درباره دبی
نوشته شده توسط : mali

هتل سفیتل دی پالم ریزورت و اسپا دبی

هتل 5 ستاره سفیتل با ارائه بهترین خدمات و امکانات از مسافران تور دبی پذیرایی میکند.هتل سفیتل دارای 136 اتاق میباشد که تمام اتاق ها بهترین امکانات را دارند و همچنین پاک و تمیز میباشند.کارکنان حرفه ای این هتل 24 ساعته شبانه روز در حال خدمت به مسافران تور دبی هستند.رستوران هتل نیز غذا های با کیفیت بالا و خوشمزه را برای مسافران سرو میکند که آنها میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.کارکنان این هتل مسلط به زبان های آلمانی،انگلیسی،اسپانیایی،ایتالیایی ،پرتقالی ،روسی ،عربی ،فرانسوی و فیلیپینی هستند تا مسافران تور دبی که از هر جای دنیا به این هتل می آیند راحت ارتباط برقرار کنند.در تمام اتاق های این هتل نیز اینترنت با سرعت بالا وجود دارد.

امکانات هتل سفیتل دی پالم:قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان،محل مخصوص کشیدن سیگار،اتاقهای ضد صدا،بالکن،رستوران،فروشگاه در هتل،کرایه اتومبیل،آرایشگاه،امکانات اتاق VIP،خانه داری،خشکشویی،سرویس مستخدم،چشمه آب گرم،دستگاه خودپردا،فکس و کپی،سرویس ایاب و ذهاب،لباسشویی،امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل،ساحل اختصاصی،سونا،حمام ترکی،استخر سر پوشیده،استخر سرباز،مرکز سلامت و آبگرم،ماساژ،موج سواری،ماهیگیری،پینگ پنگ،ماهیگیری،کانو،تنیس،سرویس نگهداری کودکان،زمین بازی کودکان،کلوپ کودکان و... میباشد مسافران تور دبی میتوانند استفاده کنند و اقامت رویایی را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از هتل های 4 ستاره میباشد.پرسنل این هتل حرفه ای و متعهد میباشند تا از مسافران تور دبی به خوبی پذیرایی و خدمت رسانی کنند.اتاق های پاک و تمیز هتل اقامت راحت را برای مسافران تور دبی فراهم کرده است.شیشه های دوجداره پنجره ها هم از ورود هرگونه سرو صدا جلوگیری میکند تا مسافران تور دبی در ارامش اقامت داشته باشند.

امکانات هتل سابا دبی:سیستم تهویه،مینی بار،آی پد،مرکز بدنسازی،اتاق های ضد صدا،خشکشویی،اتوکشی،لباسشویی،استخر،سونا،ماساژ،ابگرم،اتاق های خانوادگی،بوفه،بالکن،رستوران،کرایه اتومبیل،روم سرویس،پذیرش شبانه روزی،خانه داری میباشد تا مسافران تور دبی در این هتل 4 ستاره اقامت خوب و رویایی را داشته باشند.

هتل راو داون تاون دبی

از هتل های سه ستاره دبی هتل راو داون تاون یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های منطقه دانتون می باشد و در روبروی برج خلیفه و دبی مال واقع شده است. مسافران تور دبی می توانند برای خرید  از مرکز شهر دبی و فروشگاه های معروف دیدن نمایند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد. مسافران تور دبی می توانند از فضای بیرون هتل که بسیار آرام و دلنشین می باشد برای صرف صبحانه استفاده نمایند و همچنین در رستوران داخل هتل انواع غذاهای بین المللی را نوش جان نمایند. 

امکاناتی نظیر باشگاه، حمام و استخر، اقامت، ویزا، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سرویس رایگان به مرکز را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل راو داون تاون دبی

مرکز خرید ویلیج دبی

مرکز خرید ویلیج در دبی قرار دارد تا مسافران تور دبی هر خریدی که دارند را بتوانند به راحتی از این مرکز خرید خریداری کنند.مرکز خرید ویلیج در جاده ساحلی جمیرا قرار دارد. در این مرکز خرید مسافران تور دبی میتوانند از انواع پوشاک،جواهرات و طلا،انواع مواد غذایی،لباس های بچگانه،انواع بوتیک های شیک و لباس های مارکدار را از این مرکز خرید خریداری کنند و لذت بک خرید خوب را داشته باشند.در این مرکز خرید حتی رستوران نیز وجود دارد تا در هر زمان که احساس گرسنگی کردند در رستوران این مرکز خرید غذا های خوشمزه ای را میل کنند.

خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و ساز این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذت را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی





:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: