دانستی های استانبول
نوشته شده توسط : mali

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک یکی از جاذبه های گردشگری مهم تور استانبول می باشد که به دلیل معماری و آینه کاری های بسیار زیبا در داخل کاخ این اسم را برایش انتخاب کرده اند. در های این کاخ بسیار زیبا هر روزه به جز دوشنبه ها و پنجشنبه ها بر روی عم.م باز است. این کاخ که زیباییش زبانزد بوده و است متعلق به قرن 18 می باشد که طی سال های پیاپی چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. در سفرتان به استانبول امکان این را دارید تا به این کاخ تاریخی معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

کاخ آینالی کاواک استانبول

کاخ آینالی کاواک استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال یکی از مهم ترین, معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول می باشد که در منطقه ایکیتلی پذیرای تعداد زیادی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این مرکز خرید دارای 350 فروشگاه, فودکورت, مرکز آثار نمایشی, شهربازی سرپوشیده به وسعت 12 هزار متر مربع, 16 سینما با ظرفیت 3050 نفر که بزرگترین سینما ترکیه به حساب می آید, تئاتر, رستوران 3 طبقه با مساحت 1000 متر مربع با سرمایه گذاری آدلر (گروه سرمایه گذاری اماراتی), 5 دهلیز, 83 پله برقی, 42 آسانسور و ... می باشد که همین باعث شده است این مرکز خرید به عنوان بزرگترین, مدرن ترین و بهترین مرکز خرید استانبول و یا حتی ترکیه شناخته شود. مرکز خرید استانبول مال در سال 2011 برنده جایزه "پروژه بهترین توسعه مرکز خرید" و "بهترین پروژه کاربرد مختلط" شد. در سفرتان به استانبول برای خرید, گردش, تفریح, استراحت و چشیدن طعمی متفاوت از غذا و ... به این مرکز خرید معروف سر بزنید و لحظات پر از خاطره ای را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید.

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

مرکز خرید استانبول مال استانبول

هتل اترنو استانبول

هتل اترنو استانبول یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه تقسیم در نزدیکی میدان تقسیم, خیابان استقلال, عثمان بی, نشان تاشی می باشد. هتل دارای 60 اتاق, 2 رستوران, 1 کافه می باشد. هتل در 24 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 43 کیلومتری فرودگاه سابیها می باشد. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2008 در منطقه فاتح, در محله شهرزاد باشی استانبول برای پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول بنا شد. هتل موزاییک در مجموع دارای 115 اتاق می باشد که شامل: 101 اتاق استاندارد دو تخته, 4 اتاق سوپریور, 7 جونیور سوئیت و 2 سوئیت گوشه می باشد که مام اتاق ها دارای امکانات کامل با بهترین دیزاین می باشند. هتل دارای 1 رستوران, 2 کافه, سونا, جکوزی, استخر سرپوشیده, اتاق بخار, حمام ترکی و ... می باشد. میدان تقسیم در 6, فرودگاه آتاتورک در 19 و فرودگاه سابیها در 52 کیلومتری هتل موزاییک قرار دارند. در سفرتان بهاستانبول امکان این را دارید که در این هتل اقامت داشته باشید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل موزاییک استانبول

هتل موزاییک استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه عثمان بی مرکز شهر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 128 اتاق, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, حمام ترکی, اتاق ماساژ, باشگاه بدنسازی و ... می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. فاصله هتل لاسوس پالاس تا فرودگاه آتاتورک 20 و تا فرودگاه سابیها 41 کیلومتر است. در سفرتان با تور استانبول امکان این را دارید تا در این هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفرتان لذت ببرید.

هتل لاسوس پالاس استانبول

هتل لاسوس پالاس استانبول





:: برچسب‌ها: دانستی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: