایل به خوردن غذا، به رستوران بروید و اسمتان را بنویسید و بعد از خالی شدن جا به شما تماس می گیرند که می توانید برای میل نمودن غذا به رستوران مراجعه کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب مالزی,بهترین رستوران های مالزی,رستوران در مالزی,معروف ترین رستوران های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

آکواریوم آنتالیا

تور آنتالیا آکواریوم

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است.تور آنتالیا تابستان 95ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

تور آنتالیا آکواریوم

یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 95 که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند تور آنتالیا تابستان 95یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا آکواریوم

مسافران تور آنتالیا تابستان 95 بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. تور آنتالیا تابستان 95جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیزتور آنتالیا تابستان 95 با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

تور آنتالیا آکواریوم

 

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا تابستان 95از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا تابستان 95در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دلفین امپریال آنتالیا

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتضار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد،دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا تابستان 95 ارائه میدهداین هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین ها می باشد.امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگتور آنتالیا تابستان 95

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند.تور آنتالیا تابستان 95 صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. تور آنتالیا تابستان 95

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. تور آنتالیا تابستان 95همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.امکانات این هتل شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافرانتور آنتالیا تابستان 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا هتلی 5 ستاره در این شهر می باشد که جز هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی هتل می باشد.تور آنتالیا تابستان 95

اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه می شود. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن شهر تاریخی کالئی را دارند فاصله آن تا هتل رامادا پلازا آنتالیا 700 متر می باشد و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر فاصله دارد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ،تور آنتالیا تابستان 95 اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام سرو می شود ، میهمانان تور آنتالیا تابستان 95 در هتل رامادا پلازا آنتالیا آنتالیا انواع غذاهای اروپایی را می توانند در منو رستوران انتخاب کنند.

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,هتل رامادا پلازا آنتالیا,هتل ماتیات آنتالیا,هتل اورنج کانتی آنتالیا,هتل دلفین امپریال آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. تور لحظه آخری ترکیهمی توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ،تور لحظه آخری ترکیه این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. تور لحظه آخری ترکیهآرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر درتور استانبول از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است.تور لحظه آخری ترکیه در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگرانتور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول

این پارک زیبا در سال دو هزارو دو در بخش قدیمی استانبول ترکیه واقع شده است تور لحظه آخری ترکیه در این بخش بیش از صدو پنج اثر مینیاتوری با اندازه های 1 تا 1/5 متری وجود دارد که از آثار تاریخی ترکیه و استانبول است.این پارک بین ساعتهای نه صبح تا شش عصر است که میتوانید از مکانهای تاریخی استانبول از عثمانیان به جا مانده است آشنا شویدتور استانبول

 



:: برچسب‌ها: مکانهای توریستی ترکیه,پارک مینیاتورک استانبول ترکیه,مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه,مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه

هتل سی وی کی پارک استانبول CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.تور استانبولهتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به دیدنی ها و جاذبه های شهر استانبولدسترسی داشته باشید.تور ترکیه تیر 95در مرکز استانبول اقامت کنید. ساختمان این هتل که در مرکز شهر استانبول واقع شده در اکتبر ۲۰۱۳ ساخته شده است. هتل سی وی کی پارک استانبول تا میدان تقسیم ۱۵۰ متر فاصله دارد. هتل دکوراسیون داخلی شیکی دارد و دارای ۲ استخر در فضای باز و یک اسپای مجهز به مساحت ۸۵۰۰ متر می باشد که گردشگران تور ترکیه تیر 95 هتل می توانند از سونا و جکوزی و حمام ترکی آن استفاده کنند.تور استانبول اتاق های لوکس هتل دارای تلویزیون ال سی دی و سرویس اینترنت و کتری برقی و قهوه ساز هستند و مشرف به شهر و یا باغ می باشند. صبحانه در رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک استانبول ،تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود و رستوران برای دو وعده دیگر منوی باز دارد. در لابی هتل یک لژ است که انواع کیک و شیرینی تازه و بستنی خوشمزه در آن سرو می شود. تور استانبول در تراس Hezarfen می توانید در حالی که از نوشیدنی تان لذت می برید مناظر بسفر را هم تماشا کنید. خیابان استقلال دارای رستوران و کافه و بار و فروشگاه های مختلفی است و تا هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد. کاخ Dolmabahce تا هتل ۵ دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۳۰ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ هم می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه پرداخت کرد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگران تور ترکیه است که به غذا و خرید علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

 

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه

 هتل لابراندا افسوس پرینسس تور استانبول در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند.تور ترکیه تیر 95این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور ترکیه تیر 95 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.تور استانبول



:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های ترکیه,هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه,هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه,اقامت در هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گراند جواهر استانبول  که از شیک ترین هتل های ۵ ستاره استانبول است در ۱۵ کیلومتری فرودگاه و در مرکز شهر استانبول در منطقه شیشلی واقع شده است. این هتل به عنوان مرکز  اصلی  برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .این هتل بسیار لوکس و شیک می باشد و مرکز کنگره ترکیه می باشد .در تور استانبول میتوانید از هتل که دارای ۳۶ سوئیت ، ۴ واحد شاه نشین ، ۷ سوئیت EXECUTIVE و ۳ سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳ اتاق مخصوص معلولین ، ۲۰ اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، ۳۲ اتاق EXECUTIVE و ۲۳۸ اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای ۳۲۳ اتاق و ظرفیت ۸۱۲ تختخواب را دارا می باشد .مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل grand cevahir  استانبول  این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی می باشد که تردمیل و وزنه های رایگان دارد. اتاق هایش مجهز به تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای می باشند. تمام اتاق ها سیستم تهویه هوا دارند و بزرگ هستند. در بخش نشیمن هر اتاق میز کار و کاناپه های مجللی خواهید دید. حمام اتاق ها خصوصی بوده و امکانات رفاهی کاملی دارند .در تور استانبول میتوانید از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایید. 

هتل گرند جواهر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول
 
 
هتل گرند جواهر استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل مجلل The Ritz-Carlton، از موقعیتی ممتاز در قلب شهر استانبول برخوردار بوده و به چشم انداز تنگه بسفر مشرف میباشد. از امکانات فوق العاده هتل میتوان به مرکز عالی آب گرم و غذاخوری های خوش خوراک آن اشاره داشت.هتل، توسط جاذبه های فرهنگی منطقه Dolmabahce شهر استانبول احاطه شده است. گردشگران تور استانبول میتوانند روی تختهای آفتاب ایوان هتل به استراحت پرداخته و از تماشای محیط زیبای اطراف لذت ببرند. عصرها، موسیقی زنده در ایوان هتل برگزار میشود. رفع خستگی در جکوزی و یا آبتنی در استخر روباز هتل به میهمانان توصیه میشود.پس از سپری کردن یک روز پر مشغله و یا گشت و گذار در شهر، تمدد اعصاب در مرکز آب گرم هتل بسیار دلچسب خواهد بود.رستوران هتل در محیطی آراسته، به سرو نسل جدید خوراکهای مدیترانه ای پرداخته و در وعده های صبحانه، ناهار و شام با ارائه منو، پذیرای میهمانان تور استانبول میباشد. سالن لابی و تریای با کلاس RC هر یک به ترتیب به سرو چای عصرگاهی و گلچینی از بهترین نوشیدنی ها میپردازند.اتاقها به سبک سنتی و قاره ای آراسته شده و به لوازم مدرن مجهز میباشند.مسافران تور استانبول میتوانند از این هتل زیبا استفاده نمایند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

 

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل پرا پالاس استانبول

هتل پرا پالاس در سال ۱۸۹۵ تاسیس شده و با طراحی ویژه نئوکلاسیک، تور استانبولهنر جدید و سبک‌های شرقی خود بیش از آن که هتل باشد یک موزه به حساب می‌آید. اتاق‌های بزرگ و دلباز هتل پرا پالاس با مبلمانی کلاسیک و چیدمانی منحصر به فرد که ترکیبی از سبک اروپایی و عثمانی است، منظره خیره‌ کننده‌ای از شهر و گاهی حتی «گُلدن هورن» یا شاخ طلایی را به نمایش می‌گذارد. در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید. رستوران «آگاتا» که با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی و ترکی و نانوایی فرانسوی که شکلات‌ها و کیک‌هایی لذیذ سرو می‌کند، بهترین مکان برای یک شام و یا عصرانه مفصل در تراس شرقی و زیر نور ستارگان است. هتل پرا پالاس همچنین دارای مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی و اینترنت پر سرعت در تمامی قسمت‌هاست. هتل پرا پالاس تا متروی تونل استیشن پنج دقیقه فاصله دارد و موزه پرا، برج گالاتا و خیابان استقلال در دو کیلومتری آن هستند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل متوانند از خدمات این هتل لذت ببرند.

امکانات هتل : رستوران - پذیرش شبانه روزی - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - تهویه - بار- ماساژ - جکوزی - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار - حمام ترکی - استخر سر پوشیده - استخر سرپوشیده (تمام فصل)- خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - اتو کشی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - خدمات تهیه بلیط - کرایه اتومبیل - سرویس مستخدم - سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) - امکانات اتاق VIP

 

هتل پرا پالاس استانبول

اتاق های هتل پرا پالاس استانبول

لابی هتل پرا پالاس استانبول

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی هتلی 5 ستاره در 8 کیلومتری فرودگاه آتاترک و مرکز EXPO است. هتل 102 اتاق مدرن ارائه می دهد که چشم انداز دریا یا شهر دارند و شامل امکانات تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، وای فای رایگان می باشند. هر روز صبحانه به شیوه سلف سرویس ارائه می شود و انواع غذاهای بین المللی نیز برای ناهار و شام سرو می گردد. ایستگاه قطار در 600 متری هتل است که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور استانبول فراهم می کند. از هتل با 5 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروفی چون گالریا و کاروسل رسید. 

 

امکانات رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی

 سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، روم سرویس، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سرویس شاتل (با هزینه)، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف استانبول,هتل گرند جواهر استانبول,هتل ریتز کارلتون استانبول,رامادا هتل اند سوییتس استانبول آتاکوی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

هتل 4 ستاره آبیدوس دبی لند 132 آپارتمان ارائه می دهد که همه آپارتمان ها شامل اتاق نشیمن و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران "MnM" برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای خوشمزه بین المللی سرو می شود. این هتل دسترسی راحتی به اتوبان ها دارد و مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند با 15 دقیقه رانندگی به دبی مال و فرودگاه بین المللی دبی برسند. این هتل فاصله زیادی از مرکز دبی دارد که میتوان با کرایه اتومبیل در این شهر به رفت و آمد پرداخت. با انتخاب تور لحظه آخری دبی برای مسافرت به دبی در این هتل اقامت خوشی را دارا باشید و سفر خود را خاطره انگیز کنید.

 آدرس: Dubailand, 232808 Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق پاک، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، تراس، استخر سر باز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان.

هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

اتاق هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

رستوران هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

رستوران هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

استخر هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

استخر هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

باشگاه هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

باشگاه هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند

 

هتل رز ریحان دبی

Rose Rayhaan by Rotana Hotel

هتل رز ریحان دبی

هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد.تور لحظه آخری دبی میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات وBurjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.

هتل 5 ستاره رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید بنا شده است. این هتل 51 طبقه زیرمجموعه هتل های بین المللی رادیسون بلو است. هتل رادیسون رویال در مجموع از 471 اتاق تشکیل شده است. این هتل 5 دقیقه با برج خلیفه ، دبی مال و ساحل جمیرا فاصله دارد. باشگاه گلف دبی در 7 کیلومتری هتل و فرودگاه بین المللی دبی در 15 دقیقه ای از هتل واقع شده اند. این هتل مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی دبی است.

_رادیسون_رویال_دبی.jpg

امکانات هتل رادیسون رویال دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، آسانسور، کتابخانه، بار، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، سرویس مستخدم، خودپرداز، صبحانه در اتاق، مرکز تجارت، مرکز بدنسازی، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سرویس نگهداری از کودکان و...

_رادیسون_رویال_دبی_1.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_2.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_3.jpg

_رادیسون_رویال_دبی_4.jpg

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی,هتل آپارتمان آبیدوس دبی لند,هتل رز ریحان دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

باغ وحش دبی 

یکی از مکانهای دیدنی دبی باغ وحش دبی است تور لحظه آخری دبیکه هر سال بازدید کنندگان زیادی از داخل و خارج امارات را جذب می کند . این باغ وحش در منطقه جمیرا قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان می باشد . در این باغ وحش نمونه های کمیابی از گربه وحشی عربی و شامپانزه نگهداری می شود . همچنین دویست نوع از پرندگان , ماهی ها ,  پستانداران و خزندگان در این باغ وحش نگهداری می شود. از گونه های عربی این باغ وحش از قبیل مار ,  راسو و سوسمار , غزال , بز کوهی ,  غزال کوچک آفریقایی,  گوریل,  گرگ عربی , گوسفند مخصوص شمال آفریقا ,  سیاه گوش ,  روباه ,  جوجه تیغی و ... موجود است که گردشگران تور دبی خرداد 95 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن فرمایند .تور دبی خرداد 95

دبی اسپورت سیتی  :

شهر ورزشی دبی یا دبی اسپورت سیتی در کنار بزرگراه امارت در جنوب جمیرا ویلاج قرار دارد .تور لحظه آخری دبی این شهر دارای طرح بسیار زیبایی می باشد و امکانات لازم برا یتمامی ورزشها در بالاترین سطح ممکن , پیش بینی شده است و مرکز جهانی بسیاری از رشته های ورزشی در آینده ای نه چندان دور خواهد بود . در کنار تاسیسات ورزشی و استادیوم های پیش بینی شده در دبی اسپورت سیتی امکانات اقامتی بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است . برج اسپورتس 2 در غرب شهر ورزشی دبی قرار گرفته است و مشرف به زمین گلف می باشد .تور دبی خرداد 95

 

قسمت های مختلف دبی اسپورت سیتی :

استادیوم ها (مجتمع ورزشی): دبی اسپورت سیتی دارای 4 استادیوم پیشرفته و مجهز به آخرین فناوریهایی خواهد بود که قادر به برگزار یمسابقات مهم بین المللی هستند .

آکادمی های ورزشی

زمین گلف

امکانات و تاسیسات سایر ورزش ها

مناطق مسکونی و هتل ها

پارک صفا دبی


پارک صفا دبی یکی از قشنگ ترین پارک های شهر دبی می باشد تور لحظه آخری دبیو محبوبیت خاصی بین اهالی شهر دبی دارد. یکی از جاذبه های پارک صفا دبی  بخشی کوچکی می باشد که در آن نمادهای معروف جهان مثل تاج محل و برج ایفل در اندازه کوچکی ساخته شده است.
پارک صفا یکی از کهن ترین پارک های دبی است که در مقابل هتل متروپولیتن در خیابان الوصل واقع شده است. پارک صفا با شصد و چهار هکتار مساحت در سال هزار و نهصدو هفتاد و پنج ساخته شده است. وجود دریاچه و  آبشار زیبا در کنار این پارک جلوه خاصی به پارک صفا بخشیده است.از امکانات این هتل می توان به : بازیهای الکترونیکی , ماشین های بازی برای نوجوانان, 3 زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی, زمین های والیبال, فوتبال و بسکتبال،تور دبی خرداد 95 میدان موانع, بیش از بیست محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن.
جهت گردش در پارک می توانید  از دوچرخه و چهارچرخه هایی که به شما اجاره داده می شود، استفاده کنید که اجاره دوچرخه برای هر یک ساعت بیست تا سی درهم می باشد که صد درهم به عنوان سپرده نگه میدارند. استفاده از اسکیت نیز دراین پارک بلامانع است.
ورودی این پارک سه درهم می باشد که برای کودکان زیر سه سال رایگان است و ساعت بازدید هشت صبح تا 22:30 می باشد. روزهای سه شنبه نیز مختص  به بانوان و کودکان (زیر هفت سال) دارد

پارک خور دبی

 پارک خور دبی

پارک خور دبی با طولی برابر 2.6 کیلومتر در طول خور و بخش بردبی واقعه شده است که در حد فواصل 2 پل المکتوم و القرهود قرار گرفته است. شهر بچه ها در پارک خور واقعه شده. سرزمین عجایب در کنار پارک خور است!تور دبی خرداد 95
از امکانات این پارک چندين هکتار باغ, اسکله های ماهيگيری, مسير های ويژه دو و پياده روی, محل هايي برای طبخ بريانی (باربي کيو), مناطق ويژه بازی بچه ها, رستوران ها, آمفی تئاتر , کيوسک ها فروش غذا - نوشيدنی می باشد. در 1 ماشين کابلی در کنار این پارک قرار دارد که به مراجعه کنندگان این امکان را می دهد تور لحظه آخری دبیتا پارک خور را از ارتفاع سی کیلومتری ببینند. ورودی شماره 1 پارک خور شهرکودک و موزه برای کودکان می باشد. ورودی شماره دو برای گردش در پارک خور موتورسيکلت های 4چرخ برای اجاره به بازدیدکنندگان تعبیه شده است که مبلغ اجاره برای هر موتورسیکلت بیست درهم می باشد.در این قسمت پارک دوچرخه سوار مجاز نیست ولی اسکیت سواری بلامانع می باشد.

دبی لند دبی


دبی لند یک مجموعه تفریحی که شامل 4 فاز است تور لحظه آخری دبیدر آینده بنا می شود این منطقه تفریحی شامل 6 منطقه با دنیاهای مختلف و جذاب که شامل دنیای فضای باز ، دنیای سرگرمی و خرده فروشی ، دنیای محیط زیست ، دنیای ورزشی ، دنیای محیط زیست و دنیای تجربه و جذابیت میباشد .تور دبی خرداد 95

 

 

 

 

پارک آبی ام القوین دبی


پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین تور دبی خرداد 95 پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,باغ وحش دبی,پارک آبی ام القوین دبی,پارک خور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ،قیمت تور کیشدر این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.قیمت تور کیش

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگرانتور لحظه آخری کیشبه ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافرانقیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.

 

رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافرانقیمت تور کیشاست که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است کهقیمت تور کیشدر نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای

تور لحظه آخری کیشاست.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

قیمت تور کیش

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی و نیز غذا های فرنگی است و قیمت هایش نیز مناسب است. رستوران پدر خوب دارنده لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور لحظه آخری کیش می باشد.

مزایا رستوران پدر خوب نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    داشتن فضا لوکس و آرام

3-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس رستوران پدر خوب: سفين فاز F پلاك 211 

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

 



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,غذاهای محلی کیش,غذای دریایی,فستیوال غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. اینهتل ترنجپنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور لحظه آخری کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.هتل ترنج

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل ترنجپنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

مجری و سرمایه‏ گذار اولینهتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرحهتل ترنج دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور لحظه آخری کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

هتل شایگان کیش 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  . هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس تور کیش ارزان دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، تور کیش ارزان ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل داریوش کیش شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارهاتور کیش خرداد 95 , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور لحظه آخری كيش خرداد 95

تور کیش هتل شایگان

قیمت تور کیش تابستان 95

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل ترنج,هتل شایگان,هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران رضایی مشهد

 این رستوران معروف در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و خود مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 ال 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به گردشگران قیمت تور مشهد سرویس دهی می کند . 

رستوران احسان مشهد :

این رستوران یکی از رستوران های با سابقه مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد خوبی است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت مطلوبی برخوردار است . محیط این رستوران بسیار تمیز است و هنگام ورود ، مراجعه کنندگان با استقبال روبه رو می شوند . غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران و همچنین قیمت مناسب نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین مسافران قیمت تور مشهد  را به خود جلب می کند .

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران قیمت تور مشهدمی توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران قیمت تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 

 

رستوران ترکیش فود مشهد

در این فست فود غذاهای ترکی مانند : سارما بیتی ، پیده بن فیله ، پیده قارچ و مرغ ، پیده سیزیجات ، لهمجون ، میکس کباب وچند غذای ایرانی مانند استیک گوشت و مرغ و ماهی تنوری نیز سرو می شود . کیفیت این غذاها خوب است و از سرویس دهی خوبی نیز برخوردار می باشند . شما مسافران قیمت تور مشهد می توانید برای صرف غذا و چشیدن غذاهای خوشمزه استانبول به این رستوران آمده و به صرف غذا بپردازید .

 رستوران ترکیش فود مشهد

 رستوران ترکیش فود مشهد

رستوران میچکا مشهد

در این رستوران انواع خوراک های کبابی و خورشتی سرو می شود . کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانان قیمت تور مشهد می باشد .

 رستوران میچکا مشهد

رستوران میچکا مشهد

 رستوران پروانه های آبی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های مجلل مشهد می باشد . غذاهای این رستوران با کیفیت خوب به مشتریان عرضه می شود . در این رستوران غذاهای دریایی ، غذاهای ایرانی و فرنگی نیز سرو می شود و شما گردشگرانقیمت تور مشهد می توانید برای صزف غذا به این رستوران مراجعه کنید . این رستوران حدود 60 نفر ظرفیت دارد و پارک ماشین به راحتی امکان پذیر است . بیس غذاهای این رستوران عمدتا از ماهی و گوشت سفید است .
 
  رستوران پروانه های آبی

 

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های مشهد,مجلل ترین رستوران های مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائران تور لحظه آخری مشهد گرامي مي باشد.

هتل آپارتمان آلتون مشهد 

هتل آپارتمان آلتون مشهد با فاصله 10 دقیقه پیاده از حرم مطهر امام رضا (ع) در خیابان شیرازی منتهی به باب شیخ طوسی واقع شده است. این هتل آپارتمان با داشتن اتاق های دو تخت و سه تخت و آپارتمان های چهار نفره با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی آماده پذیرایی از میهمانان تور لحظه آخری مشهد می باشد. امکانات , تصاویر , قیمت ها و سایر اطلاعات هتل آپارتمان آلتون در زیر آمده است.امکانات هتل شامل لابی,کافی شاپ,ماهواره,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,رستوران,کافی نت,تاکسی سرویس,گشت دردون و برون شهری,صبحانه می باشد.

