نوشته شده توسط : mali

هتل هلیا مشهد

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در خيابان امام رضا با فاصله اي در حدود 5 دقيقه پياده روی تا حرم مطهر امام رضا احداث شده است. تور مشهد بهمن 96 این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه از با هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل هلیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات در تور مشهد زمستان 96، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش و...

 

 

هتل هلیا مشهد

لابی هتل هلیا مشهد

 

هتل تارا مشهد

هتل 4 ستاره تارا مشهد در سال 1374 در خیابان شیرازی معروف و در نزدیکی حرم امام رضا(ع) و تور مشهد دی 96  ورودی صحن شیخ طوسی احداث شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق تشکیل شده است. از این هتل با 6 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت. فرودگاه 25 دقیقه با این هتل و راه آهن 30 دقیقه با آن فاصله دارد.

 

امکانات هتل تارا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، لاندری، سالن کنفرانس، پارکینگ، گشت شهری، صندوق امانات، تاکسی سرویس در تور مشهد زمستان 96، سونا، جکوزی و...

 

 

هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل جواد (ع) مشهد

هتل 4 ستاره جواد (ع) مشهد در سال 1389 و در خیابان امام رضا احداث شده و یکی از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم امام رضا می باشد. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.

 

امکانات هتل جواد (ع) مشهد در تور مشهد دی 96 :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

 

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد (ع) مشهد

 

96



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های چهار ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,نرخ مناسب هتل های مشهد,قیمت ارزان هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: کیفیت هتل لاله مشهد

میلاد طالب نژاد

تاریخ طرح پرسش: 96/05/03

 

پرسش: با عرض سلام و احترام خدمت شما، در مورد کیفیت هتل لاله مشهد ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل لاله مشهد جزء یکی از هتل های سه ستاره خوب مشهد در یکی از خیابان های اصلی شهر مشهد واقع شده است. یکی از مزیت های خوب هتل لاله مشهد داشتن موقعیت جغرافیایی عالیست. این هتل نزدیک به یکی از فضاهای گردشگری مهم مشهد به نام پارک کوهسنگی و همچنین نزدیک به مراکز خرید بسیار شیک و فست فودهای خوب مشهد می باشد و علاوه بر این در فاصله کوتاهی با مجتمع تجاری زیست خاور قرار دارد و فاصله هتل تا حرم با اتومبیل ده دقیقه می باشد.

هتل لاله مشهد دارای 101 باب اتاق دو تخته و سه تخته و سوئیت ها و آپارتمان های لوکس و مجلل با امکانات رفاهی و اقامتی مناسب و مطلوب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد بهمن 96 می باشد. هزینه اقامت در هتل لاله مشهد برای کودکان زیر دو سال رایگان و برای سنین 3 تا 8 سال نیم بهاء محسوب می شود.

برخی از امکانات هتل لاله مشهد برای پذیرای از میهمانان تور مشهد دی 96 شامل:

رستوران (با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، لابی، اینترنت، شبکه های ویدیویی و ماهواره ای، کافی نت، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سرویس رفت و برگشت رایگان ویژه حرم مطهر، روم سرویس تمام وقت، آسانسور، لاندری و ... می باشد.

آدرس: مشهد، خیابان کوه سنگی، نبش کوه سنگی بیست و چهارم، هتل لاله مشهد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل لاله مشهد بازدید نمایید.

 

کیفیت هتل لاله مشهد
هتل لاله مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل 4 ستاره کیانا مشهد در سال 1391 در زمینی به مساحت  8000 متر مربع در خیابان امام رضا 2 احداث شده است. تور مشهد زمستان 96 این هتل 8 طبقه در مجموع از 110 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل یکی از نزدیک ترین هتل ها به حرم امام رضا می باشد که با تقریبا 3 دقیقه پیاده روی می توان به حرم دسترسی داشت.

 

امکانات هتل کیانا مشهد:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، صندوق امانات، فروشگاه، تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، آسانسور، بوفه صبحانه، انبار بار و چمدان، پارک کودک، چایخانه سنتی، پارکینگ استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، میز بیلیارد، گیم نت در تور مشهد بهمن 96، نماز خانه، لابی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی و...

 

 

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

 

 

6



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

یاشار بیدگلی

تاریخ طرح پرسش: 96/04/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت خوب شما، در مورد جاذبه های گردشگری مشهد نظیر پارک ملی تندوره مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: باسلام، پارک ملی تندوره یا چهل میر در شمال شرق کشورمان ایران واقع شده است. پارک ملی تندوره منطقه ای کوهستانی صخره ای و تپه ماهوری است. به علت وسعت و مکان شکل گیری پارک ملی تندوره، آب و هوای آن بصورت دو نوع متفاوت است.

در واقع قسمت های شمالی پارک ملی تندوره از نظر آب و هوای تحت تاثیر کویر قره قوم و جلگه پست درگز قرار گرفته و آب و هوای آن نسبتا گرم و رطوبت کمی دارد و منطقه ی جنوبی و غربی، پارک ملی تندوره از ارتفاعات کپه داغ تشکیل شده است و به همین علت توده های هوائی مدیترانه ای که نسبتا سرد و رطوبت بیشتری دارند را شامل می شود.

پوشش گیاهی این پارک به صورت درخت و درختچه است و انواع حیوانات از قبیل قوچ و میش، اوریال، پازن، شغال، گرگ، روباه، کفتار، پرندگانی زیبا از قبیل هما، قرقاول بال سفید، عقاب طلایی، سارگپه پا بلند، جغد کوچک، کبک، تیهو و انواع گنجشک سانان در پارک تندوره یافت می شوند همچنین انواع لاک پشت مهمیزدار معمولی، انواع آگاما، مار کبری، مار جعفری، افعی شاخدار، افعی معمولی و تیر مار در این پارک زیست می کنند. قابل ذکر است که پارک ملی تندوره از بهترین زیستگاه های پلنگ در ایران است. برای طبیعت گردی در پارک ملی تندوره مشهد می توانید به ارتفاعات شکر آب، تیوان، دره چهلمیر و دره چرلاق رفته و از زیبایی طبیعت بکر آنها لذت ببرید. مسافران تور مشهد زمستان 96 میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند و خاطرات به یاد ماندنی برا برای خود رقم بزنند.

آدرس ۱: قریه اینچه کیکانلو ( در مسیر راه درگز – قوچان ) تا پاسگاه شکر آب ( جنوب پارک ) ۱۰ کیلومتر

آدرس ۲: درگز تا پاسگاه چهل میر ( شرق پارک ) ۳۰ کیلومتر

آدرس ۳: نوخندان تا زیارتگاه بابانستان (شمال پارک) ۱۲ کیلومتر در تور مشهد بهمن 96

 

پارک ملی تندوره

پارک ملی تندوره

 

پرسش: جاذبه های گردشگری مشهد,بوستان بسیج مشهد

ریحانه

تاریخ طرح پرسش: 96/05/22

 

پرسش: سلام و تشکر بابت اطلاعات خوب سایتتون و امیدوارم مثل همیشه موفق باشید در تور مشهد بهمن 96، در مورد جاذبه های گردشگری شهر مشهد نظیر بوستان بسیج مشهد ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، این مکان تفریحی در شمال شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر واقع شده است و در سال 1378 تاسیس گردیده است. بوستان بسیج مشهد، پارکی در زمینی با مساحت 160000 مترمربع می باشد که از امکانات مختلفی نیز برخوردار است. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان برای استقبال از میهمانان تور مشهد دی 96 می توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه، مسجد، بوفه اغذیه، فروشگاه و ... اشاره نمود.

آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج، چنار، توت، اش، سرو، درختچه های تزیینی و ... دیده می شود که سبب ایجاد فضای سبزی بسیار زیباست که به طراوت آن افزوده است.

 

بوستان بسیج مشهد

 بوستان بسیج مشهد

6



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,نرخ مناسب تور های مشهد,قیمت ارزان جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: رستوران ارم شاندیز مشهد

سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران ارم شاندیز مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، رستوران ارم شاندیز در زمینی به مساحت 12000 متر در سال 1358 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد. رستوران ارم شاندیر متشکل از سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP نیز می باشد.

منوی رستوران ارم برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد بهمن 96 شامل: کباب شیشلیک، کباب برگ، جوجه کباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است و همچنین برای مصرف محصولات لبنی از محصولات کارخانه ی خود که در زمینی به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران قرار دارد، استفاده می شود که تمام محصولات تولیدی هم فقط برای مصارف داخل رستوران است.

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

پرسش: هتل درویشی مشهد,رستوران فیروزه

رامین سروری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/08

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، ممنون میشم در مورد رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل درویشی هتل مجلل پنج ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا بین 24 و 26 است. ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد. مجموعه آبی هتل درویشی مشهد اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس می باشد که با بکار گیری برترین تکنولوژی ها و اساتید فن به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت.

** هتل مجلل درویشی مشهد از چندین رستوران با فضاهای متنوع و غذاهای گوناگون برخوردار است.

یکی از این رستوران ها رستوران فیروزه است:

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد با چیدمانی خاص و الهام گرفته از معماری اسلامی فضایی زیبا و خاص برای صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی این رستوران در اختیار مهمانان تور مشهد دی 96 قرار داده است.

سایر رستوران های هتل:

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد، رستوران روف گاردن در طبقه بالای لابی هتل درویشی قرار دارد، در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای آسیایی و فرنگی با سس های مخصوص سرو می‌شود فضای این رستوران بسیار زیبا و سرسبز می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود و علاوه بر این آب و هوای بسیار بی نظیر و مطلوبی دارد.

رستوران برکه هتل درویشی مشهد، این رستوران فضایی بسیار جذاب و طبیعی در همراه با آب روان تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و ... پذیرای مسافران و مهمانان است. رستوران برکه در همان محیطی که رستوران روف گاردن قرار دارد واقع شده است. مسافران و میهمانان تور مشهد زمستان 96 که علاقمند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد، در طبقه پایینی این هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار دارد غذاهای رستوران مراکشی هتل درویشی بسیار تند با برنج‌های دم کرده سرو می‌شود در این رستوران سرو غذاها در ظروف خاص ارائه می‌شود.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد، در انتهای لابی هتل درویشی رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای و قرار دارد و در رستوران آتریوم غذاهای ایرانی سرو می‌گردد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل رویشی مشهد بازدید نمایید.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی رستوران های خوب مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,رزرو تور مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ هتل درویشی مشهد,7 نفر هفته آتی

ادریس ابراهیمی پور

تاریخ طرح پرسش: 96/05/28

 

پرسش: سلام ، ممنون میشم در مورد نرخ هتل درویشی مشهد برای 7 نفر، هفته آینده مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از هتل های پنج ستاره لوکس و تاپ در شهر زیارتی مشهد توسط بخش خصوصی در سال 1386 بنا شده است. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه تنها هتل آتریوم شرق کشور و مرتفع ترین مرکز اقامتی است و در مجموع دارای دویست و بیست و سه باب اتاق در سی و دو تیپ مختلف مانند: اتاق های فصل، پنت هوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر رضوی هزار و چهارصد متر به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به صورت پیاده سپری نمود. یکی از مزیت های این هتل وجود بیش از هشتصد مترمربع فضای سبز به صورت مسقف و غیر مسقف در قالب روف گاردن می باشد و همچنین مجموعه آبی هتل درویشی در تور مشهد زمستان 96 جزء اولین مجموعه آبی با ارائه کلیه خدمات تخصصی می باشد.

حداقل نرخ هتل درویشی مشهد برای هفته آینده در اتاق دو تخته و به مدت زمان دو شب برای هر نفر معادل 765000 تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت و ورودی مجموعه آبی هتل می باشد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است با توجه به محدودیت ظرفیت پروازهای تورهای مشهد و اتاق های هتل و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد بهمن 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل درویشی مشهد برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد دی 96 شامل: رستوران، پذیرش تمام وقت، فروشگاه، خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، زمین بازی، کافی نت، کافی شاپ، اینترنت، استخر کودکان، روف گاردن، تراس، پارکینگ، جایخانه، اتاق عقد، نمازخانه، آرایشگاه و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایند.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد

 

پرسش: نرخ رزرو تور مشهد,6 شب هفته آینده

عباس مرادیان

تاریخ طرح پرسش: 96/07/28

 

پرسش: سلام، برای رزرو تور مشهد از ششم آبان ماه و به مدت زمان شش شب ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی حداقل نرخ تور مشهد بهمن 96 برای هتل آپارتمان و هتل دو ستاره به مدت زمان شش شب برای هر نفر معادل 580000 تومان با خدمات صبحانه، نهار، شام می باشد.

شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای مشهد در چندین ساعت پروازی برگزار می گردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

96



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,قیمت ارزان تور مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: نرخ هتل درویشی مشهد,3 نفر هفته جاری

م غرات

تاریخ طرح پرسش: 96/05/03

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما،  ممنون میشم در مورد رزرو و نرخ هتل درویشی مشهد برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال در همین هفته جاری، مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل مجلل درویشی مشهد جزء یکی از هتل های پنج ستاره لوکس و تاپ در شهر زیارتی مشهد توسط بخش خصوصی در سال 1386 بنا شده است. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه تنها هتل آتریوم شرق کشور و مرتفع ترین مرکز اقامتی است و در مجموع دارای 223 باب اتاق در 32 تیپ مختلف مانند: اتاق های فصل، پنت هوس، اتاق ملل و اتاق های VIP می باشد.

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم مطهر رضوی 1400 متر به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به صورت پیاده سپری نمود. یکی از مزیت های این هتل وجود بیش از 800 مترمربع فضای سبز به صورت مسقف و غیر مسقف در قالب روف گاردن می باشد و همچنین مجموعه آبی هتل درویشی  در تور مشهد بهمن 96 جزء اولین مجموعه آبی با ارائه کلیه خدمات تخصصی می باشد.

حداقل نرخ هتل درویشی مشهد برای این هفته در اتاق دو تخته برای هر نفر معادل 740 هزار تومان با ارائه خدمات رایگان سرو صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت و ورودی مجموعه آبی هتل می باشد و نرخ هتل برای رزرو و خدمات برای کودکان زیر دو سال رایگان می باشد و فقط  هزینه بیمه و مالیات پروازی را برای کودکان زیر دو سال باید پرداخت کرد. قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است با توجه به محدودیت ظرفیت پروازهای تورهای مشهد و اتاق های هتل و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور مشهد دی 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل درویشی مشهد برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد شامل: رستوران، پذیرش تمام وقت، فروشگاه، خدمات تخصصی اسپا و ماساژ، سونای خشک، سونای بخار،جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، آتلیه عکاسی، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، زمین بازی، کافی نت، کافی شاپ، اینترنت، استخر کودکان، روف گاردن، تراس، پارکینگ، جایخانه، اتاق عقد، نمازخانه، آرایشگاه و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل مجلل درویشی مشهد بازدید نمایند.

 

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های 5 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,معرفی تور مشهد,بهترین قیمت تور های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل شرکت نفت مشهد

هتل 3 ستاره شرکت نفت مشهد در بلوار هفت تیر مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و دارای 9 طبقه می باشد و در مجموع از 167 اتاق تشکیل شده است. این هتل منطقه خوش آب وهواي غرب مشهد واقع شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر رضوی با ماشین 45 دقیقه می باشد. فاصله فرودگاه مشهد با هتل نیز 45 دقیقه است.

