درباره کیش
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید معروف و محبوب کیش می باشد که در شرق جزیره, در خیابان فردوسی کیش واقع شده است و پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. این مرکز خرید از مرکز خرید های قدیمی کیش به حساب می آید که در سال 1378 در 2 طبقه با 183 فروشگاه افتتاح شد. در این مرکز خرید می توانید تمام وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید و در رستوران و کافی شاپ مرکز خرید به استراحت بپردازید و در ساعت 22 هر شب به مراسم قرعه کشی دیدنی این مرکز خرید بروید و از اجرای زنده موزیک و برنامه هایش لذت ببرید. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و از لحظاتتان لذت ببرید.

مرکز خرید پانیذ کیش

رستوران باران کیش

رستوران باران یکی از رستوران های خوب جزیره کیش می باشد که در پشت بازار زیتون کیش واقع شده است و دارای 55 نفر ظرفیت می باشد. رستوران باران دارای امکاناتی نظیر: تحویل رایگان در محل, دستگاه پوز, محل پارک مناسب, رزرو تلفنی و ... می باشد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. در سفرتان با تور کیش امکان این را دارید تا به این رستوران رفته و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران باران کیش

رستوران باران کیش

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور کیش می باشد که با 23 کیلومتر مربع مساحت, ارتفاع 29 متر در بلند ترین نقطه, قطر 7.5 کیلومتر در بزرگترین قسمت, در 28 کیلومتری جزیره کیش پذیرای گزدشگران و مسافران کیش می باشد. این جزیره خالی از سکنه می باشد اما در نزیدکی جزیره روستایی به نام هندرابی وجود دارد که در قرن 15 میلادی به عنوان پایگاه نظامی و تجاری در اختیار پرتغالی ها قرار داشته است. در سفرتان به کیش امکان این را دارید تا به همراه عزیزانتان به این جزیره دیدنی بروید و لحظات خوشی را به ثبت برسانید.

جزیره هندورابی کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما مسافران تور کیش می باشد. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل ارم 2 با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز تور کیش می‌باشد. با انتخاب تور کیش برای سفر به این جزیره دیدنی امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور کیش فراهم خواهد شد, این هتل به دلیل امکاناتی که ارائه می دهد مورد توجه آژانس های مسافرتی تور کیش قرار گرفته است. بی شک با همراه شدن با تور کیش یکی از بهترین سفر های خود را تجربه خواهید نمود.

هتل اسپادانا کیش

برج دنا کیش

برج دنا در 16 طبقه, 12000 متر مربع مساحت زیر بنای مفید, 7500 متر مربع فضا و محوطه سازی, با 100 واحد تجاری در روبروی مرکز خرید مروارید آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز تور کیش می باشد. هتل دنا دارای واحد های 75 تا 335 متری با تراس و فول امکانات می باشد. در سفرتان به کیش امکان اقامت در این برج مسکونی مدرن فراهم می شود تا از سفرتان به کیش به همراه عزیزانتان لذت کافی را ببرید.





:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: