نوشته شده توسط : mali

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی تور کیش تابستان 95 و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش ارزان با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافران قیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.


 

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید تور کیش 95 که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. تور کیش تابستان 95این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور لحظه آخری کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.تور کیش تابستان 95و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافران تور لحظه آخری کیش است که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.


رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور لحظه آخری کیشبا انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور کیش تابستان 95


 



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,رستوران جمیل کیش,رستوران حافظیه کیش,رستوران آب و برق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . قیمت تور کیشاما بخاطر لذت بردن مسافران تور لحظه آخری کیش و گردشگران تور کیش تابستان 95 داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

قیمت تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل آنا از ساری با هواپیمایی قشم هجده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از مشهد با پرواز قشم هفده خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره از اصفهان شانزده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره از رشت پانزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 2 شب و 3 روز هتل 4 ستاره از کرمانشاه چهارده خرداد 95 بهار 1395


 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.قیمت تور کیش در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد قیمت تور کیش گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.قیمت تور کیش
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

نرخ ویژه تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره ده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش سه شب و چهار روز هتل آرامیس نه خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره از شیراز سیزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 3 شب و 4 روز هتل گراند هشت خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش سه شب و چهار روز هتل صدف حرکت از شیراز با زاگرس برای خرداد 95 بهار 13


قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند تور کیش تابستان 95 از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش تابستان 95 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.تور کیش تابستان 95

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارندقیمت تور کیشتا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش تابستان 95 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافرانتور لحظه آخری کیشعزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای


ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است.تور کیش تابستان 95 این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است.تور لحظه آخری کیشاین ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز قیمت تور کیشاز تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,قایق های کف شیشه ای کیش,پارک دلفینهای کیش,پارک هنر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش لحظه آخری میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل ترنج شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل ترنج است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل ترنج : پاركينگ ،کافی شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

قیمت تور کیش 2 شب و 3 روز هتل پارسیان از کرمانشاه 13 خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب برای 2 شب و سه روز هتل آنا از شیراز 12 خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از ساری 11 خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل ستاره طلایی از مشهد 10 خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل سورینت صدف با زاگرس 1 خرداد 95 بهار 1395


هتل شایگان کیش

هتل شایگانکیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیجتور لحظه آخری کیشزیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  

هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل شایگان به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

تور کیش قیمت مناسب سه شب و چهار روز هتل آفتاب شرق از کرمانشاه دوم خرداد 95 بهار 1395

قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز یکم خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات خرداد 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای خرداد 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 7 خرداد 95 بهار 1395


هتل سیمرغ کیش

 هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.تور لحظه آخری کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل داریوش دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است.تور کیش تابستان 95


 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,رزرو هتل در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار زیتون کیش


این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد نرخ تور کیش که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده .  نرخ تور کیشاین بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.تور کیش خرداد 95

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشدنرخ تور کیش و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار عربها کیش


این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است نرخ تور کیش که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش خرداد 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است نرخ تور کیش که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری استتور کیش خرداد 95

 



:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,پاساژه های کیش,کی بریم کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل رویال آدم و حوا

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا تابستان 95 با اقامت در هتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 

هتل بوتانیک لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

هتل بوتانیک لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه لارا است که نام قدیم آن رکسوس لارس بوده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و توسط جنگل های سبز وو زیبا احاطه شده است.تور آنتالیا تابستان 95 اتاق های این هتل همگی دارای امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون صفحه تخت , دی وی دی پلیر , مبلمان , بالکن با چشم انداز دریای نیلگون مدیترانه و.... می باشد.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

این هتل دارای 5 استخر و چند رستوران و کافه ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 پس از شنا می توانند به این رستوران یا کافه بروند و هرآنچه را که می خواهند نوش جان کنند و سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

در رستوران های لوکس این هتل انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی , چینی و... با طعمی بی نظیر سرو می شود و کافه های آن نوشیدنی ها و اسنک های بی نظیری را  برای مهمانان خود سرو می کند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

از دیگر امکانات رفاهی تفریحی این هتل می توان به سونا , جکوزی , سالن بدنساز , سالن ماساژ , حمام ترکی , زمین تنیس , زمین والیبال , پارک آبی , استخر ویژه کودکان و.... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

تور آنتالیا هتل بوتانیک لارا

 

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل در آنتالیا تابستان 95,قیمت هتل در آنتالیا,آنتالیا ارزان,بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار دارد که به وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی دسترسی داشته و ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار دارد .مراکز خرید مهم شهر مثل مترو سیتی و کانیان تنها 5 دقیقه تا هتل فاصله داشته و برای رسیدن به مرکز شهر و میدان تکسیم از هتل 10 دقیقه راه را باید طی نمود .در تور استانبول میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل د پلازا استانبول ساختمانی مدرن داشته و از معماری روز بهره برده است . در ضمن ، نیروهایی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . این هتل 5 ستاره از سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی متنوع دیگری برخوردار است و توانسته تمام انتظارات میهمانان تور استانبول تامین نماید .    