 

امکانات هتل شرکت نفت مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، استخر در تور مشهد بهمن 96، سونا، جکوزی، پارکینگ، لاندری، کافی نت، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شرکت نفت مشهد

هتل شارستان مشهد

هتل 3 ستاره شارستان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد احداث شده است. این هتل  در تور مشهد دی 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فرودگاه مشهد 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل شارستان مشهد در تور مشهد زمستان 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل شارستان مشهد

هتل شارستان مشهد

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل 3 ستاره دیپلمات مشهد در سال 1391 در میدان راه آهن مشهد احداث شده است. این هتل  در تور مشهد بهمن 96 و دارای 10 طبقه می باشد و از 60 اتاق تشکیل شده است. این هتل از حرم مطهر 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل دیپلمات مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، نمازخانه، پارکینگ تور مشهد دی 96، سرویس حرم، لاندری، کافی نت، آسانسور، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و...

 

 

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد در تور مشهد زمستان 96



:: برچسب‌ها: قیمت مناسب هتل های سه ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,معرفی تور مشهد,تو رهای لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل صبا مشهد

هتل 3 ستاره صبا مشهد در بلوار شهید قرنی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی 30 دقیقه  در تور مشهد دی 96 می باشد. این هتل با هتل صبا 40 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با ایستگاه راه آهن 25 دقیقه است.

 

امکانات هتل صبا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایر کاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سونا در تور مشهد بهمن 96، صرافی، ماهواره، سالن بدنسازی، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، تلویزیون، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل صبا مشهد

هتل صبا مشهد

 

هتل جهان مشهد

هتل 3 ستاره جهان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع 101 اتاق دارد. هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 12 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 18 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل جهان مشهد در تور مشهد دی 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایرکاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی ، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل رز مشهد

هتل 3 ستاره رز مشهد در خیابان بسیج مستضعفین مشهد احداث شده است و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه مشهد در تور مشهد زمستان 96  با این هتل 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل رز مشهد در تور مشهد بهمن 96:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل رز مشهد

اتاق هتل رز مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های 3 ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های سه ستاره مشهد,تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سایه مشهد

هتل 3 ستاره سایه مشهد در خیابان امام رضا احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 3 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه مشهد 17 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

 

امکانات هتل سایه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تهویه، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی در تور مشهد بهمن 96، سونا، صرافی، ماهواره، سرویس حرم، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

 

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل 3 ستاره سی برگ مشهد در ابتدای بلوار امام رضا احداث شده است. این هتل 8 طبقه از 56 اتاق تشکیل شده و در تور مشهد دی 96 است. این هتل با حرم مطهر امام رضا (ع) 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

 

امکانات هتل سی برگ مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نمازخانه، لابی، صندوق امانات، کافی شاپ، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی و واحد در تور مشهد زمستان 96، روم سرویس، لاندری، اتاق بار و چمدان، فتوکپی، سرویس رایگان حرم و...

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل المپیا مشهد

هتل 3 ستاره المپیا مشهددر زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع)  در تور مشهد بهمن 96 در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تلفن، ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی در تور مشهد دی 96، سونا، صرافی، ماهواره، یخچال، سرویس حرم، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، سالن امانات، مرکز خرید و...

 

هتل المپیا مشهد

هتل المپیا مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل های معروف سه ستاره مشهد,معرفی تور مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب سه ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل خاتم مشهد

هتل 3 ستاره خاتم مشهد با ظرفیت 250 نفر در خیابان امام رضا مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 17 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل خاتم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، تلفن، تلویزیون، تهویه، گرمایش، خشکشویی در تور مشهد بهمن 96، لباسشویی، صندوق امانات، یخچال، روم سرویس و...

 

 

هتل خاتم مشهد

اتاق هتل خاتم مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل 3 ستاره زیتون مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم 10 دقیقه  و در تور مشهد دی 96 است. این هتل برای حرم سرویس رایگان رفت و برگست برای میهمانان در نظر گرفته است. فاصله هتل با فرودگاه 30 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق در تور مشهد زمستان 96، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و...

 

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

 

هتل آریا مشهد

هتل 3 ستاره آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است.  در تور مشهد بهمن 96،  این هتل 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل به صورت فولبرد می باشد.

 

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری درتور مشهد دی 96، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

 

هتل آریا مشهد

هتل آریا مشهد

 



:: برچسب‌ها: برترین هتل های 3 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تور های مشهد,نرخ مناسب تور مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل بهارستان مشهد

هتل 3 ستاره بهارستان مشهد در خیابان امام خمینی مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد دی 96 و در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. این هتل 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری در تور مشهد بهمن 96، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فرومشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل بهارستان مشهد

هتل بهارستان مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 و دارای 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس در تور مشهد دی 96، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

 

 

هتل هاترا مشهد

هتل هاترا مشهد

هتل نور مشهد

هتل 3 ستاره نور مشهد در خیابان خسروی مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 88 اتاق تشکیل شده است.این هتل درتور مشهد بهمن 96 و در فاصله 300 متری از حرم رضوی احداث شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از هتل و ایستگاه راه آهن در فاصله 15 دقیقه ای از آن قرار گرفته است.