هتل آپارتمان بهرام مشهد 

هتل آپارتمان بهرام مشهد دارای آپارتمان هایی با حدود 55 متر مربع فضا شامل اطاق خواب تور مشهد بهار 95 پذیرایی سرویس های بهداشتی و حمام کاملا مجزا می باشد و مجهز به امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون های مجزا در اطاق خواب و پذیرایی سیستم تهویه مطبوع کولرهای گازی مجزا جهت اطاق های خواب و پذیرایی و ... می باشد، تور مشهد خرداد 95این هتل آپارتمتن در جوار ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته و با امکاناتی نظیر: سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته با ۱۵شبکه تلویزیونی ،کافی نت ۲۴ساعته ،کافه تریا ۲۴ساعته ،روم سرویس۲۴ساعته ،تاکسی سرویس ۲۴ساعته ،لاندری ،پارکینگ اختصاصی، سیستم های امنیتی مدرن و تورهای گشت درون و برون شهری در خدمت گردشگران تور لحظه آخری مشهد می باشد.

 

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.هتل آپارتمان یک ستاره آلما مشهد واقع در خیابان 17 شهریور و با فاصله ای کوتاه از بازار هفده شهریور قرار گرفته است و حدود 30 دقیقه پیاده روی تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) فاصله دارد.تور مشهد خرداد 95

در حال حاضر این هتل از مهمانان فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا خواهد بود. در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد بهار 95

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد خرداد 95

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.تور مشهد بهار 95

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد.

هتل ترنج مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است ودر سال 1389 افتتاح گردیده است . این هتل آپارتمانکه یکی از هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد دارای اتاق های دو تخته و سهتور مشهد بهار 95تخته و آپارتمان های یک خوابه می باشد. در زیر امکانات هتل آپارتمان آوا مشهد میتوان به  آب جوش وچای دراتاق- آسانسور-اتاق های یک و دو تخته-رستوران-اینترنت-حمل و نقل به حرم-پارکینگ-تاکسی سرویس-تلفن-تلویزیون- تهویه مطبوع کامل‌-جکوزی-خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی- روم سرویس‌-سالن بدن‌سازی-سالن ورزشی-سونا-صبحانه سلف سرویس-صرافی-صندوق امانات-ماهواره-مرکز خرید و یخچال اشاره کرد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل خوب استفاده نمایند.تور مشهد خرداد 95

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهدعبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم تور مشهد خرداد 95

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری مشهد در مرکز شهر مقدسمشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.تور مشهد خرداد 95

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,بهترین هتل های مشهد,قیمت هتل های مشهد,رزرو هتل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما زائران تور لحظه آخری مشهد گرامي مي باشد.

هتل آپارتمان آلتون مشهد 

هتل آپارتمان آلتون مشهد با فاصله 10 دقیقه پیاده از حرم مطهر امام رضا (ع) در خیابان شیرازی منتهی به باب شیخ طوسی واقع شده است. این هتل آپارتمان با داشتن اتاق های دو تخت و سه تخت و آپارتمان های چهار نفره با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی آماده پذیرایی از میهمانان تور لحظه آخری مشهد می باشد. امکانات , تصاویر , قیمت ها و سایر اطلاعات هتل آپارتمان آلتون در زیر آمده است.امکانات هتل شامل لابی,کافی شاپ,ماهواره,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,رستوران,کافی نت,تاکسی سرویس,گشت دردون و برون شهری,صبحانه می باشد.

هتل آپارتمان بهرام مشهد 

هتل آپارتمان بهرام مشهد دارای آپارتمان هایی با حدود 55 متر مربع فضا شامل اطاق خواب تور مشهد بهار 95 پذیرایی سرویس های بهداشتی و حمام کاملا مجزا می باشد و مجهز به امکانات رفاهی از قبیل تلویزیون های مجزا در اطاق خواب و پذیرایی سیستم تهویه مطبوع کولرهای گازی مجزا جهت اطاق های خواب و پذیرایی و ... می باشد، تور مشهد خرداد 95این هتل آپارتمتن در جوار ملکوتی امام رضا (ع) قرار گرفته و با امکاناتی نظیر: سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته با ۱۵شبکه تلویزیونی ،کافی نت ۲۴ساعته ،کافه تریا ۲۴ساعته ،روم سرویس۲۴ساعته ،تاکسی سرویس ۲۴ساعته ،لاندری ،پارکینگ اختصاصی، سیستم های امنیتی مدرن و تورهای گشت درون و برون شهری در خدمت گردشگران تور لحظه آخری مشهد می باشد.

 

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد دارای 55 واحد شامل ۳۵ واحد يك خوابه ۳و۴ تخت ۱۵ واحد ۲ خوابه ۴ و ۵ تخت و۵ اتاق ۳ تخت است و كليه واحد ها داراي ۲ كاناپه تخت خواب شو مي باشد.هتل آپارتمان یک ستاره آلما مشهد واقع در خیابان 17 شهریور و با فاصله ای کوتاه از بازار هفده شهریور قرار گرفته است و حدود 30 دقیقه پیاده روی تا حرم علی بن موسی الرضا (ع) فاصله دارد.تور مشهد خرداد 95

در حال حاضر این هتل از مهمانان فقط به صورت فولبرد (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی انتخابی با هشت نوع غذا خواهد بود. در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد بهار 95

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان آلما مشهد

هتل آپارتمان ترنج مشهد

یکی از هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان ترنج است که در نزدیکترین مکان به حرم امام رضا (ع) قراردارد.این هتل آپارتمان با داشتن 16 واحد ، سیستم کولر گازی و گرمایش شوفاژ با بازسازی جدید یکی ازهتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد که آماده پذیرایی از زائرین آستان حضرت امام رضا (ع) است.در تور مشهد میتوانید از این هتل استفاده نمایید.تور مشهد خرداد 95

همچنین 16واحد این هتل شامل : 8 سوئیت 3 تخته با ظرفیت 3 نفر 8 آپارتمان یک خوابه 3 تخته با ظرفیت 4نفر 4 کانکت 4 تخته با ظرفیت 6 نفرمیباشد.تور مشهد بهار 95

البته این هتل از مهمانان با صبحانه , ناهار و شام پذیرائی می کنند وصبحانه این هتل  منوی مثل تخم مرغ نیمرو , تخم مرغ آب پز, املت, پنیر ,کره ,مربا, حلوا شکری, سوسیس و کالباس دارد.

هتل ترنج مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد در نزدیکی حرم حضرت رضا(ع) واقع شده است ودر سال 1389 افتتاح گردیده است . این هتل آپارتمانکه یکی از هتل آپارتمان های مشهد و هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد می باشد دارای اتاق های دو تخته و سهتور مشهد بهار 95تخته و آپارتمان های یک خوابه می باشد. در زیر امکانات هتل آپارتمان آوا مشهد میتوان به  آب جوش وچای دراتاق- آسانسور-اتاق های یک و دو تخته-رستوران-اینترنت-حمل و نقل به حرم-پارکینگ-تاکسی سرویس-تلفن-تلویزیون- تهویه مطبوع کامل‌-جکوزی-خدمات لباس‌شویی‌و خشکشویی- روم سرویس‌-سالن بدن‌سازی-سالن ورزشی-سونا-صبحانه سلف سرویس-صرافی-صندوق امانات-ماهواره-مرکز خرید و یخچال اشاره کرد. مسافران تور مشهد میتوانند از این هتل خوب استفاده نمایند.تور مشهد خرداد 95

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل آپارتمان آوا مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان مشهدعبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم تور مشهد خرداد 95

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری مشهد در مرکز شهر مقدسمشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.تور مشهد خرداد 95

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم



:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازارهای معروف کیش

 

بازار سارینا 2 کیش در زمینی به مساحت  21000 متر مربع با کاربری کامل تجاری در هشت طبقه احداث خواهد شد. این زمین و  زمین های اطراف جهت احداث بازار های جدید کیش در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کیش تبدیل خواهد شد.درتور کیش تابستان 95  بازار سارینای دو کیش 3 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ ها، انباری ها و تاسیسات بوده  و 5 طبـــقه روی آن بازار با  کاربری های مختلف می باشد.این بازار برای نخستین بار در ایران و به منظور رفاه حال مراجعه کنندگان تور کیش به بازار در طبقه منفی یک ترمینال تاکسی با ظرفیت امکان ورود 100 دستگاه تاکسی بطور همزمان برای گردشگران تور کیش پیش بینی شده است .نمای بازار سارینا کیش، سنگی- کلاسیک الهام گرفته از بناهای تاریخی ایران نظیر سی و سه پل، مسجد امام اصفهان، پل خواجو، سر در میدان حسن آباد تهران و حافظیه شیراز می باشد و بعنوان یکی از شاهکارهای معماری ایران، خاور میانه و جهان تبدیل خواهد شد.در مجتمع سارینا دو تعداد زیادی واحدهای انباری تجاری  از متراژ 15 الی 200 متر در نظر گرفته شده است .کلیه واحدها دارای پارکینگ می باشند و برای مسافران تور کیش به بازار هم تعداد قابل توجهی پارکینگ مازاد پیش بینی شده است.
 
 

بازار سارینا 2 کیش

 

بازار سارینا 2 کیش

 

 

بازار شقایق کیش بازارچه ای است که در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در 2 طبقه، در سال 1381 در شهرك میر مهنا احداث گردید که شامل 30 غرفه فعال است. در تور کیش مغازه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد شامل قنادی و شیرینی سرا، آرایشگاه، تعاونی، سوپرمارکت، سوپر میوه، ساندویچی، ظروف پلاستیکی در طبقه همکف در تور کیش می باشد. این مجموعه همچنین دارای انواع شرکت های ساختمانی و خدماتی مختلف در طبقه اول برای مسافران تور کیش است. خیلی از اهالی کیش اجناس مورد نیاز خود را از این بازارچه تهیه می نمایند، مسافران تور کیش نیز می توانند در این بازار به خرید پرداخته و از امکانات آن بهره ببرند.

 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای معروف کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت ۵۶۰۰۰ متر مربع و ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از لحاظ امکانات بی نظیر است و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.طراحی پارک آبی کیش برای گردشگران تور کیش به گونه ای است که الزامات لازم برای استفاده هرچه بهتر تمامی اعضای خانواده ایرانی در تمامی سنین در آن رعایت شده است. در ضمن با ایجاد محیطی محفوظ در پارک آبی کیش با کلیه امکانات اختصاصی در تور کیش برای تمامی سنین امکان استفاده مجزای بانوان و آقایان در روزهای مختلف هفته فراهم شده است.بازی‌ های پارک آبی کیش در تور کیش، از پیشرفته‌ترین و بروزترین وسایل بازی و تجهیزات روز دنیا هستند که توسط معتبرترین تأمین‌کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا، یعنی شرکت کانادایی White Water West تأمین شده است.

 

 

 

 

جزيره زيباي كيش، صاحب يكي از طولاني ترين و البته زيباترين پيست هاي دوچرخه سواري كشور مي باشد كه مسيري مستقل از مسيرهاي خودرو دارد و سرتاسر آن 51 كيلومتر است و يكي از جاذبه هاي گردشگري و بسيار پرطرفدار در تور لحظه آخری کیش مي باشد. گفتني است بخشي از مسير پيست در حاشيه نوار ساحلي احداث شده و گردشگران تور کیش مي توانند در حين دوچرخه سواري و تفريح كردن، مناظر دلپذير و چشم نوازي از دريا و طبيعت جزيره ببينند.در بسياري از نقاط جزيره، ايستگاه هاي ويژه اي براي كرايه دوچرخه در تور کیش موجود مي باشد. اين ايستگاه‌ها در بخش‌هاي مختلف جزيره مانند اسكله تفريحي، پارك سيمرغ، كشتي يوناني و پارك ساحلي مرجان وجود دارند و به وسيله بخش خصوصي اداره مي شوند. گردشگران مي توانند با ارائه يك كارت شناسايي، يك دوچرخه در تور کیش در اختيار بگيرند و براي يك ساعت و يا بيشتر از آن استفاده كنند.مسير شمالي پيست، مسيري است كه همواره جمعي از گردشگران تور کیش در آنجا مشغول ورزش و تفريح هستند اما لازم به توضيح است كه در بخش هاي جنوبي و غربي جزيره به دليل طبيعت بكر و خاص اش، چشم اندازهاي زيباتري از دريا و ساحل و نخلستان ها ديده مي شود.