امکانات هتل د پلازا استانبول  در طراحی آنها به نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی توجه شده و امکاناتی متنوع و منحصر به فرد را برای اقامتی به یاد ماندنی فراهم آورده است . از جمله امکانات ورزشی و مفرح و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل د پلازا استانبول می توان به : استخر سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، سونا و جکوزی ، قنادی ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار آسمان ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد .

هتل د پلازا استانبول

هتل د پلازا استانبول

 

هتل د پلازا استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره رویایی ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. با ماشین 10 دقیقه ای می توان از هتل به تنگه بسفر رسید. 203 اتاق و سوئیت هتل به هفت تیپ مختلف تقسیم می شود که استاندار، دولوکس و سوئیت خانوادگی از آن جمله است. 

تمام اتاق ها به اینترنت بی سیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز مجهز است و مهمانان تور استانبول در هر اتاق می توانند نمایی از شهر استانبول را تماشا کنند. مهمانان تور استانبول با اقامت در سوئیت های وسیع و جادار هتل، به احساس آرامش و راحتی دست می یابند. 
بخش اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات بهداشتی و درمانی را - به طور خصوصی و برای هر فرد به طور جداگانه - در فضایی به وسعت هزار متر مربع و با محصولات ارگانیک و طبیعی ارائه می نماید. اتاق های درمان و آرامش برای افراد مجرد و متاهلین نیز به طور جداگانه به سرویس دهی مشغول هستند. مسافران تور استانبول میتوانند در این هتل مجهز اقامت خوشی داشته باشند.

هتل دارای امکاناتی نظیر :خدمات خشکشویی , راهنمای بلیط و تور , رستوران , بار , آسانسور , اطلاعات 24 ساعته , خدمات 24 ساعت اتاق , حمل و نقل فرودگاهی , سالن کنفرانس ,کارکنان چند زبانه , اتاق امن , نگهداری از چمدان , اتاق خانوادگی ,فروشگاه هدیه , ساندویچ فروشی , بوفه , کتابخانه , وعده غذایی رژیمی بنا به درخواست ,خدمات نگهبانی , چک اوت سریع ,اجاره اتومبیل , سالن مشترک برای تماشای تلویزیون , سوئیت ماه عسل , ناهار بسته بندی شده , قهوه , چای در لابی , فکس , فتوکپی , اتاق عایق صوتی , اتاق کنترل سر و صدا , امکانات اتاق vip , مرکز خرید , تراس پشت بام , اتاق کار با کامپیوتر ,روزنامه در لابی , اتاق ملاقات , درب خروج اضطراری , پله خروج اضطراری , ماساژ , عابر بانک , صرافی , ماشین براق کننده کفش, ضیافت , صندوق امانات , باغ , خدمات بیدار کردن از خواب ,بار سالن , پذیرش و چک اوت خصوصی

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستوران های زنجیره ای حاجی ساموری

یکی از غذاهای پر طرفدار در میان مالایی ها، ساته یا ساتِی است (Sate) این غذا که به شیوه ی کباب های ایرانی روی منقل و زغال درست می شود، شامل تکه های کوچک گوشت است تور مالزی خرداد 95(گوشت گاو، گوسفند، مرغ، خرگوش، جگر مرغ،و جگر گاو) که به سیخ های کوتاه چوبی کشیده شده اند و با یک سس تند درست شده از فلفل قرمز خالص و یک سس شیرین درست شده از بادام زمینی و تکه های کوچک برنجی که به نحوی خاص پخته و فشرده شده است (به شکل مسقطی) و پیاز و خیار سرو می شود.تور مالزی خرداد 95اگر می خواهید به یکی از رستوران های محلی بروید و این غذای بسیار خوشمزه و لذیذ را امتحان کنید، معروف ترین رستورانی که ساته های آن بسیار مشهور است، حاجی ساموری (Hj Samuri sate) است که شعب متعددی در مالزی دارد و یکی از اصلی ترین آنها در Kajang است (کنار استادیوم کجنگ). این رستوران دو طبقه، بسیار بزرگ است و غذا را خیلی سریع سرو می کند و البته غذاهای مالایی دیگری هم دارد.

رستوران های زنجیره ای چیلیز مالزی

اگر می خواهید یک غذای هیجان انگیز با طعم غذاهای غربی و نه مالایی نوش جان کنید،تور مالزی خرداد 95 به یکی از شعب رستوران های زنجیره ای چیلیز بروید، در اینجا شما می توانید غذاهای خوشمزه ای با دورچین های بسیار خوشمزه و هیجان انگیز بخورید و تقریبا برای هر دو نفر، یک غذا کافی است. برای مثال برای 3 نفر، دو غذا حتما کافیست (اگر یکی از افراد خانم باشد غذا زیاذ هم می آید!!) راستی! نوشیدنی های این رستوران "ریفیل" است و شما می توانید تا جا دارید، آبمیوه بخورید که شامل آب پرتقال و آب سیب، آب گواوا، انبه و گوجه فرنگی می باشد.سس سفید مخصوص این رستوران طعمی بین طعم ماست چکیده و خامه دارد که بسیار خوش طعم است. یعنی چون با ذائقه ما ایرانی ها جور است اغلب ایرانی ها این سس را سفارش می دهند. در مورد اینکه در این مکان باید از قبل جا رزرو کنید شک نکنید!روند جا رزرو کردن در شعبه میدولی مثلا به این شکل است که گردشگران تور مالزی خرداد 95 باید نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمایل به خوردن غذا، به رستوران بروید و اسمتان را بنویسید و بعد از خالی شدن جا به شما تماس می گیرند که می توانید برای میل نمودن غذا به رستوران مراجعه کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب مالزی,بهترین رستوران های مالزی,رستوران در مالزی,معروف ترین رستوران های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

آکواریوم آنتالیا

تور آنتالیا آکواریوم

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و از بزرگترین آکواریوم های دنیا می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است.تور آنتالیا تابستان 95ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که وارد می شوید بوفه و آفیس های اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر تول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی واقع شده است. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند و بعد به مرکز خرید بروند و هرچه می خواهند تهیه کنند و از خرید خرید خود لذت ببرند.

تور آنتالیا آکواریوم

یک مجسمه ساز ایتالیایی به نام بندتی مخزن اصلی این آکواریوم را با لاشه های زیر ریایی , یک هواپیما به اندازه واقعی و کشتی و طراحی کرده است. طرح های دیگر هم یک ماشین غرق شده , مقبره های مصری که سبک هستند و... می باشد. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 95 که هیجان را دوست دارند بدانند که می توانند با پوشیدن لباس غواصی در این آکواریوم شنا کنند و از بودن در کنار ماهی ها و کوسه های کوچک لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند. گردشگران به راحتی می توانند این کار را انجام دهند زیرا فضای بالای آکواریوم دارای هوای آزاد می باشد و در تمام مدتی که مشغول غواصی هستند تور آنتالیا تابستان 95یک لیدر شما را همراهی می کند و مراقب شما می باشد پس خونسردی خود را حفظ کنید و از این تفریح پر هیجان خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا آکواریوم

مسافران تور آنتالیا تابستان 95 بدانند که در این آکواریوم زمین بازی برای کودکان وجود دارد و می توانند از سینماهای کوچک آکواریوم , سواری های تفریحی و کنسول های بازی استفاده کنند ولذت ببرند. تور آنتالیا تابستان 95جالب است بدانید که این آکواریوم دارای یک سالن برف به بزرگی 1500 متر مربع می باشد که بزرگترین سالن برفی جهان می باشد. این سالن دارای دمای ثابت منفی 5 درجه سانتی گراد است و متشکل از چند کلبه اسکیمویی و خانه بابا نوئل است. یک کافه هم در این سالن وجود دارد که می توانید در ین کافه بشینید و یک نوشیدنی گرم بنوشید و لذت ببرید. مسافران و گردشگران عزیزتور آنتالیا تابستان 95 با دیدن از این آکواریوم می توانند سفر بی نظیری را تجربه کنند.

تور آنتالیا آکواریوم

 

بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا تابستان 95از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا تابستان 95در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,جاذبه های توریستی آنتالیا,تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دلفین امپریال آنتالیا

معرفی هتل  دلفین امپریال مجلل وسلطنتی اخرین شاهکارمجموعه هتل های زنجیره ای دلفین با خدمات منحصربه فرد رستوران های بین المللی زیبا استخرهای با شکوه اب گرم همگی در انتضار پذیرای از شما میهمانان و گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 نیز می باشد،دلفین امپریال هتلی پنج ستاره در منطقه لارا شهر انتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلو متر وازنظر زمانی 15 دقیقه می باشد.هتل دلفین امپریال در سال 2012 ودر12 طبقه ساخته شده که مساحت هتل  در54000 هزار متر مربع است.این هتل هشتمین هتل برترآنتالیا ( در محدود هتل های ساحل لارا ) می شود ودر سال 2013 به عنوان یکی ازلوکس ترین و تاپ ترین هتل به انتخاب کاربران بوده است و خدمات یوال را به مسافران تور آنتالیا تابستان 95 ارائه میدهداین هتل یکی از تاپ ترین هتل های انتالیا می باشد که دارای استخر آب گرم. درایام نوروزو فصل های سرد در درجه (35) خواهد بود ودر مجموع هتل دلفین امپر یال دارای 650 اتاق استاندارد وسوئیت های لوکس میباشد در این هتل به کودکان بهای بیشتری داده می شود انواع و اقسام بازی ها و سر گرمی ها تدارک داده می شود و از عضو گروه هتل های  زنجیرهای delpin دلفین ها می باشد.امکانات هتل: گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , فروشگاه , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه ,رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی امکانات تفریحی و سرگرمی: استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر ,ساحل اختصاصی , بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , کتابخانه , حمام ترکی , موج سواری , بولینگتور آنتالیا تابستان 95

خدمات و سرویس هتل: خشکشویی , دکتر , پرستار و نگهداری کودکان , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز ,نگهداری اطفال , سرویس معلولین , اسانسور

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده و انواع امکانات رفاهی را دارد، در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. در اینجا با غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از گردشگران تور آنتالیا تابستان 95 خواهد شد. نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار خواهند شد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند.تور آنتالیا تابستان 95 صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می شود. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها را مزیین نموده اند.از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد. هتل اورنج کانتی دارای 512 اتاق و سوییت میباشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی ( که در عکسها چندین ساختمان به هم چسبیده به نظر میبرسند) و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند. استخر مجموعه بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. تور آنتالیا تابستان 95

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. تور آنتالیا تابستان 95همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.امکانات این هتل شامل رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافرانتور آنتالیا تابستان 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا هتلی 5 ستاره در این شهر می باشد که جز هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 کیلومتر می باشد و تعدادی مرکز خرید و رستوران و کافه در نزدیکی هتل می باشد.تور آنتالیا تابستان 95

اتاق های این هتل مجهز به امکانات روز هتلداری می باشد که شامل سیتم صوتی تصویری ، حمام ، لوازم آشپزخانه می شود. مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که قصد رفتن شهر تاریخی کالئی را دارند فاصله آن تا هتل رامادا پلازا آنتالیا 700 متر می باشد و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر فاصله دارد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران ، کافه ، فروشگاه ، سالن ورزشی ،تور آنتالیا تابستان 95 اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد . در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام سرو می شود ، میهمانان تور آنتالیا تابستان 95 در هتل رامادا پلازا آنتالیا آنتالیا انواع غذاهای اروپایی را می توانند در منو رستوران انتخاب کنند.

 

خدمات عمومی این هتل شامل آرایشگاه ، سالن جلسه و ضیافت ، تور آنتالیا تابستان 95مرکز تجارت ، گاو صندق ، باغ ، خدمات تهیه بلیط ، خشکشویی ، لباس شویی ، آسانسور ، کرایه ماشین ، انبار بار و چمدان ، سیستم تهویه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی می باشد و قابل ذکر است که هتل رامادا پلازا آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا تابستان 95 که به همراه کودک خود سفر می کنند خدمات نگه داری از کودک را ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا,هتل رامادا پلازا آنتالیا,هتل ماتیات آنتالیا,هتل اورنج کانتی آنتالیا,هتل دلفین امپریال آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور استانبول را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. تور لحظه آخری ترکیهمی توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور استانبول همراه شوید .

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ،تور لحظه آخری ترکیه این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. تور لحظه آخری ترکیهآرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر درتور استانبول از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است.تور لحظه آخری ترکیه در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگرانتور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

پارک مینیاتورک استانبول

این پارک زیبا در سال دو هزارو دو در بخش قدیمی استانبول ترکیه واقع شده است تور لحظه آخری ترکیه در این بخش بیش از صدو پنج اثر مینیاتوری با اندازه های 1 تا 1/5 متری وجود دارد که از آثار تاریخی ترکیه و استانبول است.این پارک بین ساعتهای نه صبح تا شش عصر است که میتوانید از مکانهای تاریخی استانبول از عثمانیان به جا مانده است آشنا شویدتور استانبول

 



:: برچسب‌ها: مکانهای توریستی ترکیه,پارک مینیاتورک استانبول ترکیه,مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه,مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()