 

امکانات هتل نور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ در تور مشهد زمستان 96، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

هتل نور مشهد

لابی هتل نور مشهد



:: برچسب‌ها: امکانات ویژه هتل های 3 ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,معرفی تور مشهد,نرخ مناسب تور مشهد,تور های لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل اعیان مشهد

هتل 3 ستاره اعیان مشهد در سال 1380 در جوار حرم امام رضا (ع) احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96 با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی در تور مشهد بهمن 96، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

 

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل 3 ستاره بزرگ طرقبه مشهد در زمینی به مساحت 31000 متر مربع ودر دامنه رشته کوه بینالود  در تور مشهد دی 96 و در منطقه اي ییلاقی و خوش آب و هوای طرقبه احداث شده است. این هتل در مجموع از 317 اتاق تشکیل شده است. رستوران هتل در فضای سبز و با ظرفیت 1500 نفر در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل بزرگ طرقبه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی و واحد، نمازخانه، فروشگاه در تور مشهد زمستان 96، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات اختصاصی، زمین تنیس، لاندری، آسانسور، کافی نت، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس و...

 

 

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل پارسا مشهد

هتل 3 ستاره پارسا مشهد در تقاطع شهید صیاد شیرازی احداث شده است. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. هتل در تور مشهد بهمن 96 و در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 15 دقیقه فاصله دارد. رستوران این هتل در کنار دریاچه قرار گرفته است.

 

امکانات هتل پارسا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی در تور مشهد دی 96، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، سرویس حرم و...

 

 

هتل پارسا مشهد

اتاق هتل پارسا مشهد



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب هتل های سه ستاره مشهد,رزرو تور مشهد,برترین تورهای مشهد در بهترین هتل های مشهد,تور های لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل باختر مشهد

هتل 3 ستاره باختر مشهد در خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در تور مشهد دی 96 5 طبقه در مجموع از 33 اتاق تشکیل شده است. این هتل 8 سال قبل به طور کامل بازسازی شده است. در این هتل یک اتاق بازی های کامپیوتری نیز وجود دارد. همچنین سرویس رفت و برگشت برای حرم مطهر دارد.

 

امکانات هتل باختر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، سالن ورزشی در تور مشهد بهمن 96، اینترنت، پارکینگ، تهویه، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، لباسشویی، خشکشویی، مرکز خرید، صندوق امانات، جکوزی و...

 

 

هتل باختر مشهد

اتاق هتل باختر مشهد

هتل صدر مشهد

هتل 3 ستاره صدر مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی بنا شده است. این هتل از 148 اتاق تشکیل شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96  دارای 2 فاز می باشد. یکی از امکانات این هتل سرویس حرم است که برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

 

امکانات هتل صدر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، تاکسی سرویس، روم سرویس، سالن بدنسازی در تور مشهد دی 96، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل 3 ستاره خانه سبز مشهد در مرکز شهر مشهد احداث شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق تشکیل شده است. این هتل در تور مشهد بهمن 96  با حرم مطهر رضوی 1200 مت فاصله دارد. هتل خانه سبز موفق به دريافت دو لوح برتر از نمايشگاه بين المللي ايرانگردي و جهانگردي شده است.

 

امکانات هتل خانه سبز مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، نمازخانه، خدمات خانه داری، فروشگاه در تور مشهد زمستان 96، پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده، آسانسور، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل خانه سبز مشهد

رستوران هتل خانه سبز مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های سه ستاره مشهد,نرخ مناسب تور های مشهد,برترین تور های مشهد در بهترین هتل های مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,تورهای لحظه آخری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل عرش مشهد

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتل نزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل در تور مشهد بهمن 96 برای رفاه میهمانان خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است. این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

امکانات هتل عرش مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور در تور مشهد دی 96، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در مساحتی حدود 900 متر مربع احداث شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96،  14 طبقه از 90 اتاق و سوییت تشکیل شده است. اتاق های این هتل اشراف کامل به حرم مطهر امام رضا (ع) دارند به طوری که میهمانان می توانند از داخل اتاقها به امام علي بن موسي الرضا (ع) عرض ارادت نمایند. همچنین هتل به بازار رضا نزدیک می باشد.

 

امکانات هتل رضویه مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی، لاندری، خودپرداز، آرایشگاه، روم سرویس در تور مشهد بهمن 96، اعلام حریق، کافی شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، فروشگاه، خشکشویی، کافی نت، آسانسور، پارکینگ، خدمات گردشگری، تاکسی سرویس و...

 

 

هتل رضویه مشهد

تریا هتل رضویه مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل 3 ستاره اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل  در تور مشهد زمستان 96 از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد در تور مشهد دی 96، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

 

 

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب 3 ستاره مشهد,معرفی تور مشهد,معرفی هتل های ویژه مشهد,امکانات هتل های خوب سه ستاره مشهد,نرخ مناسب تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل کیان مشهد

هتل 3 ستاره کیان مشهد در حدود ۱۰۰ متر از حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است. این هتل در تور مشهد زمستان 96  در مجموع از 112 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل به مراکز اصلی خرید بازارها و مراکز دیدنی شهر نزدیک است. همچنین هتل در نزدیکی بازار رضا قرار دارد.