 



:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دريا کیش در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 مترمربع زيربناء ساخته شده است كه هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در مركز جزيره كيش قرار گرفته است. موقعيت مكانى هتل دریا در محلى قرار گرفته كه بدون نياز به تاكسى ، مسافرين تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد کنند .هتل دريا در جزيره زيباى كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار دارد که دارای اتاق های 2 و 3 تخته در تور کیش می باشد . اتاق ها دارای صبحانه ، کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل دریای کیش از لحاظ کیفیت در حد هتل آپارتمان 2 ستاره اما از لحاظ موقعیت مکانی برای مسافرین تور کیشعالی می باشد.

 

 

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان در تور کیش استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی در تور کیش برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

یکی  از پارک های ساحلی  کیش که همه ساله مورد توجه گردشگران تور کیش قرار می گیرد، پارک ساحلی سیمرغ در کیشاست. پارک ساحلی سیمرغ کیش در جنوب شرقی جزیره کیش و  در مجاورت هتل سیمرغ، هتل مارینا پارک و پارک دلفین های کیش واقع شده است. این پارک در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و طول 300 متر در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش در امتداد ساحل خلیج نیلگون فارس با چشم اندازی زیبا پذیرای عاشقان طبیعت در تور کیش خرداد 95 و شهروندان این جزیره زیبا می باشد.در این پارک فضاهايي جهت بازي كودكان در تور کیش مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اجرا شده است.این پارک مکانی مناسب برای گردشگران تور کیشجهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش ساحل خلیج همیشه فارس است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: پارک ساحلی سیمرغ در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد هتلی سه ستاره در فاصله 1200 متری از حرم مطهر واقع شده است. فرودگاه بین المللی در فاصله 11 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در فاصله 3 کیلومتری از هتل خانه سبز قرار دارند. از امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرین تور مشهد 95 قرار می دهد میتوان به کافی نت، کافی شاپ، لاندری، لابی، فروشگاه، رستوران به ظرفیت 200 نفر و پارکینگ با ظرفیت 60 ماشین اشاره کرد. هتل خانه سبز مشهد تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، آشپزخانه، یخچال، صندوق امانات، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را در اتاق های خود برای خدمت به میهمانان تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده است. اینترنت رایگان در فضای اتاق ها ولابی بدون پرداخت هزینه اضافی و به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میگیرد.

آدرس : مشهد، میدان توحید، جنب مجتمع تجاری نصر

هتل خانه سبز مشهد

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا در نوروز سال 1392 در شهر مشهد مقدس به بهره برداری رسید. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله بسیار کمی در حدود 10 دقیقه دارد و به آن دسته از مسافرین تور مشهد خرداد 95 که قصد زیارت حرم مطهر امام رضا را دارند اقامت در این هتل سه ستاره توصیه می شود. از جمله امکاناتی که هتل هاترا در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد، میتوان به کافی شاپ، لابی، لاندری، کافی نت، خودپرداز، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 100 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین اشاره کرد. هتل هاترا مشهد دارای 48 اتاق در ساختمانی 9 طبقه می باشد که امکانات اتاق های آن در تور مشهد بهار 95 تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. اینترنت پرسرعت در فضای اتاق ها و لابی هتل در اختیار مسافرین تور لحظه آخری مشهد قرار خواهد گرفت که میهمانان در صورت استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، کوچه سرشور، نبش سرشور 37

هتل هاترا مشهد



:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

هتل آپارتمان دیبا مشهد

هتل آپارتمان دیبا مشهد هتلی یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. قابل توجه مسافرین تور مشهد که این هتل 1 ستاره فاصله 10 دقیقه ای با حرم امام و بازار رضا دارد و فرودگاه بین المللی مشهد در فاصله 9 کیلومتری و ایستگاه راه آهن این شهر در فاصله 5 کیلومتری از هتل آپارتمان دیبا مشهد قرار دارد. این هتل برای رفاه حال مسافرین تور مشهد بهار 95 به امکاناتی نظیر کافی شاپ، آسانسور، لابی، لاندری، نمازخانه، رستوران و پارکینگ مجهز شده اند. اتاق های هتل آپاتمان دیبا مشهد همگی دارای تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند و میهمانان تور مشهد که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اند با وجود این امکانات احساس کمبودی نمی کنند. این هتل، اینترنت رایگان نیز در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان دیبا مشهد : مشهد ، خیابان امام رضا، امام رضا 8، بعد از چهار راه اول

هتل آپارتمان دیبا مشهد

 

 

هتل آپارتمان ویلا مشهد

هتل آپارتمان ویلا مشهد هتلی درجه یک واقع در 5 کیلومتری حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. فاصله این هتل درجه 1 از فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر و از ایستگاه راه آهن مشهد 5 کیلومتر می باشد. هتل آپارتمان ویلا مشهد برای مسافرین تور مشهد امکانات خوبی را فراهم کرده است که برخی از آنها لابی، کافی نت، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و نمازخانه هستند. تعداد اتاق هایی که میهمانان تور مشهد 95 می توانند از آنها استفاده کنند 16 عدد می باشد که همگی آنها به امکاناتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز هستند. از دیگر خدمات این هتل یک ستاره اینترنت وای فای رایگان است که آن را در فضای لابی و اتاق ها در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس هتل آپارتمان ویلا : مشهد، میدان شهدا، خیابان امام خمینی، امام خمینی 3