 

امکانات هتل کیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابي، كافي شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، فروشگاه در تور مشهد بهمن 96، فولبرد، سالن ورزشی، تهویه، گرمایش، صندوق امانات، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و...

 

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد

هتل سهند مشهد

هتل 3 ستاره سهند مشهد در سال 91 در فاصله پانصد متری حرم مطهر ثامن الحجج (ع) و در نزدیکی بازار بزرگ امام رضا (ع)  در تور مشهد دی 96 احداث شده است. این هتل 6 طبقه در مجوع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل دارای 59 واحد مجزا می باشد.

 

امکانات هتل سهند مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در اتاق و لابی، چایخانه، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، سالن ورزشی، فروشگاه، بیلیارد، پارکینگ اختصاصی، سرویس حرم، آسانسور، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، کافی نت در تور مشهد زمستان 96، صندوق امانات، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه روی بام، صبحانه، گیم نت و...

 

 

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل 3 ستاره پارمیدا مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا و در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع)  در تور مشهد زمستان 96 احداث شده است. در این هتل هزينه اقامت كودكان 2 تا 7 سال نيمه بها و براي كودكان بالاي 7 سال تمام بها است. همچنین نرخ فولبرد با احتساب سونا و جکوزی می باشد.

 

امکانات هتل پارمیدا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی در تور مشهد بهمن 96 ، اعلام حرق، لاندری، تاکسی سرویس، کافی نت، پارکینگ، اینترنت در لابی و...

 

 

هتل پارمیدا مشهد

رستوران هتل پارمیدا مشهد



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های سه ستاره مشهد,امکانات ویژه هتل های مشهد,برترین تو رهای مشهد در بهترین هتل های مشهد,معرفی تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: بهترین زمان خرید در جزیره کیش

مینوچهر کرمانی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/12

 

پرسش: سلام، ممنون میشم در مورد زمان مناسب برای خرید در جزیره کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی تور کیش نوروز 97 - اگر با قصد خرید به جزیره کیش سفر می کنید تا حد امکان بهتر است در روز اول سفرتان خرید عمده ای انجام ندهید و بیشتر به ارزیابی بازارها بپردازید. قبل از بازدید از بازارها بهتر است یکبار موقعیت آنها را بر روی نقشه مرور کنید. بسیاری از بازارها در نزدیکی هم واقع شده اند و شما به راحتی می توانید پیاده بین آنها تردد کنید.

برای خرید پوشاک در نظر داشته باشید که تقریبا هیچ برندی نمایندگی مستقیم در کیش نداشته و مارک ها ( تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و ...) اوریجینال نمی باشند.

قیمت پوشاک تقریبا 10 تا 20 درصد ارزانتر از شهرهای دیگر بوده و بدون در نظر گرفتن مارک و برند ممکن است نسبت به قیمتشان کیفیت خوبی داشته باشند. گردشگران گرامی تور کیش بهمن 96 هنگام خرید پوشاک حتما کالای خود را از همه نظر بررسی نمایید. (بخصوص در زمان حراج فروشگاهها)

باتوجه به اینکه جزیره کیش داری آب و هوای به شدت مرطوب است در هنگام خرید اجناس بخصوص پوشاک توجه نمایید که رطوبت روی کالای مورد نظرتان اثر نگذاشته باشد. لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ادکلن را حتما از فروشگاهها و نمایندگیهای معتبر بخرید. قیمت این لوازم بعضا تا 30 درصد ارزانتر از نمایندگیهای تهران می باشند.

در روز آخر مسافرت حتی المقدور از بازارها خرید ننمایید که در صورت نیاز به تعویض کالا یا بازگشت به فروشگاه مربوطه دچار مشکل نشوید.

معرفی مراکز خرید در جزیره کیش:

مرکز تجاری پردیس۲، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید مروارید، سه مرکز خریدی هستند که به مسافران همیشگی تور کیش دی 96 توصیه‌اش می‌کنند. از این مراکز خرید می‌توان اجناس با کیفیتی را با قیمت‌های نسبتا ارزان تهیه کرد، ولی این موضوع نیز بستگی به این دارد که چقدر برای خرید پول کنار گذاشته باشید. بیشتر برندهای معتبر در این مراکز خرید شعبه دارند ولی اصل “خوب گشتن” را نیز نباید فراموش کرد. در این مراکز خرید انواع و اقسام لباس و کیف و کفش را می‌توان پیدا کرد.

گران‌ترین مراکز خرید کیش پردیس ۱، پردیس ۲ و مرکز خرید دامون است که هم برای خرید مناسبند و هم تفریح. اگر به دنبال اجناس ارزان هستید باید راه مراکز خریدی چون پانیذ، ونوس و مروارید را در پیش بگیرید که اجناسشان هم از نظر کیفی قابل اعتماد است و هم ارزان‌تر است. اگر به دنبال اجناس خیلی ارزان هستید در نزدیکی بازار مروارید سری به بازار لوازم چینی بزنید که اجناسشان معمولا بیشتر از ۲۰ هزار تومان نیست. ضمن اینکه بازار صفین عرب‌ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس را از یاد نبرید.

شکلات و قهوه جزء سوغاتی‌های کیش است و در اینجا قیمت شکلات و قهوه نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است. تقریبا همه مراکز خرید کیش در تور کیش اسفند 96 نیز شکلات فروشی‌های زیادی دارند، ولی افرادی که زیاد به جزیره کیش سفر می کنند، معتقدند در کیش شکلات و قهوه را باید از فروشگاه‌های آرتا کیش خرید. قیمت شکلات در فروشگاه‌های آرتا کیش که در همه مراکز خرید شعبه دارد معقول‌تر و تنوع آن نیز بیشتر است.

لباس ست ورزشی و لباس مجلسی زنانه را باید از بازار پردیس ۱ خرید که تنوع زیادی دارد. برای خرید لباس نوزاد و بچه گانه باید به بازار مرجان رفت. پاساژ پارس خلیج فارس و بازار عرب‌ها نیز لباس‌های نوازد خوبی دارد. برای خرید عطر بازار زیتون بهترین گزینه است و می‌توان به اصل بودنش هم اعتماد کرد. خیابان صدف پر از سوپرمارکت و مغازه‌هایی است که می‌توان خرید روزانه را از آنها انجام داد.

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,قنات کیش

صادق توکلی صدر

تاریخ طرح پرسش: 96/05/07

 

پرسش: سلام و عرض ادب خدمت شما، در مورد جاذبه های گردشگری جزیره کیش نظیر قنات کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مجموعه قنات با تغییر کاربری به یک شهر زیر‌زمینی شگفت‌انگیز بدل شده که بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده می‌شود.

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره را تامین می‌کرده است. قنات کیش در مقایسه با سایر قنات های ایران از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه نیست، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، در زمان خود از پیشرفته ترین قنات ها بوده است. شهر کاریز در عمق شانزده متری زیر زمین قرار دارد.

دو ویژگی شگفت انگیز کاریز : اول اینکه کاریز در دل تنها جزیره مرجانی دنیا واقع است. دوم آنکه تنها بنایی است که  در تور لحظه آخری کیش سقف مملو از صدفها و مرجانهای طبیعی است.

سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن آکنده از سنگواره، صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی دویست و هفتاد تا پانصد و هفتاد میلیون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است.

شایان ذکر است که خاک های برداشتی از شهر زیر زمینی کاریز از خواص درمانی بالای دارد و در گل درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. این امر با خدمات مختلفی نظیر تاسیس مراکز اقامتی، تجاری و تفریحی در زمینی به مساحت 60000 متر مربع در بخشی از زمین کاریز ساخته شده است. زمین سطحی کاریز به پارک وسیعی تبدیل خواهد شد که متشکل از دو تپه مرتفع با چشم اندازی بی نظیر خواهد بود و این تپه ها از خاک های برداشت شده زیر زمین ساخته می شوند.

در تور کیش دی 96 برای بازدید از صدف ها و مرجان ها دو راه وجود داشته، یکی بازدید از موزه های طبیعی و دیگری غواصی در آبهای آزاد و در حال حاضر فصلی نو و استثنایی در پیش روی افرادی که علاقمند به طبیعت هستند آغاز شده تا بدون واسطه بتوانند از بزرگترین مجموعه مرجانی بازدید نمایند.

کاریز واژه فارسی قنات است و در زمان قدیم برای هدایت آبهای زیر زمینی استفاده می شد. شهر زیر زمینی کاریز کیش با توجه به مزیت های منحصر بفرد آن نظیر مرجانی بودن جزیره، آب شیرین قنات، هوای خنک در زیر زمین و سقف مرجانی آکنده از فسیلهای با قدمت بسیار زیاد در فهرست مهمترین عمارت های جهانی قرار می گیرد.

 

 كاريز كيش

كاریز كيش 

پرسش: نرخ هتل تماشا کیش,نرخ 5 نفر هفته آینده

بابی بیژنی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/04

 

پرسش: سلام بابت اطلاعات خوب سایتتون متشکرم و امیدوارم همیشه موفق باشید، در مورد نرخ هتل تماشا کیش برای 5 نفر و 2 شب انتهای هفته آینده ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل سه ستاره تماشا کیش در سال 1377 بنا شده و در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان بازسازی شده است. هتل تماشا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت به ساحل زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و بازار قرار دارد. این هتل با فرودگاه کیش ده دقیقه و با بازار حدود هشت دقیقه فاصله دارد. ساعت تحویل اتاق در هتل تماشا کیش ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 می باشد و این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت دو و سه و چهار و پنج تخته می باشد و حدود 22 پرسنل دارد.

هزینه اقامت در هتل تماشا برای کودک دو تا پنج سال هفت هزار تومان و بالای پنج سال به اندازه یک شخص بالغ محاسبه می شود. حداقل قیمت تور کیش  نرخ هتل تماشا کیش به مدت 2 شب با خدمات صبحانه، نهار، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات فرودگاهی گردشگری برای هر نفر معادل 395000 تومان می باشد.

قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل میتوانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل تماش کیش برای میهمانان تور کیش بهمن 96 شامل: سرو صبحانه، نهار و شام، ترانسفر رفت، رستوران، لاندری، ماهواره، پارکینگ، کافی شاپ، لابی، صندوق امانات اختصاصی، آسانسور و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل تماشا بازدید نمایید.