هتل آپارتمان ویلا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خرداد 95 خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد اردیبهشت 95 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد تعطیلات خرداد 95 قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

 

 

هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد هتلی 4 ستاره می باشد که در نزدیکی مرکز شهر مشهد واقع شده است. مسافرین تور مشهد که زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) هستند بدانند که فاصله این هتل چهار ستاره تا حرم در حدود 2 کیلومتر است و هتل چشم انداز زیبایی به حرم مطهر دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 30 دقیقه و ایستگاه راه آهن این شهر در حدود 10 دقیقه تا این هتل فاصله دارد. هتل سلام مشهد امکانات متنوعی در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از: کافی نت، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات، مینی بار، خشکشویی، آسانسور و پارکینگ. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل نیز برای رفاه حال مسافرین تور مشهد فراهم شده است که استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی آب گرم و سالن بیلیارد از این جمله امکانات می باشند. اتاق هایی که هتل سلام مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد بهار 95 قرار می دهد، همگی به امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، حمام، تلفن، اینترنت، سرویس ایرانی و برخی از اتاق ها به سرویس ایرانی مجهز شده اند. یکی از خدمات رایگان این هتل اینترنت رایگان است که به صورت وای فای در تمام هتل در دسترس میهمانان تور مشهد تابستان 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل سلام مشهد: شهر مشهد، خيابان پاسداران، نبش پاسداران 6، هتل سلام مشهد

هتل سلام مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

یکی از جذابترین مرکز خریدهای دبی، مرکز خرید مرکاتو در دبی است. از زیبایی های این مرکز خرید معماری خلاقانه آن می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید برای گشت گذار حتما به این مرکز خرید بروید. گردش در مرکاتو در تور دبی مانند گردش در یک موزه متعلق به دوران رنسانس است.مرکز خرید مرکاتو در سال ۲۰۰۲ با مساحت ۲۲۹۰۰ متر مربع در منطقه ی جمیرا ساخته شده و طراح این بنا یکی از طراحان ایتالیا دانیل مورللی است که طراحی آن برگرفته از دوره ی رنسانس می باشد که تلفیقی از معماری ونیزی و توسکانیایی است و جزء بهترین مرکز خریدهای دبی محسوب می شود.در تور لحظه آخری دبی حتما از اینجا خرید کنید.

 

 

 

 

مرکز خرید اژدهای دبی بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از مرز می باشد. اين مرکز خريد برای مسافران تور دبی 95  شامل نمايشگاه ها ، مراکز خريد و رستورانهایی است که 4000شرکت فعال در زمينه محصولات چيني در آن مشغول به کار هستند .اين مرکز خريد به چندين بخش بازرگاني و خدماتي و اداري تقسيم شده است. در تور لحظه آخری دبی مرکز خرید اژدها دبی دارای مراکز رستورانها و خرید و نمایشگاه ها می باشد و شرکتهای فعالی که اجناس و محصولات چینی دارند در این فروشگاه مشغول کار می باشند و از بخشهای اداری و خدماتی و بازرگانی تشکیل شده است .بیشتر جذابیت این فروشگاه برای گردشگران تور دبی معماری خاص این بنا می باشد. 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: بازارهای معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

هتل القصر دبی  هتلی زیبا و مجلل و خیره کننده با طراحی منحصر بفرد قصرهای سلاطین کهن را در نظرها تداعی می سازد . این هتل قصری به تمام معنی در مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح محوطه باغ بهشتی القصر وفضای سنتی و تاریخی هتل قصر یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های 5ستاره دبی را ارائه می دهد.هتل پنج ستاره و لوکس القصر دبی Dubai Al Qasr Hotel در مجاورت پارک آبی وایلد وادی واقع و دسترسی قابل تمجیدی را برای تمامی میهمانان تور دبی به این پارک فراهم آورده است. این هتل اتاقهای مجهز به بالکن و فضای نشیمن خود را به همراه امکاناتی از قبیل استخرهای روباز و سرپوشیده، ساحل اختصاصی، اینترنت رایگان و مرکز آب گرم ارائه میدهد.اتاقها بزرگ بوده و از اسباب اثاثیه مدرن نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره و نمایشگر DVD برای مسافران تور دبی تابستان 95 برخوردار میباشند.مرکز آب گرم Talise، فرصت مناسبی را جهت کسب آرامش میهمانان بوجود آورده است. این هتل همچنین دارای یک زمین تنیس و اسکواش میباشد.میهمانان میتوانند به دلخواه خود در یکی از غذاخوری های ایوان دار هتل، به صرف خوراکهای با کیفیت و نوشیدنی مشغول شوند.

 

 

 

 

 

هتل دی اچ دبی در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل 236 اتاق دارد که همه اتاق ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... هستند. هتل، 6 رستوران دارد که انواع غذاهای متنوع و خوشمزه در آن ها در تور دبی تعطیلات تابستان 95 سرو می شود. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9 کیلومتر فاصله دارد. بهره مندی از لوکس ترین امکانات و تجهیزات هتلداری و خدماتی ، دکوراسیون مجلل داخلی و طراحی به روز ، سازه ای مرتفع و خدمه ای کارآمد و با اخلاق ، از ویژگی های ممتاز این هتل 5 ستاره است .

مسافران تور دبی می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل دی اچ دبی :

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور دبی خرداد 95 .

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()