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش 

پرسش: تخفیفات خدمات گردشگری کیش

ایمان فخاری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/02

 

پرسش: سلام ، ممنون میشم پیرامون نحوه گرفتن تخفیفات گردشگری کیش مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مسافر گرامی شما با خرید تور از مجموعه چهارفصل می توانید از تخفیفات خدمات گردشگری کیش بهره مند گردید.

آیتم ها و خدامت گردشگری شامل موارد زیر هست:

پارک دلفین، قلعه وحشت، طلسم مومیایی، سینما چهاربعدی، جایرو کوپتر، کشتی های تفریحی نظیر: نوید و دنا، کشتی آکواریوم نظیر: سیمرغ، گردشگر یک، ستاره، طوطیا، بلک آی، کلوپ تفریحاتی دریایی نظیر: غواصی، پاراسل، شاتل، جت اسکی، اسکوتر زیرابی، جنگ های نظیر: جنگ شبخند ایرانی، پازل شو، ایرانیا، دینامیت شو، شمارش معکوس، باغ پرندگان، ورودی رستوران های همراه با موسیقی زنده

جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای نحوه رزرو تور کیش نوروز 97 و رزرو خدمات گردشگری تورها با شماره های 02142632 - 88530609 تماس حاصل فرمایید تا از راهنمایی کارشناسان گردشگری بهرمند گردید.

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش

 

7



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید و اقامتی جزیره کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش,معرفی تور کیش,رزرو هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,باغ پرندگان کیش

ملیکا ق

تاریخ طرح پرسش: 96/05/16

 

پرسش: سلام، در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر باغ پرندگان کیش ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، باغ پرندگان کیش در مجموعه تفریحی پارک دلفین قرار دارد. در باغ پرندگان کیش بیشتر از پنجاه و هفت گونه جانور نظیر: طوطی ماکائو، شترمرغ، پلیکان، طاووس، انواع لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی و گونه های نادری مانند تمساح پوزه کوتاه و کورکودیل از سراسر جهان گردآوری شده است. باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های گردشگری کیش و بی شک یکی از منحصر به فردترین مراکز نگهدای جانوران در ایران می باشد.

شایان ذکر است که گونه های مختلف جانوران این باغ از اقصی نقاط جهان، از جمله آمریکای جنوبی، استرلیا، شرق آسیا و آفریقا جمع آوری شده است. باغ پرندگان در زمینی به وسعت سه هکتار در سال 80 به بهره برداری رسیده است.

این مجموعه دارای دو بخش نیز می باشد. بخش اول متشکل از قفس جانوران است که بازدیدگنندکان تور کیش نوروز 97 می توانند با خواندن مطالب روی قفس اطلاعات مفیدی درباره هر جانور، نوع تغذیه، ویژگی ها و زیستگاه آن ها متوجه شوند و همچنین بخش دوم، در زمینی به وسعت دو هکتار بنا شده و محدوده ای است که برای پرواز پرندگان در نظر گرفته شده است و این قسمت زیبایی چشمگیری به این مجموعه بخشیده است.

در برکه میانی باغ پرندگان کیش پلیکان های پا خاکستری و سفید، درنای تاج دار، ایبیس، انواع لک لک های مارابو و سدلبیلد و قوها قرار دارند. علاوه بر این پرندگان، جانوران دیگری نظیر تمساح گاندو یا پوزه کوتاه، میمون، آهو، لاک پشت و مار پیتون هم در این باغ نگهداری می شوند.

 

 باغ پرندگان کیش

 باغ پرندگان کیش

 

پرسش: جاذبه های گردشگری کیش,آب انبار پنج بادگیر کیش

یاوری

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: عرض سلام و ادب، ممنون میشم در مورد جاذبه های گردشگری کیش نظیر آب انبار پنج بادگیر مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، مجموعه آب انبار سنتی کیش (بادگیرهای پنجگانه) در نزدیکی مجموعه درخت سبز کیش و شهر تاریخی حریره و مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است.

در سال 72 آب انبار پنج بادگیر کیش جهت جمع آوری آب های سطحی در محل یک آب انبار باستانی در محدوده شهر باستانی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز ساخته شده است. این آب انبار دو قلو با پنج بادگیر و دو گنبد، به سبک معماری سنتی یزدی می باشد و بادگیرها عمل خنک کردن آب انبار را در این سبک معماری انجام می دهند.

روزنه های ورودی و بادگیرها هوای داخل آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می سازند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این امر مهم کمک می کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار نیست خنکی هوا کمتر احساس می شود و روزنه بالای گنبد های این آب انبار پنج بادگیر کیش به تهویه هوا کمک می کند.

با توجه به ساخت و سازهای جزیره کیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، این آب انبارها کاربرد اصلی خود را از دست داده اند و امروزه از دستگاه های آب شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود. معماری خاص این بنا یادآور ایام گذشته و برای گردشگران تور کیش دی 96 بسیار جالب و دیدنی است.

 

آب انبار پنج بادگیر کیش

آب انبار پنج بادگیر کیش 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,معرفی جاذبه های گردشگری کیش,معرفی تور کیش,رزرو هتل های کیش,امکانات ویژه هتل های کیش,نرخ مناسب تور های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()